Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä naisten seksihalut alkavat keskimäärin vähetä?

Vierailija
12.10.2022 |

Joo, kaikki ovat tietenkin yksilöitä, mutta alkaako ne halut kadota kolmekymppisenä vai ehkä neljäkymppisenä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 viimeistään kunhan lapset on tehtynä

Vierailija
22/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole halut hävinneet. Eikä kosteus.

52v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleellisinta on tosiaan onko lapsiluku täynnä vai ei. Nuorikin nainen voi kuivahtaa, jos on jo lapset tehty.

Vierailija
24/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin miehillä, joilla huippu sijoittuu siihen 20 ikävuoden paikkeille ja sen jälkeen halut vain pienenevät niin naisilla halut kasvavat, mitä lähemmäs vaihdevuosia mennään. Eli ehkä halujen suhteen keski-ikäinen nainen ja nuori mies olisivat toisilleen? 

Vierailija
25/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin halut vasta noin 40-vuotiaana. Sitä ennen luulin, että seksi ei kiinnosta minua juurikaan. Mutta olikin vain kumppanista kiinni ;)

N49

Vierailija
26/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on hyvä ja hellä, nainen ei menetä mielenkiintoaan seksiin.

Vierailija
27/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleellisinta on tosiaan onko lapsiluku täynnä vai ei. Nuorikin nainen voi kuivahtaa, jos on jo lapset tehty.

Huvittava oletus, että kaikki haluaisivat tehdä lapsia. 

Vierailija
28/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin miehillä, joilla huippu sijoittuu siihen 20 ikävuoden paikkeille ja sen jälkeen halut vain pienenevät niin naisilla halut kasvavat, mitä lähemmäs vaihdevuosia mennään. Eli ehkä halujen suhteen keski-ikäinen nainen ja nuori mies olisivat toisilleen? 

Mistä tuollainen voimaantumisfantasia on tätien pieniin päihin ilmestynyt?  Finsex-tutkimukset kuitenkin kertovat ihan eri tarinaa. Nelikymppisellä naisella on seksihalut samalla tasolla kuin 65-vuotiaalla miehellä. 

Vierailija
29/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 30v muistaakseni.

Vierailija
30/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja seksihalut eivät sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
31/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuolemaan asti ne on.Kun ikää tulee miehille ja naisille niin apua löytyy lääkäristä kummallekkin. Kaikkihan riippuu yhteisestä kemiasta.Jos sulla kysyjä kalja maha ja aina lenkki makkara toisessa kädessä , toisessa kaljapullo tai kaukosäädin ja kaljapulo?Ketä kinostaa ikään katsomatta?

Vierailija
32/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla halut (yhdyntään) katosi huonon seksin myötä.

Ei ns. maksa vaivaa.

Masturboin kyllä useita kertoja viikossa.

Vierailija
33/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menopaussin jälkeen vähenee, seitsemänkymppiselle riittää yksi viikoittainen orgasmi. 

Vierailija
34/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppisenä oli seksi mielessä koko ajan, kolmikymppisenäkin vielä usein, nyt jo vuosia olleet hyvin vähissä...ehkä vielä palaavat.

N45

Vierailija
35/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan haluttaa, ei voi mitään. Monta kertaa päivässä saatava.

Vierailija
36/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on nyt 64v ja haluaa enää kerran viikossa. Eilenkin kävi aivan kuumana ja klitoris oli kivikova jo alun hyväillessä. Yli 40v oltu naimissakin, joten sekään väite, että naisen halut loppuivat naimisiin menessä ei päde. Mutta luulen, että se suurin syy naisten haluihin tai haluttomuuteen löytyy miesten tekemisistä, tekemättäjättämisistä tai sanomisista tai arvostuksen puutteesta.  Mutta toki luuserimiehet älähtää tästäkin. 

Vierailija
37/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ollut juuri mitään himoja 18-25 vuotiaana(saatoin mastruboida vain kerran kk), nyt 30-vuotiaana himotttaa koko ajan Mistähän johtuu? jos se tästä yltyy niin huh :D

Oletko ikinä kuullut termiä "biologinen kello"?

Vierailija
38/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on nyt 64v ja haluaa enää kerran viikossa. Eilenkin kävi aivan kuumana ja klitoris oli kivikova jo alun hyväillessä. Yli 40v oltu naimissakin, joten sekään väite, että naisen halut loppuivat naimisiin menessä ei päde. Mutta luulen, että se suurin syy naisten haluihin tai haluttomuuteen löytyy miesten tekemisistä, tekemättäjättämisistä tai sanomisista tai arvostuksen puutteesta.  Mutta toki luuserimiehet älähtää tästäkin. 

Panomies-Paavo laittaa lerppamunat, kaappihomot ja nettirunkkarit ojennukseen! Pate on kurko, the man!!!!

Vierailija
39/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen aivan samaa mieltä. Kyllä ne lapsiluvun täyttymisen jälkeen ainakin meillä loppui. Nyt enää on tarjolla sääliseksiä samasta asennosta. Kaikki kiva mitä sitä ennen harrastettiin loppui myös siihen paikkaan.

Vierailija
40/48 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa hääkakun syömisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän