Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin innoissani maanpuolustuskoulutukseen mutta petyin, paikka oli täynnä jotakin oikeistohihhuleita ja rasisteja

Vierailija
14.10.2022 |

Jotenkin innostuin maanpuolustuksesta tuon Ukrainan sodan vuoksi ja hakeuduin sellaiselle viikonloppukurssille. Pettymys oli kova, koska tämä kurssi oli täynnä oikeistohihhuleita ja selviä rasisteja. Vitsit olivat koko ajan jotenkin vastenmielisiä ja tietysti hallitusta muistettiin haukkua. En sopinut henkisesti porukkaan ollenkaan, vaikka maanpuolustus kyllä kiinnostaisi.

Onko kukaan muu käynyt noilla kursseilla? Kokemuksia?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasisti = valkoinen ihminen joka haluaa puolustaa omaa maataan

Vierailija
82/88 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi maanpuolustus. Mutta mä olen just sellanen vihervasemmistolainen vegaani jota isämmaalliset konservatiivit tuntuu inhoovan. Jostain kumman syystä, vaikka enemmänhän mulla on aihetta puolustaa Suomea ja vapautta joka meillä täällä on kuin niillä, joiden mielestä kaikki muut kuin lihaasyövät heterot pitäisi kieltää. Semmoset tyypit pärjäisi Venäjälläkin, minä en.

Suosittelen vahvasti MPK:n kursseja. Saa siellä vegaanikin olla. Ihan kysytään allergiat sun muut rajoitteet, mutta niitä omia vakaumuksia ei aina kannata toisille tuputtaa. Koskee ihan kaikkia. Eli anna jonkun muu olla jotain muuta ja se voi silti olla hyvä kurssikaveri.

Eli anna jonkun muu olla jotain muuta ja se voi silti olla hyvä kurssikaveri

Lisään vielä, että tämä lähinnä vassareille oleva neuvo!

Juu, eli vassareiden pitää olla hiljaa mutta oikeistolaisilla on oikeus mouhota asioista?

Mietihän kaksi kertaa. Juuri tuon paskan takia porukka jakaantuu ja moni erinomainen yksilö jättää mieluummin menemättä noihin harjoituksiin.

Paras olisi kun meininki olisi kuin kertausharjoituksissa: sinne menee kaikki määrätyt eikä jauheta politiikkaa. Siellä on vassari, vihreä, persu ja kokkari samassa sotisovassa ja yhteinen päämäärä kaikilla.

Te pikkusieluiset pellet ette sitä ikinä tajua. Siksi se armeijakin jäi käymättä.

😪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasisti = valkoinen ihminen joka haluaa puolustaa omaa maataan

Väärin. 

Vierailija
84/88 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no on tuossa aloituksessa perää kyllä. Käykääpä lukemassa vaikkapa maanpuolustukseen keskittyviä foorumeja, niin kyllä siellä on hyvin voimakkaansa sellainen uho-oikeistolaisuus ja rasismi. Lisäksi vassarit sitä, vassarit tätä-jankutusta. Harmi sinänsä, koska maanpuolustuksen pitäisi olla koko kansan juttu eikä sitä pitäisi jättää näiden fanaatikkojen temmellyskentäksi. Siinä suhteessa asevelvollisuus on hyvä, että se vetää riveihinsä kaikki taustasta huolimatta. Eikä parikymppiset niin jaksa olla kiinnostuneita politiikasta, ne on usein nämä läskit setämiehet jotka meuhkaa.

Vierailija
85/88 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi maanpuolustus. Mutta mä olen just sellanen vihervasemmistolainen vegaani jota isämmaalliset konservatiivit tuntuu inhoovan. Jostain kumman syystä, vaikka enemmänhän mulla on aihetta puolustaa Suomea ja vapautta joka meillä täällä on kuin niillä, joiden mielestä kaikki muut kuin lihaasyövät heterot pitäisi kieltää. Semmoset tyypit pärjäisi Venäjälläkin, minä en.

Suosittelen vahvasti MPK:n kursseja. Saa siellä vegaanikin olla. Ihan kysytään allergiat sun muut rajoitteet, mutta niitä omia vakaumuksia ei aina kannata toisille tuputtaa. Koskee ihan kaikkia. Eli anna jonkun muu olla jotain muuta ja se voi silti olla hyvä kurssikaveri.

Eli anna jonkun muu olla jotain muuta ja se voi silti olla hyvä kurssikaveri

Lisään vielä, että tämä lähinnä vassareille oleva neuvo!

Juu, eli vassareiden pitää olla hiljaa mutta oikeistolaisilla on oikeus mouhota asioista?

Mietihän kaksi kertaa. Juuri tuon paskan takia porukka jakaantuu ja moni erinomainen yksilö jättää mieluummin menemättä noihin harjoituksiin.

Paras olisi kun meininki olisi kuin kertausharjoituksissa: sinne menee kaikki määrätyt eikä jauheta politiikkaa. Siellä on vassari, vihreä, persu ja kokkari samassa sotisovassa ja yhteinen päämäärä kaikilla.

Te pikkusieluiset pellet ette sitä ikinä tajua. Siksi se armeijakin jäi käymättä.

Eli et ole käynyt armeijaa ja tuskin siis noita kurssejakaan, koska PELKÄÄT, että siellä möyhötetään?

No ei möyhötetä.

Kannattaa tulla ulos elämään elämää, eikä itkeä sitä, mitä ehkä voisi tapahtua tai mitä joku voisi sanoa.

Vierailija
86/88 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, no on tuossa aloituksessa perää kyllä. Käykääpä lukemassa vaikkapa maanpuolustukseen keskittyviä foorumeja, niin kyllä siellä on hyvin voimakkaansa sellainen uho-oikeistolaisuus ja rasismi. Lisäksi vassarit sitä, vassarit tätä-jankutusta. Harmi sinänsä, koska maanpuolustuksen pitäisi olla koko kansan juttu eikä sitä pitäisi jättää näiden fanaatikkojen temmellyskentäksi. Siinä suhteessa asevelvollisuus on hyvä, että se vetää riveihinsä kaikki taustasta huolimatta. Eikä parikymppiset niin jaksa olla kiinnostuneita politiikasta, ne on usein nämä läskit setämiehet jotka meuhkaa.

No mene katsomaan melkein minkä tahansa aiheen foorumeita, niin aikamoista settiä tulee vastaan jo varmaan mammojen neulontaryhmistä, koirapiireistä nyt puhumattakaan. Sama juttu eri urheilufoorumeilla. Suurin osa vaan ymmärtää, että se on yleensä suht pieni piiri jotka niissä ovat sitä fanaattista sakkia ja se suurin osa ihan asiallista. Ne asialliset tyypit vaan ei ehkä käy niillä foorumeilla tai eivät hirveästi osallistu keskusteluun.

Vierailija
87/88 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ehdottaa maan­puolustus­opintoja kouluihin

---

Esimerkiksi m     muutto nähdään sisäistä turvallisuutta heikentävänä asiana.

– Kehitysmaista Suomeen suuntautuva massa m    muutto ja monikulttuurisuuspolitiikka heikentävät maamme sisäistä koheesiota, ja siten kykyä puolustautua ulkoisilta uhilta.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009006575.html

Esimerkiksi Varissuon koulussa yli 90% on muunkielisiä. Jos heidät nähdään uhkana, miksi heille opetettaisiin maanpuolustustaitoja?

Vierailija
88/88 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset ehdottaa maan­puolustus­opintoja kouluihin

---

Esimerkiksi m     muutto nähdään sisäistä turvallisuutta heikentävänä asiana.

– Kehitysmaista Suomeen suuntautuva massa m    muutto ja monikulttuurisuuspolitiikka heikentävät maamme sisäistä koheesiota, ja siten kykyä puolustautua ulkoisilta uhilta.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009006575.html

Esimerkiksi Varissuon koulussa yli 90% on muunkielisiä. Jos heidät nähdään uhkana, miksi heille opetettaisiin maanpuolustustaitoja?

Tuollaisia kouluja ei pitäisi olla Suomessa, ellei se ole ruotsinkielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme