Huonekaluhullu ehdottaa! Oletko päivät pitkät kotona tai muuten vaan piirtäminen kiinnostaisi ja haluaisit itsellesi toivomustesi mukaisen 'taulun' A3 kokoisena?
Huonekaluhullu ehdottaa! Oletko päivät pitkät kotona tai muuten vaan piirtäminen kiinnostaisi ja haluaisit itsellesi toivomustesi mukaisen 'taulun' A3 kokoisena?
Joku antoi nimen 'huonekaluhullu' ja sepä vasta on mukavaa. No koska olen hullu niin teen palstalle ehdotuksen. Suunnittele ja piirrä/hahmottele joku huone huonekaluilla A4 paperille ja lähetä siitä kuva niin tehdään sinulle oma huonekalutaulu yhteisvoimin. Laita kuvaan väritoivomukset - kolme mielestäsi väriä! Jos mielummin kuvailet huoneesi sanoin niin sekin käy ja on helpompi lähettää kommenttina blogiin. Mitä hullunkurisempia huonekaluja keksit sen parempi! Tämä huonekalukauppa on ilmainen!
Kirjoita väritoivomuksesi 'esineillä' sen sijaan että mainitset värin nimen tai Tikkurilan värin värinumeron... eli esimerkiksi puolukka + mustikka + voikukka / sammal + jäkälä + puolukka.
Minulla on aikaa tämmöiseen ja en välitä mistään piirtämisen ja maalaamisen säännöistä, koska en ole kenenkään mikään taideoppilas vaan pidän hauskaa irroittelemalla pensseleillä, väreillä ja piirtämisellä... Näin ollen myös sinun hullunkuriset huonekalumallisi olisivat todella mielenkiintoisia.
Ikävää kun kukaan ei koskaan nappaa minun yhdessä tekemiseni ideoita. Jospa nyt onnistaisi. Älkää unohtako lastenhuoneita - voisivat olla sopiva paikka tämmöiselle jos sattumalta tulee kiva.
Blogi: paintersgallery.blogspot.com
Kommentit (2)
Usko jo, nuo ovat ihan surkeita nuo "taulusi". Opettele piirtämään, kerran aikaa on
Jos kotona päivät pitkät viettävä tekee yhden akryylimaalauksen per päivä niin siitähän syntyy jotain 365 'maalausta' per vuosi. Kenelläkään ei ole mitään tiloja säilyttää sellaisia kodissaan. Siinäkin syy tehdä 'kiertoon' noita töitä.
Voisihan töistä avata jonkun Istragam tilin myyntiä varten ja myydä sitten ostajan valitsemalla hinnalla ja lahjoittaa varat jollekin joka jakaa rahoja vähävaraisille suomalaisperheille. Eilisen uutisen mukaan Suomessa on jotain 800.000 perhettä jotka vaarassa joutua köyhyysloukkuun tai jotain semmoista...