Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulutetut jotka ei oo tehneet päivääkään töitä

Vierailija
12.10.2022 |

Tai satunnaista hanttihommaa. Mikä tähän on syynä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hullu töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä."

Vierailija
2/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan niin olevinaan ja hienohelmoja ettei voida mennä marketin kassalle tai siivoamaan. Ei se todistus vielä palkkaa maksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluihin on hyvä paeta työelämää

Vierailija
4/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä katsotaan korkeakoulutukseksi? Itse olen suorittanut AMK-tutkinnon, mutta en ole tehnyt päivääkään palkkatöitä. En vain ole onnistunut töitä saamaan. Olen virallisesti työtön, vaikka oikea paikka itselleni olisikin eläkkeelle pääsy.

Vierailija
5/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa liikaa ihmisiä koulutettu aloille jotka ei työllistä. Mutta eihän läheskään kaikki ihmiset tee sitä työtä mihin on koulutettu. Itseni mukaan lukien

Vierailija
6/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää. Eletään puolison rahoilla, hoidetaan lapsia kotona.. puuhaillaan jotain instagramissa.

Vierailija
7/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan niin olevinaan ja hienohelmoja ettei voida mennä marketin kassalle tai siivoamaan. Ei se todistus vielä palkkaa maksa.

Monet opiskelijat rahoittavat opintojaan juuri tekemällä erilaisia osa-aikatöitä ennen valmistumistaan, jotka eivät välttämättä liity millään tavalla heidän tulevaan koulutukseensa. Aika usein ne halutuimmat työpaikat ovat kovan kilpailun kohteina ja osa on tyytyväisiä, jos saa vaikka puolen vuoden määräaikaisen homman.

Vierailija
8/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään aina haastatteluvaiheeseen. Kuulemma löytyy aina joku muu, jolla on kokemusta työnkuvasta. Minkäs teet, kun kokemusta ei ole niin sitä ei myöskään saa.