Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittakaa syitä miksi mun kannattaa unohtaa Jyrki69 ihastukseni!

Vierailija
12.10.2022 |

Ei tällainen 49v nainen voi yhtäkkiä vaan ihastua tuntemattomaan näin. Ihan tuota vain elämää ohjelmaa katsoessa olen hurahtanut. Ja mun keho oikeasti luulee olevansa ihastunut, ihan ylikierroksilla käy.

Onko keski-ikä uusi teini-ikä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänhuiskealla kosmopoliitilla on kaksi akateemista loppututkintoa, komiat hiukset ja hyvä piirrosjälki. Kelpaisi varmaan useammallekin.

Vierailija
42/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan sua: 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005190336.html

Tästä lähtien sinulle tulee ulkonäöstä tämä mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kasavattelee kukkia ja juo tuoremehuja vapaa-ajalla, lisäksi pukeutuu vaalenpunasiin.

Vierailija
44/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Jyrkissä ei ole mitään kuumaa. Puhuessaan se näyttää ihan naiselta.

Sitten sinä olet ihan väärässä ketjussa. Ei voisi vähempää kiinnostaa sinun ajatuksesi.

Vierailija
45/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ite ihastuin vastaavalla lailla v97 Vain Elämåssä Samu Haberiin. Oon 45v läski.

Ihan ku ois oikeasti ollu joku reaali-ihastus just noin niinku kropan kannalta (laihduin 5 kiloa)😄

Tosin "ihastus" on jo laantunut ja kilot tullu takaisin

Vierailija
46/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vedä vertoja Erikalle, jolla on Suomen upein julkkisvartalo ja hauskasti kauniit kasvot.

Toisaalta... Luulen että Erika vielä vaihtaa parempaan koska eihän tuo Jyrki suoraan sanottuna ole samaa tasoa ja sille on varmasti syynsä, että hän eli kauan sinkkuna. Sitten voisi olla lohduttajalla mahdollisuuksia.

Vierailija
47/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihastuin joitakin vuosia sitten, juurikin hiukan alle 50 vuotiaana Vain Elämää -ohjelmassa esiintyneeseen artistiin. Olen itse varattu, ja hyvässä parisuhteessa, mutta silti. Pääsin ihastumisesta yli, kun etsimällä etsin hänestä asioita, joiden vuoksi en voisi edes kuvitella mitään suhdetta hänen kanssaan. Aina, kun se ihastuksen tunne nosti päätään, fokusoin ajatukseni näihin ei-toivottuihin ominaisuuksiinsa. Kyllä siinä ainakin puoli vuotta meni, ennen kuin ihastumisen tunne alkoi hellittää. Pari vuotta meni ennen kuin se oli kokonaan ohi. Nyt ihmettelen, miten voin olla häneen ikinä ihastunut.

Vierailija
48/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki kopioi Sisters of Mercyä. Kun näkee alkuperäisen laulajan, ymmärtää kuinka vähän Jyrkin tyylissä on mitään itse keksittyä. Se saattaa auttaa tuohon ihastukseen.

Vierailija
49/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkänhuiskealla kosmopoliitilla on kaksi akateemista loppututkintoa, komiat hiukset ja hyvä piirrosjälki. Kelpaisi varmaan useammallekin.

Joo otapa asioista selvää mummo.

Vierailija
50/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ihastunut Jyrkiin vuodesta 1992 lähtien, kun näin hänet eka kerran bändinsä kanssa livenä. Vielä en ole sitä miestä saanut.

Bändin basisti kattelin mua sillä silmällä, mutten ollut kiinnostunut.

Basisti Artsi on siviiliammatiltaan mielisairaanhoitaja, joten ehkä näki sussa potilaan.

Vierailija
51/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka ihastut cola olliin ja unohdat jykän.

Vierailija
52/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan nauttia ihastuksen tunteesta.

Missä muuten näkee Jyrkin piirroksia?

Vierailija
53/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo Jyrki asuu? Mä olen luullut että Ullanlinnassa , mutta puhuu puutarhanhoidosta.

Vierailija
54/55 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta ikäeroa mielestäni liikaa.

Noin kymmenen vuotta, tarkoitus kai. Ellet Erikaa ajatellut.

Vierailija
55/55 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoit juuri tulleen Puoli seitsemän suorana, olet hukassa eli et löydä tietä pois ihastuksen tunteesta. Kun sellaisesta mustanpuhuvasta show- ja vampyyripojasta kuoriutuukin vaikka mitä kilttiä, syvällistä ja älykästä.

Mutta onko hän ja Erika vielä yhdessä vai oliko se menneessä muodossa Marilyn-ihastusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan