Paljonko olisit valmis maksamaan A2 kokoisesta taulusta joka on piirretty tauluksi lyijykynillä lapsestasi. Kuva on kopio kuvastasi mustavalkoisena ja kehystettynä?
Mitä kehtaa pyytää? Oon hyvä mutta hidas piirtäjä ja teen näitä tällä hetkellä huvikseni lapsistani.
Kommentit (29)
Lapsista on vaikea saada näköistä, varsinkaan yhden kuvan perusteella.
A4 ja A3:kin ovat jo haasteellisia, oletko tehnyt useita töitä A2 kokoon? Onko sinulla mahdollisuus ladata töitäsi ja verrokkikuvia nettiin?
Muistelisin joskus tehneeni viidelläkympillä muotokuvan. Parikymppiä on loukkaus vaivasta, joten hinnoittelisin 50-100 e välille alkuun.
Jos on hyvälaatuista jälkeä, niin ehkä 150€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosiis. Puhelimessa on nykyään ohjelmia, joilla voi itse saada "lyjykynällä" tehdyn kopion kuvasta, jonka siihen laittaa, niin en kyllä maksaisi yhtään. Todennäköisesti sinäkin olet vain tuollaista ohjelmaa käyttänyt.
Kyllä ihmiset osaa edelleen piirtää, tulee mieleen et osaaks sä ite mitään jos perustason lyijykynämallinnus tuntuu epäuskottavan vaikealta.
Kuka sanoi että se on epäuskottavaa? Sanoin vaan, että on paljon näitä feikki-piirtäjiä netissä, jotka vaan käyttää noita puhelimissa olevia appejä/ohjelmia jotka piirtää niille ne kuvat ilman, että oikeasti tarvitsee edes piirtää.
Hyvä piirtäjiä on paljon. Haluatko todella tienata sillä? Itse piirrän esim. eläimiä (varsinkin tutuista koirista saan todella näköisiä) ja kukkia/kukka asetelmia. Teen esimerkiksi kaikki syntymäpäivä yms. Kortit Itse ja olen antanut piirustuksia myös kiitokseksi. Varsinkin jos saan jotain kautta selville toisen lempi kukan tai jonkin muun toteutettavissa olevan kiinnostuksen kohteen. On ihana antaa toiselle jotain hänelle merkityksellistä ja ihmiset arvostavat sitä, kun heidän takiaan on nähnyt ison vaivan.:)
Näin lähtee paine tehdä "myytävää laatua". Olen muutenkin aivan liian tarkka, enkä pysty antamaan piirustusta, jos en ole siihen 110% tyytyväinen. Miten ikinä saisinkaan tehtyä piirustusta joka olisi niin valmis, että sen voisi myydä 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosiis. Puhelimessa on nykyään ohjelmia, joilla voi itse saada "lyjykynällä" tehdyn kopion kuvasta, jonka siihen laittaa, niin en kyllä maksaisi yhtään. Todennäköisesti sinäkin olet vain tuollaista ohjelmaa käyttänyt.
Kyllä ihmiset osaa edelleen piirtää, tulee mieleen et osaaks sä ite mitään jos perustason lyijykynämallinnus tuntuu epäuskottavan vaikealta.
Varmaan osaa joo, mutta miksi kukaan maksaisi yhtään mitään jonkun nobodyn käsin tekemästä kuvasta, kun sellaisen saa ilmaiseksi, ja täydellisenä, tehtyä itse tietokoneella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan osaa joo, mutta miksi kukaan maksaisi yhtään mitään jonkun nobodyn käsin tekemästä kuvasta, kun sellaisen saa ilmaiseksi, ja täydellisenä, tehtyä itse tietokoneella?
Missä myydään lyijykynällä tulostavia tulostimia?
2xkehyksen ja paperin hinta eli n. 50€.