Kiihottaako tuoksut seksissä?
Jos ei puhuta mistään 4pv hikoontuneista varpaista tai 1vko ummehtuneesta kainalohiestä vaan sellaisesti "tuoreemmasta" hiestä kumppanin kainalossa tai jalkovälissä niin onko ne teistä aina seksitilanteessa vai turn off vai ehkä turn on?
Pitääkö ihmisen/seksin olla täysin hajutonta?
Itseäni miehenä kiihottaa naisen alapään, peppuvaon tuoksu. Kakka ei ole siinä se juttu, yäk. Mutta ilmeisesti erogeenisten aluen hikirauhasista tulee sellainen seksuaalinen aromi joka sykähdyttää palleissa asti.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas pierut on se juttu. Kiihotun nopeimmin kun nainen pieree anuksesta suoraan nenääni. Jo persvaon tuoksu saa minut tunnelmaan.
Ootko tosissas🤣 oot hassu, mut ihan kivalla tavalla😁
Hassuahan se minustakin on. Tykkään eniten räjähtävistä pärinäpieruista kuin tuhnuista. Pärinä kuuluu, tuntuu naamassa ja väristää nenää tosi kivasti.
Kun vielä rikkipitoisen ruuan aiheuttama voimakas hajunyanssi,niin avot! Pierutautinen nainen olisi aarre.
En karvanen kakkapalleroilla ja muilla jämillä vie halut
Kyllä se pimpsan tuoksu on ihan oleellinen osa seksiä ja kiihottumista minulle. Jos pimppa on täysin tuoksuton, niin minulle se on vähän kuin auto jossa ei ole renkaita, tai kiva lamppu jossa ei ole polttimoa.
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia jossa tykkään naiselle vähän alistua on pyllyn nuolettaminen. Kesäkuumalla hikisen työpäivän jälkeen kun istuu naamalle ja runkkaa minua samalla niin ei kestä pitkään että roiskahtaa kun tuoksut ovat silloin kohdillaan
Meilläkin tehdään tätä silloin tällöin kun en jaksa seksiä pitkän kaavan kautta
Näin tänään töissä siivoajalla jonkun sortin nahka tai lateksihousut. Tuli luonnollisesti mieleen että siellä mahtaa olla työpäivän jälkeen tuoksut kohdallaan 😍
No ei mikään hien haju, mutta kiimainen pimpsa kyllä tuoksuu ja maistuu erittäin hyvälle