Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelee, että adoptoitu lapsi ei olisi oma lapsi?

Vierailija
13.10.2022 |

Eivätkö ihmiset ymmärrä, mitä adoptio tarkoittaa? Vai kokevatko he, että oma on synonyymi biologiselle lapselle?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama aihe. Etkö saanut aiemmin tarpeeksi vastauksia? Oma lapsi on itse kannettu ja synnytetty lapsi. Adoptiolapsi on oma lapsi sille äidille jolta hänet on väkisin viety.

Vierailija
42/46 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama aihe. Etkö saanut aiemmin tarpeeksi vastauksia? Oma lapsi on itse kannettu ja synnytetty lapsi. Adoptiolapsi on oma lapsi sille äidille jolta hänet on väkisin viety.

Eli lahjasukusoluilla aikaan saatu lapsi on oma, mutta vauvana adoptoitu ei, vaikka kumpikaan ei ole biologinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein viety. Mistäköhän ne vauvaluukuista, roskiksista ja sairaalan käytäviltä löydetyt lapset on viety?

Vierailija
44/46 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kenellekään miehelle yksikään lapsi ei voi olla oma?

Vierailija
45/46 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kenellekään miehelle yksikään lapsi ei voi olla oma?

Ilmeisesti ei

Vierailija
46/46 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptoitu lapsi on oma, koska adoptiossa lapsi otetaan omaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä