Kun laittaa puhelinnumeron estoon niin mitä siitä numerosta soittsva kuulee luuriinsa estäjälle soittaessaan?
Kommentit (14)
Käsittääkseni joko varattua piippaa, tai semmonen kolmen piip piip piip äänen sarja ja puhelu katkeaa.
Olen yhden taloyhtiön kännihäirikön kerran joutunut estämään, ja jonkun ajan kuluttua yhtiökokouksessa hän valitti, miten kiireinen olen kun puhelimeni on aina varattu kun hän soittaa.
Ylläolevalle: hanki vastaaja, äänitä sinne itse tuo viesti, ja käännä tämän henkilön puhelut vastaajaan.
Miten puhelinnumero estetään? Estääkö myös tekstiviestit?
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni joko varattua piippaa, tai semmonen kolmen piip piip piip äänen sarja ja puhelu katkeaa.
Olen yhden taloyhtiön kännihäirikön kerran joutunut estämään, ja jonkun ajan kuluttua yhtiökokouksessa hän valitti, miten kiireinen olen kun puhelimeni on aina varattu kun hän soittaa.
Ylläolevalle: hanki vastaaja, äänitä sinne itse tuo viesti, ja käännä tämän henkilön puhelut vastaajaan.
Tämä on automaattinen puhelinvastaaja joka kuuluu numerolle, jne Valitsemanne numero ei ole käytössä.🤣
Kuule minulla on 15 vuotta vanha kännykkä.Menen asetuksiin ja sietä kyllä löytyy puhelin ja sen alta esto. Sama asia T-viestit. Puhelu kyllä näkyy kännyssä tullut, puhelin ei hälytä. Sama koskee T-viestit. Itse en edes lue viestit joihin olen eston laittanut. Oletan kun soitettavat, puhelu katkeaa heti soittajalle?
Tuuttaa varattua. Eston saa päälle estämällä valitun yhteystiedon
"Annan mielestä olet kusipää, älä soita enää tähän numeroon"
"Täällä Minna Miettisen automaattinen ilmoitus. Sinut on laitettu estoon maanantaina klo 16.50, koska numeron omistaja ei tahdo olla minkäänlaisessa kanssakäymisessä kanssasi. Katso lisää osoitteesta Telia.fi."
Vierailija kirjoitti:
Miten puhelinnumero estetään? Estääkö myös tekstiviestit?
katso puhelimen asetukset. Sieltä voi estää sekä soitot että tekstarit. Laitat numeron mustalle listalle.
Joko tää on päätetty vai kokeilenko. Mulla on vähän tylsää, niin kai voisin tehdä tän. Epäilen kyllä sitä "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saa yhteyttä".
"Puhelinnumerosi on estetty. Ditt nummer har blockerats. Your number has been blocked"
Jos estää toisen, niin tälle ei tule mitään ilmoitusta estosta. Numero hälyttää estetylle, mutta vastausta ei tietenkään tule.
Jos estän puhelinnumeron, pitääkö minun vielä erikseen estää hänet whatsappissa vai riittääkö pelkkä puhelinnumeron esto estämään hänet myös wa:ssa?
Tykkäisin tehdä sellaisen että laittaisin ääniviestiksi näille blokatuille "Valitsemanne numero ei ole käytössä.."