Aiotko ostaa kauneusjoulukalenterin tänä vuonna?
Olen nyt paria kalenteria katsellut ja päällimmäisenä mielessä on Lumenen joulukalenteri. Onko muilla mielessä hankkia Lumenen tai jonkun muun brändin kalenteri?
Kommentit (52)
Ei tulisi pieneen mieleenikään tuhlata rahojani sellaiseen. Suurin osa kosmetiikkatuotteista on epäekologisia ja epäeettisiä turhakkeita.
En varmaan hanki tänä vuonna, kun on edelliseltäkin vuodelta osa käyttämättä vielä. Ja tuolloinkin siis meillä oli (kotoa nyt pois muuttaneen) tyttären kanssa yhteinen kalenteri, eli vain puolet tuotteista tuli omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
https://nenna.fi/tuote/lumene-advent-calendar-24-nordic-beauty-treasures
Kumpi mahtaa olla parempi tuo vai Lumene Beauty Wonders
Tarjoushinta 99,00 , ei ole varaa vaikka haluaisinkin mutten halua.
Vierailija kirjoitti:
Nennan kautta taisi olla halvin Lumenen kalenteri 88,90€. Nivean kalenteri jotain vähän yli 50€ luokkaa. Essien kalenteri 60€ holleilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nennan kautta taisi olla halvin Lumenen kalenteri 88,90€. Nivean kalenteri jotain vähän yli 50€ luokkaa. Essien kalenteri 60€ holleilla.
Clinique kalenteri oli 65 euroa, onko ketään joka hankkinut viime vuonna?
Meh, oon jo kaunis!
t. eräs ultra-babe
Ihan hirveän kalliita. Jos ostan menen vasta jouluaattona tai välipäivinä Stockalle, jolloin ne ovat aina puoleen hintaan.
Tokmannilla on joku edullinen Essencen joulukalenteri. Sitä voisi vilkaista. Iltiksessä oli pari päivää sitten arviot kaikista kauneuskalentereista. L'Occitanen vaikutti fiksuimmalta.
Tavallaan kiva ajatus, mutta todellisuudessa en halua turhia puteleita joita ei tulis käytettyä, vaan ostan mieluummin eettiset tuotteet joita käytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoon sitä Nivean hajua.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan kiva ajatus, mutta todellisuudessa en halua turhia puteleita joita ei tulis käytettyä, vaan ostan mieluummin eettiset tuotteet joita käytän.
Toivon, että ovat myös ja nimenomaan eläineettisiä ja vegejä 🐇🐹🐭💚💕
En ajatellut. Muutama viime vuonna olen ostanut Ritualsin kalenterin ja tykännyt siitä kovastikin koska kaikki käyttökelpoista itselle eikä esimerkiksi väärän värisiä luomivärejä tai muita tuotteita, jotka olisivat jääneet käyttämättä. Tänä vuonna jätän kuitenkin kalenterin hyllyyn ja ostelen mieluummin niitä hyväksi todettuja tuotteita täysikokoisena.
Toiset ovat kivoja, kun on ihan normaalikokoisia seerumeita ja kaikkea.
Mulla on niin ikävä niitä Lumenen Sisu-tuotteita. Niissä oli niin ihana tuoksu. Ihan hajuvetenä olisi voinut käyttää.
Laitoin Tori.fi ilmoituksen, että ostetaan vaikka vajaa seerumipullo.
💄🧴🧼🎁💅
Tyttärelle jokin kalenteri. Tänä vuonna ehkä jäätelökalenteri kosmetiikkakalenterin sijasta.
Milloin näiden turhien putelien ja purnukoiden ympäristövaikutuksiin puututaan? Kauheaa resurssien tuhlausta kaikinpuolin. N39
Olen joka vuosi ostanut mutta tänä vuonna jätän väliin. Viime vuoden kalenteri oli pettymys ja tänä vuonna rahat tiukemmassa kuin ennen.
Decleorin kalenteria olen katsellut. Vähän kalliimpi mutta en viime vuonna hankkinut.
Siinä tietysti säästi vähän 🤔
Lykon voitti arvostelut, sen ajattelin hankkia. Koskaan aikaisemmin ei ole kosmetiikkakalenteria ollutkaan.
Eikö niitä Lumenen kalentereita ollut muutama eri vaihtoehto, minkä meinasit?