Kiihottaako tuoksut seksissä?
Jos ei puhuta mistään 4pv hikoontuneista varpaista tai 1vko ummehtuneesta kainalohiestä vaan sellaisesti "tuoreemmasta" hiestä kumppanin kainalossa tai jalkovälissä niin onko ne teistä aina seksitilanteessa vai turn off vai ehkä turn on?
Pitääkö ihmisen/seksin olla täysin hajutonta?
Itseäni miehenä kiihottaa naisen alapään, peppuvaon tuoksu. Kakka ei ole siinä se juttu, yäk. Mutta ilmeisesti erogeenisten aluen hikirauhasista tulee sellainen seksuaalinen aromi joka sykähdyttää palleissa asti.
Kommentit (26)
Miehillä tämä on varmasti yleistäkin mutta löytyykö naisia joita kiihottaa? Tai jos itseä ei tuoksut kiihota niin tuoko jollekin naiselle kiihotusta se että mies kiihottuu tuoksuistasi?
Semmoinen vieno pillun haju on kiva, mutta ei mikään pari päivää pesemätön toosa, jossa eiliset mällit muhinut aikansa. Panen tietysti silti...
En pidä ihmisen hajusta missään tilanteessa, en varsinkaan likaisen. Olen nainen.
Minua kiihottaa mieheni oma tuoksu hänen kasvoillaan ja jonkinlainen ominaistuoksu tai hien tuoksu vartalolla. Itse asiassa todella suuri osa kiihottumisestani mieheni kanssa tulee hänen kasvojensa (partansa) tuoksusta. Peniksen ja kassien osalta suht tuoreesti ilman hajusteita pesty on mieluisin, eli hieman miehen omia tuoksuja.
Tuo mieheni tuoksu saa minut myös rauhoittumaan mikäli halaan/suutelen häntä muulloin kun seksin aikana.
Ja kyllähän se kiihottaa, että mies pitää minun pilluni tuoksuista.
N31
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa mieheni oma tuoksu hänen kasvoillaan ja jonkinlainen ominaistuoksu tai hien tuoksu vartalolla. Itse asiassa todella suuri osa kiihottumisestani mieheni kanssa tulee hänen kasvojensa (partansa) tuoksusta. Peniksen ja kassien osalta suht tuoreesti ilman hajusteita pesty on mieluisin, eli hieman miehen omia tuoksuja.
Tuo mieheni tuoksu saa minut myös rauhoittumaan mikäli halaan/suutelen häntä muulloin kun seksin aikana.
N31
Entä jos mies innostuisi perseenkin tuoksusta? Ällöttäisikö se?
Minua kiihottaa padel-parini hien tuoksu, varsinkin sieltä alempaa tuleva. Siksi usein ehdotan rakastelua pelin ja saunan välissä. - M32 -
Todellakin. Mieto hiki, tuore pissa - ne ne hulauttavat minut märäksi hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Entä jos mies innostuisi perseenkin tuoksusta? Ällöttäisikö se?
Ei ällöttäisi. Oman miehen kanssa mikään hänen juttu ei ällötä minua. Voisin ajatella, että yhden illan jutuissa erikoisemmat tai itselle uudet miehen mieltymykset vois ihmetyttää, mutta oman rakkaan miehen kohdalla kaikki mistä hän kiihottuu, kiihottaa minua, siis se hänen kiihottiminen, johtui se mistä vaan. (Tai no jos kiihottuisi jostakusta muusta kun minusta meidän seksin aikana, niin se ei olisi mikään turnon minulle, mutta minuun liittyen mikä tahansa :D) Hänen panetuksensa kasvaminen sytyttää kovasti.
Sama N31
Pidän kyllä miehen pesemättömän peniksen ja pyllyreiän hajusta, mutta suuhuni en ota likaisena. Haistelen mielelläni ja melkein päivittäin. Siis edellisiltana pestyt. Vanha lika ja hiki on inhottavaa, mutta oman miehen tuore hiki ja tuoksu on rauhoittavaa myös minusta eli samaa mieltä kuin edeltävä nainenkin.
Ja tämä koskee vain ja ainoastaan omaa miestä, ei muita miehiä.
Muistan sen tuoksun kun vaimoni oli eka kerran vieraiden miesten pantavana.
Tunsin vienon pillun tuoksun jo kun nuori mies tanssitti vaimoani,en tiedä mitä olivat jutelleet.
Mutta kun vaimo kumartui kuiskimaan minulle että kaverilla seisoi kulli ja oli hinkannut vaimon lantiota vasten.
Se oli kiiman tuoksu.
Ja kun tulimme mökillemme pillun tuoksu oli ihan selvä kun pikkuhousut lähti ja pillualkoi litisemään ja vaimo voihki.
Takaapäin lykkiessä jouduttaa huomattavasti laukeamista jos nenään asti tulee kunnon peppuvaon tuoksu. Ja EN tarkoita ulostetta kuten AP.kin jo selitti
Huhhuh enpä tiennyt että joku voi tykätä persvaon hajusta.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh enpä tiennyt että joku voi tykätä persvaon hajusta.
Koirilla on aika hiton paljon parempi hajuaisti kuin ihmisillä. Silti ne haistavat toisesta koirista ensimmäisenä takapuolta. Ihmisille on vain opettettu että se on "paha haju"
Takaapäin on siitäkin hyvä asento, että siinä haistaa pillun tuoksun paremmin kuin muissa asennoissa. Tarkoitan nyt sellaista normaalin, puhtaan pillun tuoksua.
Olen monesti ajatellut, että itse muistutan tavoiltani sellaista kiimaista hirvisonnia, joka naaraan kiiman haistaessaan saa aivan valtavan panetuksen itselleen. Hyvä että en irvistä hirvisonnin lailla peppua haistaessani?
Komppaan minäkin täysillä ap.n vikaa kappaletta. En mielestäni haista naisen pepusta varsinaista paskan hajua, vaan jotain hien, pillun ja pyllyn ominaishajujen mixiä? Sitä on ehkä hankala kertoa, mutta erittäin kiihottavaa!
.. ja kyllä! Kuuluu fantasiaani ne naiset, jotka ymmärtävät nämä tuoksujen merkitykset ja määrätietoisesti tarjoavat itsensä haistettavaksi ja maistettavaksi.
Ei kiihota vaan vie kyllä tunnelmaa... Mieluiten harrastan seksiä niin että on juuri peseydytty tai samana päivänä aamulla edes.
Ainut asia jossa tykkään naiselle vähän alistua on pyllyn nuolettaminen. Kesäkuumalla hikisen työpäivän jälkeen kun istuu naamalle ja runkkaa minua samalla niin ei kestä pitkään että roiskahtaa kun tuoksut ovat silloin kohdillaan
Minulle taas pierut on se juttu. Kiihotun nopeimmin kun nainen pieree anuksesta suoraan nenääni. Jo persvaon tuoksu saa minut tunnelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas pierut on se juttu. Kiihotun nopeimmin kun nainen pieree anuksesta suoraan nenääni. Jo persvaon tuoksu saa minut tunnelmaan.
Ootko tosissas🤣 oot hassu, mut ihan kivalla tavalla😁
Viimeiseen kappaleeseen yhdyn täysin. Mutta tätähän ei saisi ääneen sanoa vaan sieltä nouseva tuoksu on kuuleman mukaan poikkeuksetta paskan hajua.