Paljasta jotain itsestäsi mitä muut ei tiedä
Olen koronassa kotona ja on tylsää, joten Vauva.fi av, vois viihdyttää mua. Kertokaa jotain järkyttävää/mehukasta hurjaa itsestänne, mitä kukaan muu ei tiedä 😁
Mä aloitan muutamalla paljastuksella:
-Olen tehnyt useita valituksia kerrostalonaapureistani ja lopulta useampi heistä on saanut häädön
-Kaivan nenää joskus
-Olen manipuloinut töissä ihmisiä tekemään asioita puolestani
Kommentit (53)
Olen Jehovan todistaja, kastettu vuosi sitten. En ole kertonut yhtään kenellekään, edes sukulaisille (omaa perhettä ei ole). Syy siihen on että kaikki vastustaisivat kovasti, pilkkasivat ja herjaisivat. Minusta uskontoni on kuitenkin yksitysasiani. Ja onhan minulla sisaret ja veljet seurakunnassa. Heille taas en ole voinut kertoa että valitsen ovelta ovelle julistaessani huolellisesti alueen niin että en vahingossakaan mene kenenkään vähänkään tutun ovelle. En voi myöskään olla lehtitelineineni yleisillä paikoilla.
Olen feikannut orkkuni monelle naiselle.
Olen käynyt maksullisilla joskus. Yksi oli thainainen ja toinen oli shemale.
En tiedä onko tämä normaalia, mutta välillä minusta tuntuu, että naiseksi mulla on todella paljon riettaita ja sopimattomia ajatuksia. Aivan pimeitä juttuja ja ajattelen lähes koko ajan seksiä. Olen kuitenkin ulkoisesti varsin tavallinen, jopa vähän ujon ja estyneen oloinen. Ihan tavallista elämää vietän, mutta ihan kuin mun pään sisällä asustaisi joku sekopää. Välillä mua ihan ahdistaa tuo ja saatan torjua itseäni, jos menee ihan sairaaksi ne jutut.
Olen teininä, kotoa pihalle heitettynä, myynyt itseäni, saadakseni rahaa ruokaan tai päästäkseni jonnekin sisälle nukkumaan ja peseytymään.
Vierailija kirjoitti:
Olen teininä, kotoa pihalle heitettynä, myynyt itseäni, saadakseni rahaa ruokaan tai päästäkseni jonnekin sisälle nukkumaan ja peseytymään.
Kuulostaapa surulliselta. En tiedä, miksi vanhempasi päättivät heittämään sinut pihalle, mutta oletettavasti teit noin, jotta selviät. Vaikka olisit kuinka mokaillut, niin vanhempasi tekivät väärin, kun eivät huolehtineet sinusta asianmukaisesti.
Kaivoin nenääni, kun luin aloituksesi ja tätä kommenttia kirjoittaessani kaivan toista sieraintani.
Eipä ap:lle kannattaisi kertoa mitään, kun on noin mul kku.
Olin ihastunut sipilään. Keksin sille lempinimen sippe.
30 vuotta sitten opiskellessani asuin vuokralla omakotitalon piharakennuksessa. Rahat ei vuokraan riittäneet. Jouduin maksamaan vanhemmalle vuokra isännälle vuokran kerran viikossa luonnossa. Tästä en ole kenellekkään puhunut.
Olen saanut 0 orgasmia elämäni aikana. Jotenkin olen saanut aviomieheni huijattua uskomaan feikkiorgasmeihin.