Paljasta jotain itsestäsi mitä muut ei tiedä
Olen koronassa kotona ja on tylsää, joten Vauva.fi av, vois viihdyttää mua. Kertokaa jotain järkyttävää/mehukasta hurjaa itsestänne, mitä kukaan muu ei tiedä 😁
Mä aloitan muutamalla paljastuksella:
-Olen tehnyt useita valituksia kerrostalonaapureistani ja lopulta useampi heistä on saanut häädön
-Kaivan nenää joskus
-Olen manipuloinut töissä ihmisiä tekemään asioita puolestani
Kommentit (53)
Exäni nykyinen kumppani on siivoja. Olen monesti kuvitellut palkkaavani hänet ja puolivahingossa paljastavani että ensimmäiset kuukaudet kun seurusteli nykyisen miehensä kanssa oli mies suhteessa muhun. En ole exään ollut yhteydessä pitkään aikaan, mutta ainakaan silloin ei ollut tälle uudelle naiselle kertonut olevansa varattu.
Vierailija kirjoitti:
Olen vielä keski-ikäisenä neitsyt. Häpeän tätä ihan valtavasti, mutta onni onnettomuudessa on, että olen myös hyvin estynyt seksuaalisesti, joten ei tule sellaista tilannetta eteen että tämän paljastumista pitäisi pelätä.
No ei kyllä ole mitään syytä hävetä. Ei monetkaan kykene intiimiin kanssakäymiseen jos on jotain traumoja taustalla. Moni on myös nuorena tosi sekaisin, on kännisekoilua sun muuta rikkovaa ja on hyvä että olet säästynyt tuollaiselta.
Olen itse tietoisuus, maailmankaikkeus.
Olen pettynyt tämän maailman toimintaan.
Että tiedoksi vaan!
En ole itkenyt 12 vuoteen ollenkaan... Tipautin muutaman pisaran 12 vuotta sitten kun minulla ja silloisella seurustelukumppanilla meni poikki, sen jälkeen en ole tuntenut yhtään mitään. Tämä seurustelukumppani on muutaman kerran ottanut yhteyttä minuun sen jälkeen, mutta olen työntänyt hänet pois vaikka oikeasti ajattelen häntä jokapäivä.
Olen mies. Kuolin kirjaimellisesti sisältä tuona päivänä enkä usko että tulen koskaan pääsemään siitä "lopullisesti yli" , välitin hänestä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Exäni nykyinen kumppani on siivoja. Olen monesti kuvitellut palkkaavani hänet ja puolivahingossa paljastavani että ensimmäiset kuukaudet kun seurusteli nykyisen miehensä kanssa oli mies suhteessa muhun. En ole exään ollut yhteydessä pitkään aikaan, mutta ainakaan silloin ei ollut tälle uudelle naiselle kertonut olevansa varattu.
Tämä on nyt vaikeaa. Oletko mies vai nainen? Onko exäsi mies vai nainen? Entä tämän nykyinen kumppani? Kenen mies?
Rakastan jenkkien julkkista Blaire Whitea ja hänkin rakastaa minua. Asumme vain niin kaukana, ja ajattelen hänen parastaan, koska hän on minua nuorempi ja ansaitsee oman ikäisensä. Mutta tänne minä voin sanoa, että hyvänen aika minä rakastan sitä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vielä keski-ikäisenä neitsyt. Häpeän tätä ihan valtavasti, mutta onni onnettomuudessa on, että olen myös hyvin estynyt seksuaalisesti, joten ei tule sellaista tilannetta eteen että tämän paljastumista pitäisi pelätä.
No ei kyllä ole mitään syytä hävetä. Ei monetkaan kykene intiimiin kanssakäymiseen jos on jotain traumoja taustalla. Moni on myös nuorena tosi sekaisin, on kännisekoilua sun muuta rikkovaa ja on hyvä että olet säästynyt tuollaiselta.
Koko maailma pyörii seksin ympärillä, niin kyllä minä häpeän tuota vajavaisuutta. Siitäkin huolimatta, vaikka ymmärrän että en olisi edes kyennyt mihinkään intiimiin.
Pelkään ja vieroksun kehitysvammaisia.
Olen viestitellyt toiselle naiselle monta kk vaimolta salaa
Tämä on nyt vaikeaa. Oletko mies vai nainen? Onko exäsi mies vai nainen? Entä tämän nykyinen kumppani? Kenen mies?[/quote]
Olen itse nainen, exä on mies ja hänen nykyinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla tämä on minusta sairasta. Anna eksäsi ja hänen nykyisensä olla. Pura katkeruuttasi ja mustasukkaisuuttasi kypsemmin.
Sami Kuronen on kuumempi kuin mun aviomies
Tykkään nuuhkia kaupassa ohimeneviä ihmisiä
Ihan sama.
Koronassa kotona ja todella tylsää.
Muutkin samoin paitsi viimeinen.
Olen myöskin söpö.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tosi tiukka peppureikä.
Minulla ei ole sitä ollenkaan. Mietippä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Puhun kissalle eri äänellä, kun normaalisti muille ihmisille.
Niin minäkin. Hyvin lempeästi.
Mä tykkään juoda aamukahvin alasti