Minkärotuinen koira sinulla on ?
Kommentit (118)
Ei ole koiraa, mutta haluaisin mopsin.
Christiiina kirjoitti:
Nyt ihan oikeasti haluan perustelut miksi haluat sairaaksi jalostetun koiran ? Ihan oikeasti, olen ihmetellyt koko ikäni miksi noita kukaan haluaa. Koirapuistossa näitä näkee välillä ja kyllä sanoin jo ääneen, että harmi kun jäi astmapiippu kotiin, olisin hänen mopseille sitä tarjonnut
Vierailija kirjoitti:
Hyvin, hyvin sekarotuinen. Kukaan ei tiedä, mitä siinä on.
Harkitsen dna-tutkimusta, jolla voisi jotain valaisua saada asiaan. Ihan mielenkiinnosta, eihän sillä juuri muuta merkitystä ole.
Kai sulla nyt jotain ideaa on edes vähän, että mitä kaikkea siinä voisi olla? Miltä näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Nyt ihan oikeasti haluan perustelut miksi haluat sairaaksi jalostetun koiran ? Ihan oikeasti, olen ihmetellyt koko ikäni miksi noita kukaan haluaa. Koirapuistossa näitä näkee välillä ja kyllä sanoin jo ääneen, että harmi kun jäi astmapiippu kotiin, olisin hänen mopseille sitä tarjonnut
Juuri näin. Todella epäterve rotu, joka varmasti kärsii. Eikä ole edes söpö.
Valkoinen länsiylämaan terrieri, eli Westie.
Mäykkysirkus täällä. Kaikki sanovat itsepäiseksi roduksi, mutta mun on simppeleitä paitsi jos riistavietti iskee. Ei mene enään kauas. Kumma juttu, että jos minä tuon pesästäpudonneen oravanpoikasen niin riistavietti ei laukea. Ja tuo piha-jänistäkin tuupataan 10 metriä ja jänis menee 15 metriä. Linnut nyt kävele koirien vieressä, kun jotan jyviä ja murskattuja pähkinöitä VAHINGOSSA tipuu taskuista. Oli ylituttu varisparikin - rip - ikä vei. Minä olen se tyyppi joka saataa pelastaa kastemadonkin pyörätieltä. Niin muuttuu vanhan metsästäjän mieli.
Pitkäkarvainen collie. Myös aiemmat koirat olleet kaikki paimenkoiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakemanni ja miehellä suursnautseri. Molemmilla ollut samoja rotukoiria jo useita.
Vaihda sinäkin sakemanni riiseniin, parempaa koiraa ei ole! <3
Kukaan normaali sakemannin omistaja ei siitä rodusta luovu eikä varsinkaan valitse mitään snautseria joka on kaiken lisäksi ruma 😂
Se kaikista yleisin: Tyttären koira.
Kolme belgianpaimenkoira tervuja.
Australianterrieri. Nykyinen on jo neljäs samaa rotua.
Ei oo, ei oo, ei tuu!