Tapailumies harrastaakin kivoja juttuja ilman minua!
Profiilissa oli että mies retkeilee, mökkeilee, käy keikoilla, matkoilla jne. Vastasin koska ajattelin että vihdoinkin löytyyy mies joka tekee noita juttuja jotka kiinnostaa minuakin. Eikä vaan makaa kotona ja ole tietsalla.
Vaan annahan olla. Hän tekee noita kyllä, yksin tai mies kavereiden tai poikansa kanssa.
Täytyi lukea ilmoitus oikein uudelleen. Kyllä, hän ei valehdellut. Hän tykkää tehdä noita ja tekeekin. Jätti vaan mainitsematta että nainen ei kelpaa mukaan. Naisen kanssa ollasn ne tyhjät ajat siellä sohvalla. Tyhjää ei paljon jää, duunit, poika ja harrastukset.
Sanoi että on arjesta vapauttavaa mennä noiden kanssa. Mun kanssa ei lähde edes ns. pururadalle eikä leffaan. Pizzalle lähtee kebulaan, siinä se.
Törmänneet samaan ilmiöön?
Kommentit (25)
Vähän outo mies.
Sano sille, että harrastat villiä seksiä. Kun mies kysyy innoissaan, että milloin aletaan siihen, niin vastas hämmästyneenä, että et sä sitä hänen kanssaan harrasta vaan muiden kanssa vapaa-ajallasi. Mutta voit istua miehen kanssa sohvslla telkkarin edessä ensi torstaina klo 19-21.
Vierailija kirjoitti:
Vähän outo mies.
Sano sille, että harrastat villiä seksiä. Kun mies kysyy innoissaan, että milloin aletaan siihen, niin vastas hämmästyneenä, että et sä sitä hänen kanssaan harrasta vaan muiden kanssa vapaa-ajallasi. Mutta voit istua miehen kanssa sohvslla telkkarin edessä ensi torstaina klo 19-21.
Tällä palstalla on kyllä niin tolloja ja vastenmielisiä akkoja ettei tosikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen pilaa hyvät reissut. Fiksu mies.
Juuri näin! Joku mökkiviikonloppu on 100x hauskempi miesporukalla, kuin avokin komennettavana työleirillä.
Omistamme mökin. Tähän hupaisaan kommenttiin totean, jotta toki ne rillutteluviikonloput omin porukoin tai kaverin kanssa on asia erikseen.
Mutta kyllä mökki vaatii toimenpiteitä, oli akka valittamassa tai ei. Nämä asiat muun muassa eivät karjalaa kittaamalla itsestään tule:
Puutyöt, puiden kaato, sahaus, jne että on niitä klapeja. Klapien kanto mökkiin ja saunaan, tämäkin liikaa joillekin.
Mökin kunnossa pito, maalaus, siivous jne.
Käymälän hoito, minkä muotoinen ratkaisu onkaan, niin huoltoa vaatii.
Nurmikon leikkaukset ja haravointi, minimissäänkin jotain täytyy tehdä.
Tontin edes säällinen kunnossa pito
Luonnon ilmiöiden aiheuttamat vauriot, kuten myös hiirien aikaansaannosten hoito.
Laiturin, veneen jne hoito, toimenpiteet, jotta veneellä pääsee liikkeelle.
Ruuan teko. Jos ei aina halua mennä olut ja makkara linjalla.
Vesiasioiden hoito siten että homma skulaa.
Saunan hoito ja siivous.
Jatkanko? :)
Itse emme pidä mökkiämme työleirinä mutta vaatii se silti muutakin kuin sen ölpän dokaamisen.
Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Antakaa nyt pliis jotain fiksuja vinkkejä eipä mitä tahansa "puutaheinää". Mä alan olla jo itsetuhoinen tän asian takia.
Ap
Murrosikäisestä lähtien oon joutunut syömään masennuslääkkeitä ja vahvoja neuroleptejä vaikeisiin mielenterveysongelmiini. Mutta ei kai se musta muita huonompaa ihmistä tee?
Ap