Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa ei tuomita: Kenellä muulla teistä varatuista naisista on rakastaja?

Se Salainen
12.10.2022 |

Naimisissa 21 vuotta, olen 45, mies 47.
Pidän hyvää huolta miehestä ja lapsista, koti on aina siisti, laitan perheen ruoat, käyn töissä. Tiedän olevani hyvä vaimo ja äiti.
Rakastajani on 55-vuotias sinkkumies joka antaa minulle (fyysisesti) kaiken mitä minä haluan, oman miehen kanssa seksi on ok mutta niin samanlaista kerta toisensa jälkeen, asiasta keskusteluista huolimatta, että kyllästyin.

Mies ei asiasta tiedä, eikä tule koskaan tietämään. En aio jättää häntä, nautin vaan siitä tunteesta että olen haluttu ja naisellinen.

Kertokaas muut naiset kokemuksianne tästä: miksi teillä on rakastaja, onko se vain fyysistä, rakastatteko puolisoanne?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko pettää, niin miksi menette parisuhteeseen jossa vaaditte, ettei teidän puoliso harrasta seksiä toisten kanssa?

Ainiin, kun olette kaksimoraalisia narsisteja. 

Ei vaan oma muija revitytti vìttunsa synnytyksessä. Ei tunnu miltään, siksi rakastajatar

Tää.

Toivottavasti ei ollut sinun lapsesi, jolla revitytti. Olet kaamea. Tai sitten voisit maksaa vaimosi leikkauksen niin hän pääsee nauttimaan seksistä taas.

Mä olen miehelleni sanonut, että kunnioittaisi minua edes sen verran tulevaisuudessa, että jos alkaa vieras liha maittamaan niin eroaa minusta ensin. Meidän suhde alkoi miehen pettäessä avovaimoaan ja edelleen vuosien jälkeen en luota siihen, etteikö mies pystyisi minulle tekemään samoin. Itse en petä, en kuunnioita pahemmin sellaisia ihmisiä. Miestäni kohtaan on vienyt paljon aikaa ja keskustelua siitä, että millä saadaan kunnioitus minun puolelta nousemaan häntä kohtaan. Osittain saatan ymmärtää pettämisen: kotona on kaikki hyvin, mutta haluaa itsekkäästi jotain muuta. Kokeilla jotain uutta. Kunnon hedonismia. Olen silti niin yksiavioinen, että en harrasta itse tai katso läpi sormien miehen sikailua minua kohtaan.

Seksi on ihan liian pieni syy erota. En ymmärrä miten se on esim sulta pois?

Jos väittämäsi on totta, niin miksi et sitten voi kertoa kumppanillesi suoraan mitä teet hänen selkänsä takana?

Kenelle sinä nyt puhut? 

Jos kerta seksi on liian pieni syy erota, niin silloin voi olla avoin siitä pettämisestä?

Juu

Vierailija
62/70 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla nolompaa avoimesti keskustella siitä, että pahoinpitelee omaa puolisoa.

Se on vähän kuin kirjoittaisi siitä, että lyö miestään ja että lyökö muutkin täällä miestään. 

Karma iskee sinuun vielä joku päivä AP ja menetät silloin kaiken elämässäsi.

Onhan tuo nyt aika koominen logiikka että kun pitää kodin siistinä, laittaa nurisematta ruuat eikä nalkuta, saakin palkinnoksi käydä hurvittelemassa seksuaalisesti,kunhan ei vaan narahda.

Just tätähän nää polyamorikot pilkkaa.

Voi olla että monet tulevat just ap:n kaltaisista ydinperheidylleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa.....

Vierailija
64/70 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kyllä oli taas typerämpääkin typerämpi provo.

Vierailija
65/70 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tosi kauan aikaa.

Kaverillani oli rakastaja ja aluksi hänen oma mies ei tiennyt.. Hän sai tietää siitä, kun epäili ja tieto piti paikkansa. Tämä mies oli masentunut muutenkin, mutta kaverini ei jotenkin ymmärtänyt sitä, vaikka sanottiin, että sun mies on masentunut ja vajoo syvemmälle.

Tuli sitten rakastajan luota kotiin ja  löysi miehensä itsemurhan tehneenä. Oli lappu jätetty, että nyt voit olla sen toisen kanssa, että kyllä minä tiesin, vaikka luulit etten tiedä.

Sen sisko kertoi siitä viestistä. Kaveri menetti lähes kaikki ystävät ympäriltä ja minäkin otin etäisyyttä. Se nainen ei kovin hyvässä huudossa ollut missään.

Siellä hautajaisissa oli kuulema ollut suht nihkeää, kun hautaat omien tekojes takia kumppanin ja kaikki hänen ystävät ja muu suku ei puhu mitään hänelle jne jne, kun kaikki tiesi miksi se on arkussa.

Okei. Itsemurhasta ei voi muita syyttää, mutta kun toinen on masentunut, niin lopputulos on toi. Ja naiselle  hoettu siitä, että keskity siihen miehees. Itse ne tiennyt rakastajasta mitään, että se tuli mulle yllätyksenä. En tiedä kuinka moni tiesi tai tiesikö kukaan.

Vierailija
66/70 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina petan miestani. Han on henkisesti vakivaltainen, mutta han ei ole fyysisesti satuttanut minua noin viiteen vuoteen. Addikti. Yhdessa 15 vuotta, kaksi lasta. 

Luulin, etta tulisin aina olemaan uskollinen. Mutta viimeisen parin vuoden aikana kaikki menneet tuskat ovat tulleet mieleen, enka halua harrastaa mieheni kanssa seksia. Eroon han ei suostu, uhkaa tappavansa itsensa jos lahden, ja jos koskaan tapaan jonkun toisen, sanoo tappavansa hanetkin.

Rakastajani on ihana sangyssa ja hemmottelee minua kaikin mahdollisin tavoin. Tuomitkaa jos haluatte. 

Vierailija
67/70 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Kyllä oli taas typerämpääkin typerämpi provo.

Tää on tää ihan helvetin sairas vakkarisekopää, tavallaan kyllä huvittava miten tyhmä ja täynnä vihaa samaan syssyyn.

Vierailija
68/70 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tosi kauan aikaa.

Kaverillani oli rakastaja ja aluksi hänen oma mies ei tiennyt.. Hän sai tietää siitä, kun epäili ja tieto piti paikkansa. Tämä mies oli masentunut muutenkin, mutta kaverini ei jotenkin ymmärtänyt sitä, vaikka sanottiin, että sun mies on masentunut ja vajoo syvemmälle.

Tuli sitten rakastajan luota kotiin ja  löysi miehensä itsemurhan tehneenä. Oli lappu jätetty, että nyt voit olla sen toisen kanssa, että kyllä minä tiesin, vaikka luulit etten tiedä.

Sen sisko kertoi siitä viestistä. Kaveri menetti lähes kaikki ystävät ympäriltä ja minäkin otin etäisyyttä. Se nainen ei kovin hyvässä huudossa ollut missään.

Siellä hautajaisissa oli kuulema ollut suht nihkeää, kun hautaat omien tekojes takia kumppanin ja kaikki hänen ystävät ja muu suku ei puhu mitään hänelle jne jne, kun kaikki tiesi miksi se on arkussa.

Okei. Itsemurhasta ei voi muita syyttää, mutta kun toinen on masentunut, niin lopputulos on toi. Ja naiselle  hoettu siitä, että keskity siihen miehees. Itse ne tiennyt rakastajasta mitään, että se tuli mulle yllätyksenä. En tiedä kuinka moni tiesi tai tiesikö kukaan.

Toivottavasti mies oli jättänyt omaisuuden tälle naiselleen, vaikka teki itsemurhan. Muuten kukaan ei hyödy rahallisesti tilanteesta. Luulisi masentuneella olevan sydäntä paikallaan ja haluaa kaikkea parasta toiselle, vaikka pettikin.

Vierailija
69/70 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia ei huvita ruveta kenenkään kanssa.

Nykyään ei voi luottaa muuhun kuin siihen että ei voi luottaa.

Joten mitä järkeä?

Vierailija
70/70 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan jynkkäystä kirjoitti:

Tuon takia ei huvita ruveta kenenkään kanssa.

Nykyään ei voi luottaa muuhun kuin siihen että ei voi luottaa.

Joten mitä järkeä?

No eihän siinä mitään järkeä olekaan, vaan 100% tunnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi