Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AKTIIVIMALLI 2: onko siinäkin "omavalmentaja" Spring Housesta tai muusta ulkoistetusta firmasta?

Vierailija
12.10.2022 |

Vai onko joku omakyylä kunnan puolelta, tai muualta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut ihan itse hakemaan töitä, moni työtön pitää sitä vakavana ihmisoikeusrikkomuksena.

Vierailija
2/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoistettu, olin taas hetken anssareilla. Puhuttiin perhokalastuksesta tunti kuukaudessa. Häneltä olisi saanut hyviä vinkkejä siihen mihin hakea, jos ei halua töihin, ilmeisesti monet haluavat niitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupukurssifirmoista, askarrellaan ja tehdään kivoja unelmapuita. Aivan täyttä sontaa.

Vierailija
4/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole. Joka kerta soittaa eri virkailija.

Vierailija
5/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudut ihan itse hakemaan töitä, moni työtön pitää sitä vakavana ihmisoikeusrikkomuksena.

Eivät ne omavalmentajat ennenkään ole hakeneet töitä työnhakijan puolesta, tiedoksi sinulle.

ap

Vierailija
6/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne omavalmentajat ennenkään ole hakeneet töitä työnhakijan puolesta, tiedoksi sinulle.

ap

Työttömät odottaa, että joku muu - työkkärin tai kunnan virkailija, työnhakuvalmentaja tms. - hakee töitä työttömän puolesta, koska työpaikkojen selaaminen on niin ankeaa.

Vierailija
7/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pupukurssifirmoista, askarrellaan ja tehdään kivoja unelmapuita. Aivan täyttä sontaa.

Askarrellaan paskarrellaan aikuiset ihmiset. Uskomatonta mihin kaikkeen rahaa tuhlataan työttömyyden varjolla. Kaikki tuollaiset kurssit pitäisi lopettaa jo säästösyistä.

Vierailija
8/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin semmoisella kurssilla. Siellä puhuttiin, että nyt pukkaat hakemaan sinne ja sinne työpaikkaa. Veetutti, koska minulla oli niin paljon ulosottovelkaa että jos olisin saanut työpaikan, olisimme nähneet nälkää. Koska asumistuki olisi laskenut, mutta ulosottomies ottanut leijonanosan palkasta.

Vierailija
9/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se systeemi on muuttunut aktiivimalli 1:n jälkeen? jos ja kun sieltä joku toimistohiiri soittelee kerran kuukaudessa, onko hän kunnalla töissä ja kyselee työnhaun tilanteesta vai mitä asiaa sillä on?

Vierailija
10/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, ei ole vielä soitettu. Suunnitelma päivitettiin viimeksi tammikuussa.

Vierailija
11/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö siinä olla tekemisissä sekä te-keskuksen tyyppien että niiden kuntatyyppien kanssa? eikö se koko veivaus siirtynyt kuntien hoidettavaksi? 

Vierailija
12/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kurssit työkkärin järjestämiä?

Vierailija
13/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus yritetään kusettaa täysille tunneille tuttujen firmoihin 9e/pv.

Vierailija
14/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo springhouse oli kyllä aivan kuraa, saahan ne hyvän laskun tehtyä kunnalle, ei kai siinä muuta tarkoitusta ole?

Vierailija
15/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ole. Joka kerta soittaa eri virkailija.

Mulle alkoi selittää päivärytmin ja yöunien tärkeydestä.

Kysyin, että ootsä ees lukenu mun papereita?

Miten niin?

Takana 25v yövuoropainotteista kolmivuoroa ja sä höpiset jostain säännöllisistä päivärytmeistä?

Pyysin soittamaan uudestaan, kun on edes auttavasti vilkaissut mun tietoja.

Semmonen "työvalmentaja".

Vierailija
16/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo springhouse oli kyllä aivan kuraa, saahan ne hyvän laskun tehtyä kunnalle, ei kai siinä muuta tarkoitusta ole?

Kyllä, Spring House oli ajan tuhlaamista. Joku neito sieltä soitteli ja yritti esittää pätevää. Olin työelämässä jo ennen sen mimmin syntymää ja olen taas, omin avuin.

Vierailija
17/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spring House tarjosi tehostartin työnhakuun. Ei muuten tehty yhtään työhakemusta, vaikka se oli se mihin nimenomaan pyysin ihan itse apuja. Eli miten pääsisin edes työhaastatteluun. Kauheaa yhteiskunnan varojen hukkaamista ja työttömän ajan tuhlaamista tuollainen huijausvalmennus. Ei niin mitään hyötyä kenellekään muulle kuin kyseiselle firmalle.

Vierailija
18/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin turhia tollaset"valmentajat"!

Vierailija
19/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä miettii, että  miksi aina ne fiksuimmat ja osaavimmat ihmiset on työttöminä ja päätyy pupukursseille ja ne typerykset, jotka teki läksynsä, on kaikenmaailman lakimiehiä ja lääkäreitä.

Vierailija
20/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä miettii, että  miksi aina ne fiksuimmat ja osaavimmat ihmiset on työttöminä ja päätyy pupukursseille ja ne typerykset, jotka teki läksynsä, on kaikenmaailman lakimiehiä ja lääkäreitä.

Sarasvuo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme