Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkyys ei takaa viisautta, mutta mikä on älykkyysosamääräsi?

Vierailija
14.10.2022 |

Me olemme kaikki yhtä arvokkaita, mutta Oletko Mensa-tasoa vai heikkolahjainen?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enkä välitä tietää.

Vierailija
62/69 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä enkä välitä tietää.

Mikset? Kaiken maailman testit on mielenkiintoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun tässä piti olla oikea testitulos, jotenkin kuvittelin, että kysyjä olis tarkottanut vaikka sitä mensan sivulla olevaa suuntaa antavaa testiä, kun sen kaikki *pystyy tehdä ja siten olis myös saatu ehkä enemmän vastauksia. Toisaalta sen tekemiseen menee hetki, niin ehkä ihmiset ei tee sitä huvikseen vaan siks, että vois kertoa tuloksen tänne ketjuun. Itse tein sen testin pari kuukautta sitten ja sain 135, mutta mulle jäi vähän sellanen olo, että siitä saattais saada helpommin parempia pisteitä, että ihmiset sit hakeutus siihen varsinaiseen arvioon.

*Kaikki pystyy tekemään!

Sun äo on todella alhainen,kun et edes kirjoittaa osaa!

Vierailija
64/69 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun tässä piti olla oikea testitulos, jotenkin kuvittelin, että kysyjä olis tarkottanut vaikka sitä mensan sivulla olevaa suuntaa antavaa testiä, kun sen kaikki *pystyy tehdä ja siten olis myös saatu ehkä enemmän vastauksia. Toisaalta sen tekemiseen menee hetki, niin ehkä ihmiset ei tee sitä huvikseen vaan siks, että vois kertoa tuloksen tänne ketjuun. Itse tein sen testin pari kuukautta sitten ja sain 135, mutta mulle jäi vähän sellanen olo, että siitä saattais saada helpommin parempia pisteitä, että ihmiset sit hakeutus siihen varsinaiseen arvioon.

*Kaikki pystyy tekemään!

Sun äo on todella alhainen,kun et edes kirjoittaa osaa!

Pystyvät tekemään! Näköjään nämä älylaitteetkaan eivät osaa suomea.

Vierailija
65/69 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyysosamääräni on noin 100 mutta olen kuulemma hyvin viisas.

Vierailija
66/69 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 ja hyvin olen pärjännyt.

Vierailija
67/69 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä jää mulle kakkoseksi

Luulevat olevansa älykkäämpiä koska vanhempia.

Hah hah

Marilyn monroella oli korkea ÄO.

Sillä ÄO:lla nyt ei ole mitään väliä maailman vanhimmassa ammatissa.

Kyllä näyttelijällä pitää älliä olla, ja onkin.

Vierailija
68/69 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

124. En pidä testiä kovin uskottavana, sillä en meinannut päästä peruskoulusta pois kun olin niin huono matematiikassa. Tämä määräsi elämäni suunnan. Hakeuduin käytännön ammattiin kun ajattelin ,että siihen sovin paremmin kuin vuosiksi opiskelemaan. Työelämässä olen tosin havainnut, että olen luova ja ratkaisukeskeinen ja huomaan näkökulmia, joita muut eivät tule ajatelleeksi. Minulle on sanottu, että selviäm tilanteesta kuin tilanteesta puhumalla. Olen vähän ihmeissäni, olenko ihan pälli vai älykäs.

Vierailija
69/69 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

145. Joskus toivon, että ei olisi.

Ei ole näkynyt mitenkään elämässä menestymisenä. Helvetin vieraannuttavaa vain, en oikein osaa samaistua useimpiin ihmisiin ja heidän juttuihinsa, eivätkä he minun. Aika erakkona elelen.

Tai no, olenhan minä korkeakoulutetussa asiantuntijatyössä ja tienaan ihan hyvin, mutta se ei ole mitään maailmaa mullistavaa tai uutta luovaa työtä, lähinnä yhteiskunnan rattaiden liikkeellä pitämistä. Mutta ÄO:llä 145 minun pitäisi määritelmän mukaan olla nero, joten siihen nähden en ole saanut mitään aikaan. Ideoita kyllä on monenlaisia, mutta ei kykyä tai suhteita niiden toteuttamiseen.