Minkärotuinen koira sinulla on ?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ei ole koiraa, mutta haluaisin mopsin.
Nyt ihan oikeasti haluan perustelut miksi haluat sairaaksi jalostetun koiran ? Ihan oikeasti, olen ihmetellyt koko ikäni miksi noita kukaan haluaa. Koirapuistossa näitä näkee välillä ja kyllä sanoin jo ääneen, että harmi kun jäi astmapiippu kotiin, olisin hänen mopseille sitä tarjonnut
Samaa ihmettelen miksi kukaan haluaa tuollaista koiraa ja toinen on Englannin bulldog. Siis miksi ihmiset haluavat hengityssairaita koiria? On varmaan kiva kuunnella sitä korinaa...
Vierailija kirjoitti:
Tenterfieldin terrieri
Miten lähtee karvaa ja onko kuinka aktiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Staffordshirenbullterrieri.
Maailman ihanimmat lutuset.
Ajoittain lähtee karvaa ja on aktiivinen sylikoira
Minulla oli keskikokoinen saksan pinsseri. Hyvä vahtikoira, lojaali ja myös terve rotu, eli 15 vuotiaaksi. Ei kuitenkaan ihan sylikoira joten liian pehmo ei saa olla kasvatuksen suhteen.
Jodlaava matikkakoira. Musta ja haisee pahalle mutta auta armias kun sen päästää avannon ääreen, niin jopa alkaa toiminta.
2 whippettiä. Periaatteessa 1 niistä on minun ja toinen on mieheni.
Tavattiin whippetharrastuksen merkeissä, tultiin hyvin juttuun ja päätettiin lyödä hynttyyt yhteen
Pieni Vitunvahtikoira, pyörii helmoissa.
Pari amstaffia tossa juoksentelee vapaana pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Blue lacy.
Ooh, ne on ihan huikean kauniita. Täytyy tyytyä vain ikuisesti ihailemaan, itselleni ei noin täysiverinen työkoira sopisi.
Lapinporokoiria ja suomenlapinkoira. Pitäisi vielä jossain vaiheessa elämää ottaa ruotsinlapinkoirakin niin olisi sitten koko sarja. Toista suomenlapparia tuskin tulee, mutta tämä on rescue.
Nyt ei juuri mitään. En uskalla ottaa pittbullien ja amstaffien takia. En ennen kuin ne kielletään, tai tulee kuonokoppapakko. Ne tappavat kaikki koirat, jotka vain pystyvät.
Tenterfieldin terrieri