Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi kiittää työpaikalla työkavereita jäädessä pois töistä? Noin 15 henkilöä

Vierailija
14.10.2022 |

Kun töissä on kivaa ja työkaverit mukavia, haluaisi muistaa jotenkin pienellä tavalla jäädessä pois töistä.

Ideoita miten voisi muistaa noin 15 hengen porukkaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku syötävä olla sopiva muistaminen? Vaikka kakku tai joku makea? Mustikkapiirakka?

Vierailija
2/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakku tms kahvin kahvitauolle. Ja jos jotain haluat antaa, niin vaikka paketti kahvia tai teetä, jotain pientuottajan tuotetta (eli ei perus Juhlamokka tai Lipton) jota ei välttämättä itse ostaisi. Ja kortti jossa henkilökohtaisesti mietitty teksti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty kakku? tai joku makeinen?

Vierailija
4/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihana täytekakku tai muuta kahvihyvää kelpaa aina. Joko itse leipoen tai leipomosta valmista.

Vierailija
5/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana yllätys, kun työkaveri leiponut kakkua työporukalle.

Vierailija
6/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa niin joku kortti lisäksi?

Vierailija
7/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin leipoisin kakun!

Vierailija
8/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noilla sun lääkityksillä ja sun muilla oo mitään tekemistä sen kanssa, et tässä on ehdotettu jo monesti, että vie vaikka kakku töihin. Sillä sipuli.

Vierailija
9/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei noilla sun lääkityksillä ja sun muilla oo mitään tekemistä sen kanssa, et tässä on ehdotettu jo monesti, että vie vaikka kakku töihin. Sillä sipuli.

Ei ollut ap vaan palstan trolli. Kuka vain voi kirjoittaa viestin perään ap :/

Vierailija
10/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus työkaveri teki tosi hyvää kinuskitäytekakkua töihin.

Vierailija
11/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku on mukava ylläri.

Vierailija
12/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös ollut tapana tuoda herkkuja kahvitilaan. Tässä mielikuvitus vain rajana. Kaikesta on ilahduttu aina.; vaikka "vain" suklaarasiasta.

Jos joukossa terveysintoilijoita niin hedelmä"kori" maistuu kaikille eikä paljoa maksa näyttävä asetelma.

Vierailija
13/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia vaivaa ja painaa mua todella paljon. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Antakaa nyt jotain hyviä vinkkejä millä muistaa työkavereita. Itse en osaa leipoa tms.

Ap

Vierailija
14/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäkori kuulostaa tosi kivalta! Menee varmasti ainakin meidän porukassa kaupaksi

Vierailija
15/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia vaivaa ja painaa mua todella paljon. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Antakaa nyt jotain hyviä vinkkejä millä muistaa työkavereita. Itse en osaa leipoa tms.

Ap

Voileipäkakkua ei tarvitse leipoa, sen kun ostaa viipaloitua leipää, majoneesia, valmiiksi maustettua tuorejuustoa, kermaviiliä ja kasaa sen kuin tekisi ison kerrosvoileivän. Päälle kirsikkatomaattia, kurkkua ja ruohosipulia tai juustoraastetta.

Vierailija
16/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ostat kakun (tai 2 erilaista) tai korin jossa on hedelmiä ja suklaakarkkeja paperissa. Muuten voit ostaa kaksi konfektirasiaa ja kukkakimpun.

Vierailija
17/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää pelkkä kiitos! Koska kysyt sinulla ei omaa mielpidettä, ei kykyä yhtään mihinkään itsenäisen päätös vapaa aika ei työaika. He iloitsevat häivyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän