Minkä ikäisenä naisten seksihalut alkavat keskimäärin vähetä?
Joo, kaikki ovat tietenkin yksilöitä, mutta alkaako ne halut kadota kolmekymppisenä vai ehkä neljäkymppisenä?
Kommentit (48)
Mulla ei ole halut hävinneet. Eikä kosteus.
52v.
Vierailija kirjoitti:
35 viimeistään kunhan lapset on tehtynä
Oleellisinta on tosiaan onko lapsiluku täynnä vai ei. Nuorikin nainen voi kuivahtaa, jos on jo lapset tehty.
Toisin kuin miehillä, joilla huippu sijoittuu siihen 20 ikävuoden paikkeille ja sen jälkeen halut vain pienenevät niin naisilla halut kasvavat, mitä lähemmäs vaihdevuosia mennään. Eli ehkä halujen suhteen keski-ikäinen nainen ja nuori mies olisivat toisilleen?
Minä löysin halut vasta noin 40-vuotiaana. Sitä ennen luulin, että seksi ei kiinnosta minua juurikaan. Mutta olikin vain kumppanista kiinni ;)
N49
Jos mies on hyvä ja hellä, nainen ei menetä mielenkiintoaan seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleellisinta on tosiaan onko lapsiluku täynnä vai ei. Nuorikin nainen voi kuivahtaa, jos on jo lapset tehty.
Huvittava oletus, että kaikki haluaisivat tehdä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin miehillä, joilla huippu sijoittuu siihen 20 ikävuoden paikkeille ja sen jälkeen halut vain pienenevät niin naisilla halut kasvavat, mitä lähemmäs vaihdevuosia mennään. Eli ehkä halujen suhteen keski-ikäinen nainen ja nuori mies olisivat toisilleen?
Mistä tuollainen voimaantumisfantasia on tätien pieniin päihin ilmestynyt? Finsex-tutkimukset kuitenkin kertovat ihan eri tarinaa. Nelikymppisellä naisella on seksihalut samalla tasolla kuin 65-vuotiaalla miehellä.
Nainen ja seksihalut eivät sovi samaan lauseeseen.
Ihan kuolemaan asti ne on.Kun ikää tulee miehille ja naisille niin apua löytyy lääkäristä kummallekkin. Kaikkihan riippuu yhteisestä kemiasta.Jos sulla kysyjä kalja maha ja aina lenkki makkara toisessa kädessä , toisessa kaljapullo tai kaukosäädin ja kaljapulo?Ketä kinostaa ikään katsomatta?
Mulla halut (yhdyntään) katosi huonon seksin myötä.
Ei ns. maksa vaivaa.
Masturboin kyllä useita kertoja viikossa.
Menopaussin jälkeen vähenee, seitsemänkymppiselle riittää yksi viikoittainen orgasmi.
Kaksikymppisenä oli seksi mielessä koko ajan, kolmikymppisenäkin vielä usein, nyt jo vuosia olleet hyvin vähissä...ehkä vielä palaavat.
N45
Aina vaan haluttaa, ei voi mitään. Monta kertaa päivässä saatava.
Vaimo on nyt 64v ja haluaa enää kerran viikossa. Eilenkin kävi aivan kuumana ja klitoris oli kivikova jo alun hyväillessä. Yli 40v oltu naimissakin, joten sekään väite, että naisen halut loppuivat naimisiin menessä ei päde. Mutta luulen, että se suurin syy naisten haluihin tai haluttomuuteen löytyy miesten tekemisistä, tekemättäjättämisistä tai sanomisista tai arvostuksen puutteesta. Mutta toki luuserimiehet älähtää tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ollut juuri mitään himoja 18-25 vuotiaana(saatoin mastruboida vain kerran kk), nyt 30-vuotiaana himotttaa koko ajan Mistähän johtuu? jos se tästä yltyy niin huh :D
Oletko ikinä kuullut termiä "biologinen kello"?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on nyt 64v ja haluaa enää kerran viikossa. Eilenkin kävi aivan kuumana ja klitoris oli kivikova jo alun hyväillessä. Yli 40v oltu naimissakin, joten sekään väite, että naisen halut loppuivat naimisiin menessä ei päde. Mutta luulen, että se suurin syy naisten haluihin tai haluttomuuteen löytyy miesten tekemisistä, tekemättäjättämisistä tai sanomisista tai arvostuksen puutteesta. Mutta toki luuserimiehet älähtää tästäkin.
Panomies-Paavo laittaa lerppamunat, kaappihomot ja nettirunkkarit ojennukseen! Pate on kurko, the man!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen aivan samaa mieltä. Kyllä ne lapsiluvun täyttymisen jälkeen ainakin meillä loppui. Nyt enää on tarjolla sääliseksiä samasta asennosta. Kaikki kiva mitä sitä ennen harrastettiin loppui myös siihen paikkaan.
Pikkuhiljaa hääkakun syömisen jälkeen.