Laittakaa syitä miksi mun kannattaa unohtaa Jyrki69 ihastukseni!
Ei tällainen 49v nainen voi yhtäkkiä vaan ihastua tuntemattomaan näin. Ihan tuota vain elämää ohjelmaa katsoessa olen hurahtanut. Ja mun keho oikeasti luulee olevansa ihastunut, ihan ylikierroksilla käy.
Onko keski-ikä uusi teini-ikä?
Kommentit (55)
Miks mun on helppo kestää ihastuksia joita en saa? Koska ajattelen että maailma on paljon parempi paikka kun siellä on edes OLEMASSA tietyn tyyppisiä ihmisiä. Huolimatta siitä etten tunne heitä.
Olethan kuullut ap kappaleen Gothic girl?
Suklaasuu kirjoitti:
Kuulehan ihana ap, voisitko paskantaa suuhuni suoraan suolesta suuhun periaatteella? Lupaan niellä kaikki paskasi vaikka joka päivä.
Melkein tukehduin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki ei ole koskaan tykännyt ikäisistään naisista. Nuorenakin se pani alaikäisiä.
Koko bändi hoiti ysärillä alaikäisiä.
Kaikki bändit ovat tuota tehneet aina.
Opinnot: Jyrki on kemisti, fil maisteri
Ja opiskeli ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon tietojärjestelmäosaamisesta .
Jyrki Linnankivi nimettiin Suomen Unicefin hyvän tahdon lähettilääksi vuonna 2005.
Vuonna 2006 Suomen Nuorkauppakamarit ry:n järjestämässä valtakunnallisen Nuoret Menestyjät kilpailussa (TOYP, The Outstanding Young Persons) Jyrki Linnankivi palkittiin kategoriassa Humanitaarinen ja vapaaehtoistoiminta.
Linnankivi palkittiin Soulissa, Etelä-Koreassa kansainvälisellä The Outstanding Young Persons of the World (TOYP) -palkinnolla.
Harrastus: luonnonsuojelu (suojellut Itämerta)ja matkailu.
Hän on myös Helsingin lintutieteellisen yhdistyksen Tringan jäsen.
Rock'n'Roll Juicer -vegaanimehukirja
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Erika V.
Ärrällä alkaa sukunimi :)
Ai Yona?
Miks pitäs lopettaa ihastuminen, Jyrki on Suomen kuumimpia miehiä
Olen ollut ihastunut Jyrkiin vuodesta 1992 lähtien, kun näin hänet eka kerran bändinsä kanssa livenä. Vielä en ole sitä miestä saanut.
Bändin basisti kattelin mua sillä silmällä, mutten ollut kiinnostunut.
Ei tuon käytös ole aina yhtä hyvää.
En ole tiennyt Jyrki69 nimistä miestä ollenkaan ennen Vain elämää ja täytyypä sanoa, että tosi HOT jostain syystä, ihana ääni ja vartalo ym.
Mitenköhän Jyrki vietti synttärit eilen...näkikö kukaan missään?
Sillä on oikeasti tosi kimeä puheääni.
Kyseinen bändi (miinus tietääkseni rumpali) on käyttänyt aikoinaan törkeästi hyväkseen useita alaikäisiä fanejaan, jotka ovat turvautuneet terapiaan. Keskusteluja ollut täälläkin, toki poistettu samantien.
Että siinä täti sulle syitä.
Jyrki on seurustellut Anu Kiiverin kanssa. Tuollainen tyhjäpäinen naismaku nollaa kyllä kiinnostuksen. Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta ikäeroa mielestäni liikaa.
Mitä hourit, 4 v on ikäeroa, Jyrki on 53 v
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on seurustellut Anu Kiiverin kanssa. Tuollainen tyhjäpäinen naismaku nollaa kyllä kiinnostuksen. Ole hyvä!
Fiksu mies, kuten Jyrkikin on, ei halua kilpailemaan liian fiksua naista kanssaan
Mielestäni Jyrkissä ei ole mitään kuumaa. Puhuessaan se näyttää ihan naiselta.
Ymmärrän ihastuksen, miehellä on niin kaunis katse.
Syy unohtaa: umpirakastunut Erika Vikmaniin. Eli jätä fantasia ja etsi joku toinen, suosittelisin...
Ei ole Erika V.
Ärrällä alkaa sukunimi :)