Ketju, jossa ei tuomita: Kenellä muulla teistä varatuista naisista on rakastaja?
Naimisissa 21 vuotta, olen 45, mies 47.
Pidän hyvää huolta miehestä ja lapsista, koti on aina siisti, laitan perheen ruoat, käyn töissä. Tiedän olevani hyvä vaimo ja äiti.
Rakastajani on 55-vuotias sinkkumies joka antaa minulle (fyysisesti) kaiken mitä minä haluan, oman miehen kanssa seksi on ok mutta niin samanlaista kerta toisensa jälkeen, asiasta keskusteluista huolimatta, että kyllästyin.
Mies ei asiasta tiedä, eikä tule koskaan tietämään. En aio jättää häntä, nautin vaan siitä tunteesta että olen haluttu ja naisellinen.
Kertokaas muut naiset kokemuksianne tästä: miksi teillä on rakastaja, onko se vain fyysistä, rakastatteko puolisoanne?
Kommentit (70)
Minä tuomitsen sinua, koska olet hirveä ihminen. Pettäminen on henkistä pahoinpitelyä eikä minulla ole mitään arvostusta niitä kohtaan, jotka henkisesti pahoinpitelevät ja huijaavat puolisojaan. Et selkeästi välitä tai rakasta miestäsi oikeasti, koska ei kukaan joka oikeasti kykenee välittämään ja rakastamaan toista voisi tuollaista tehdä omalle puolisolleen ja perheelleen.
Toivottavasti miehesi joskus saa tietää millainen sinä oikeasti olet.
Voisiko mahdollisesti miehelläsikin olla rakastajatar?
Pettäminen on myös fyysistä pahoinpitelyä, koska pettäjä tietoisesti ottaa riskin, että voi saada joltakulta sukupuolitaudin ja levittää sitten tämän puolisoonsa ilman tämän suostumusta tai tietoa.
Ihan hirveitä on tuollaiset ihmiset. Isoja haleja ja jaksamisia niille ihmisille, jotka ovat joutuneet noin kamalien ihmisten kanssa seurustelemaan.
Minulla on ollut aina, siitä pidän huolen, että seksikumppanini ovat aina ja poikkeuksetta ukkomiehiä, näin ei tarvitse pelätä että juorut kantautuisivat oman mieheni korviin.
Olen 43 -vuotias nainen, hyvin kaunis ja pidän itsestäni huolta. Mieheni on minua 10 vuotta vanhempi. Tällä hetkellä tapailen seksin merkissä useampaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on myös fyysistä pahoinpitelyä, koska pettäjä tietoisesti ottaa riskin, että voi saada joltakulta sukupuolitaudin ja levittää sitten tämän puolisoonsa ilman tämän suostumusta tai tietoa.
Ihan hirveitä on tuollaiset ihmiset. Isoja haleja ja jaksamisia niille ihmisille, jotka ovat joutuneet noin kamalien ihmisten kanssa seurustelemaan.
On myös muistettava, ettei kukaan petä yksin. Mites se mies, jolla on rakastajatar ja kotona vaimo viimeisillään raskaana...? Niin siinä käy, kun pihtaa. Peiliin katsomisen paikka, mahlamammat.
Voiko olla nolompaa avoimesti keskustella siitä, että pahoinpitelee omaa puolisoa.
Se on vähän kuin kirjoittaisi siitä, että lyö miestään ja että lyökö muutkin täällä miestään.
Karma iskee sinuun vielä joku päivä AP ja menetät silloin kaiken elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Laitatteko myös vinkkejä, miten asian saa salattua tehokkaasti.
varatut miehet. Niiltä saa aina ja pitävät suunsa visusti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla nolompaa avoimesti keskustella siitä, että pahoinpitelee omaa puolisoa.
Se on vähän kuin kirjoittaisi siitä, että lyö miestään ja että lyökö muutkin täällä miestään.
hanki apua, oireilet pahasti. <3
Jokainen pettää, vieläkö tämä on jollekulle uusi asia? :D
Mulla on tyttöystävä. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä yhden ihmisen kanssa.
N46, avoin suhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös muistettava, ettei kukaan petä yksin. Mites se mies, jolla on rakastajatar ja kotona vaimo viimeisillään raskaana...? Niin siinä käy, kun pihtaa. Peiliin katsomisen paikka, mahlamammat.
Pettäminen on aina pettäjän 100% teko ja syyllistyy siihen 100% yksin.
Jos parisuhde ei toimi, niin silloin erotaan.
Mitään arvostusta ei ole pettäjiä kohtaan. He ansaitsevan kaiken sen karman mikä heille josssain vaiheessa tulee, kun heidän pettäminen tulee ilmi ja sen jälkeen kukaan ei halua heidän kanssa seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varatut miehet. Niiltä saa aina ja pitävät suunsa visusti kiinni.
Tämä. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on aina pettäjän 100% teko ja syyllistyy siihen 100% yksin.
Jos parisuhde ei toimi, niin silloin erotaan.
Mitään arvostusta ei ole pettäjiä kohtaan. He ansaitsevan kaiken sen karman mikä heille josssain vaiheessa tulee, kun heidän pettäminen tulee ilmi ja sen jälkeen kukaan ei halua heidän kanssa seurustella.
Arvaa mitä: Sulta ei kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua ei sun tarvitse edes hakea, kun ei se hoito narsistiin tehoa.
Mulla oli jonkun aikaa. Mieheni tiesi asiasta, mutta hän oli itsekin pettänyt, joten ei oikein voinut sanoa mitään. Nyt nämä ajat ovat tosin jo ohi.
Seksi on niin ihanaa, että mua ei jaksa yksi mies tyydyttää. Eli kyllä, valikoimaa on
Kun 2 varattua tapailee, eikö ajan ja paikan löytäminen ole hankalaa? Tuskin kummankaan kotona voi tavata.
Sinä et ole se jolla on joku oikeus rajoittaa sananvapautta. Olet säälittävä akka. Sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua ei sun tarvitse edes hakea, kun ei se hoito narsistiin tehoa.
Sitten junan alle. Aikataulut: www.vr.fi
Bye.