Vartaloni on niin ällöttävä, että en kykene intiimiin kanssakäymiseen uuden miehen kanssa
Monta vuotta ollut yksin ja nyt pitäisi riisua vaatteet toisen edessä. Tuntuu ihan kauhealta ajatukselta vaikka seksiä haluaisinkin. Miten tästä pääsee eteenpäin?
Kommentit (583)
Ajattelet niin, että osa miehistä lähestyy asiaa ajatuksella "reikä se on rumallakin".
Vierailija kirjoitti:
Mä en voisi kuvitellakaan riisuutuvani alasti miehen edessä. Olen viimeksi harrastanut seksiä parikymppisenä ja silloinkin vihasin vartaloani, vaikkei siinä silloin ollut vielä oikeasti mitään ulkonäöllistä vikaa ja olin hoikka jne. En silti pystynyt nauttimaan seksistä kun mietin vaan kuinka kauhea olen. Nyt vuosien myötä tilanne on se, että on oikeasti kaikenlaista. Arpia, luomia, selluliittia, läskiä, rinnat roikkuu jne. Alavärkkiäni en koskaan ole uskaltanut peilistä katsoakaan, olen niin tuomitseva itseäni kohtaan, että menettäisin varmasti yöunet loppuelämäkseni. Tosin mun mielestä pillut on aina aika kauhean näköisiä, mutta mun varmasti kaikkein kamalin maailmassa. Ei näin huonolla itsetunnolla voi seksielämää olla. Ainoastaan jos mies suostuisi olemaan silmät sidottuna aina =D
Voisin kuvitella suostuvani ja jopa kokea mukavan kiihottavaksi tuollaisen järjestelyn, että asioiden kehittyessä tiettyyn suuntaan nainen aina sitoisi silmäni ja hän sitten ohjailisi tapahtumien kulkua. :D Eli ottaisin sen leikkinä mikä kuuluu kiinteästi seksielämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä AP:n logiikkaa.
Ei miehiä kiinnosta paskaakaan naisen vartalo. Se kiinnostaa että saa pillua.
Eikun vaatteet pois ja hölkynkölkyn. Keskity sinä vaan katselemaan sitä miehen vartaloa.Osaa miehiä valitettavasti kiinnostaa ja näiden tämmöisten kanssa petiin joutuminen helposti vie itsetuntoa. Mulle kävi eka kun olin eron jälkeen ekaa kertaa etsimässä kumppania. Olin 38-vuotias. Olin myös mielestäni ihan ok näköinen vaikka tissit vähän vähemmän terhakat olikin kuin nuorena ennen lasten saantia. Mutta sängyssä homma loppui siihen kun huomasi ala/takapäässäni raskausaikana tulleen ison peräpukaman jättämän limakalvopussukan. "Siis hyi helv sulla on täällä joku mato". - Ei se ole mato, se on semmoinen peräpukamajuttu, tuli raskausaikana". "Hyi hitto nyt ei kyllä pysty hyi saat..a" Eikä halunnut nähdä mua toiste. Oltiin tapailtu ilman seksiä jo pari kuukautta ja olin häneen jo aika ihastunut.
Tsiisus, kamala tyyppi toikin äijä. Hyvä, että pääsit eroon.
Loppujen lopuksi, 90% ihmisistä on rumia alastomina. Mutta se ei ole pää-asia. Kun tutustuu mukavaan, järkevään ja itselleen oikeaan kumppaniin, ulkoinen ei ole enää niin tärkeätä, vaan se sisäinen kauneus. Oikeata, ihanaa kumppania rakastaa, ulkoisista ns. " vioista" huolimatta. Ulkonäkö ei oikeassa, rakastavassa suhteessa merkitse mitään. Sielujen kumppanuus on tärkeintä, joka kantaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut että kukaan muistelisi innolla seksikokemusta hyvännäköisen kumppanin kanssa -- jos seksi oli huonoa.
Hyvällä seksillä ei loppujen lopuksi ole paljonkaan tekemistä ulkonäön kanssa. Siksi monilla parhaat seksikokemukset sijoittuvat yllättäen rupsahtaneeseen keski-ikään eikä hehkeisiin nuoruusvuosiin.
Vain nuoret ja kokemattomat keskittyvät tärkeiden seikkojen sijasta seksissä vain ja ainoastaan ulkonäköön. Varsinkin se, että kumppanilta vaaditaan lähes muovista täydellisyyttä on toisen esineellistämistä. Kenenkään ei pitäisi itse mennä mukaan ja esineellistää itse itseään.
Kannattaa keskittyä ajattelemaan omaa ja kumppanin nautintoa ja unohtaa ne rypyt, raskausarvet, "liian pienet" vehkeet, ynnä muut.
Lisätään nyt tuohon nuoriin ja kokemattomiin persoonaalisuushäiriöiset ja henkisesti muuten keskenkasvuiset aikuiset miehet, joita on eri tutkimusten mukaan noin 10 prosenttia miesväestöstä. He juuttuvat esineellistävään vaiheeseen, koska eivät pysty kehittymään tunnetasolla aikuisiksi. He ovat niitä, jotka haluavat naisensa kauneusleikkauksiin, laihduttamaan, valittavat, kun naapurin Mirkku on paremman näköinen ja pukeutuu seksikkäämmin jne. Heillä ei ole kykyä yhtyä toisen sieluun, koska omakin sielu on jäänyt kehittymättä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten rinnat on yleensä kauniita n. 10 vuoden ajan. Sen jälkeen niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä ulkonäölle.
t. mies
Onkohan sun luonteesta ollut hyötyä sulle edes sitä kymmentä vuotta? Ehkä itsellesi, mutta muulle ihmiskunnalle ei...
Vierailija kirjoitti:
Työteknikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työteknikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työteknikko kirjoitti:
Minää olen pannu vuosien mittaan paljon lihaviakin naisia työreissuilla konferensseissa ym...
Monesti homma saadaan mukavasti hoidettua kun keskustellaan ja luodaan turvallista ilmapiiriä, olen aina pyrkinyt vietimään lihavalle naiselle ettei hänen tarvitse hävetä mitään, ja minä voin tulla huoneeseen kun nainen on riisunut ja menny peiton alle, lisäksi laitetaan huone hämäräksi.
Usein sekin poistaa lihavalta naiselta ahdistusta kun sovitaan että panen peiton alla takaapäin.
Kokeile näitä vinkkejä, näillä konsteilla varmaan onnistutte hoitamaan homman ekaa kertaa ja suhde lähtee etenemään jos on näin tarkoitettu.
NO eiköhän tuossa nyt sitten tehdä todella selväksi, että se naisen keho ei kelpaa ja parempi olla vilauttamatta sitä tai sun munasi ei nouse.
Olen itse lihava nainen 85 kg ja kun pitkästä aikaa ryhdyin suhteeseen, ajattelin, että on todella lapsellista häpeillä kehoaan, vaikka sen tilanne on nyt tämä. Mulla on kuitenkin edes puolittain muotoja oikeilla paikoilla, isot ja kiinteät rinnat jne. Mutta mies lähti juuri tuohon, että valot aina todella himmeällä tyyliin eri huoneessa. Suhde oli talvella ja ajattelin, että mitä ihmettä tästä tulee, jos tämä jatkuisi vielä kesällä, kun Suomessa nyt vaan ei ole kauhean pimeää kesällä...
Muutenkin olen aika eläväinen sängyssä eikä mua pystyisi pitämään piilossa peiton alla ja olisihan se nyt ankeaa, jos ei voisi mennä suihkuun tai saunaan yhdessä tai mennä keittiöön juomaan kääriytymättä johonkin huopaan tai pyyhkeeseen jne. Enkä tykkää pitää vaatteitakaan sekstaillessa. Toki joku seksiviritys voisi joskus olla, mutta senkin pointtina olisi kai se, että sitä katsellaan eikä se, että sen avulla mennään näkymättömäksi.
No, jos miehet kokevat oman epämääräisen kroppansa olevan jotenkin täydellinen ja naisten olevan vastaamatta heidän tasoonsa niin ihan vapaasti, jättäisi sitten vaan minut rauhaan.
Sen aikaa kun tuo suhde kesti, olin muuttunut estottomasta ja villistä ihmiseksi, joka makaa paikallaan miehen alla ja on näyttäytymättä alasti muuta kuin hämärässä.
Tuli mieleen, että pimennysverhoilla saa kesälläkin pimeäksi. Meillä on joka makkarissa sellaiset, en pystyisi nukkua valoisassa. Ne myös auttavat viilentämään kun aurinko paistaa.
Tiedän ettei se ollut se pointti ja tuollaiset miehet on muutenkin epäkunniottavia. Kas kun ei pistä pussia päähän. Enkä siis ole mikään pimennysverhokauppias, mutta ne on oikeasti ihan must hankinta, lämmin suositus. Esim. Ikeastakin saa aika edullisia ja on erilaisia värivaihtoehtoja.
En kyllä suostuisi sellaiseen suhteeseen, missä kesällä pitää laittaa makkarin ovi kiinni ja pimennysverhot alas, että voidaan harrastaa seksiä. Huh.
- se nainen 85 kg
En minäkään, oli sitten kesä tai talvi.
Mutta jos lähtökohta on että voidaan häsätä pimeessä tai ei häsätä ollenkaan niin kyllä peiton alla hämärässä takaapäin paneminen aina itsetyydytyksen voittaa, varmasti molemmilla.
Miksi sitten ehdottelet tuollaista etkä osallistu naisen riisumiseen jne?
Näin pyrin toimimaan epävarman naisen kanssa, en halua lisätä naiselle enempää ahdistusta olemalla läsnä kun riisuutuu, tämä tietenkin vain silloin kun näin ollaan yhteisesti sovittu.
Mielestäni molempia tyydyttävä lopputulos on tärkeämpi kuin se kuinka sinne päästään.
Tuo toiminta on naiselle haitallinen, ellei hän ehdota sitä itse. Ja vpisit olla hänen ihollaan riisumassa häntä yhdessä etkä tarkkailla metrin tai kahden päässä.
Ensisijaisesti tällä toiminnalla olen varmistamassa aktin, en tukemassa naisen itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ilettää tää keskustelu. Nainen ei saa tuntea epävarmuutta. Peitto päälle ja anna!
Kosketus ällöttää. Siitäkään en saisi sanoa?
Toisaalta hyvä vahvistaa päätöstä sinkkuudesta. Panona olo saa jäädä. Otan vastaedeskin orgasmin dildolta.
"Kosketus ällöttää"? Tässä on mielenkiintoinen ongelma: ällöttääkö sinua se kumppani, joka haluaa sinua koskettaa vai inhoatko itseäsi? Kuulostaa siltä että terapian tarvetta olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin arvostamaan omaa kehoani lapsen syntymän jälkeen. Näytin varmasti paremmalta, ennen lapsen syntymää, mutta nykyään arvostan itseäni ja kehoani enemmän. Pystyisitkö ajattelemaan myös kehostasi positiivisesti?
Voit ajatella esimerkiksi niin, että kehosi on upea ja toimii.. jalkasi pitävät sinua pystyssä ja olet terve. Se on kehosi ansiota.
Tsemppiä! <3
Mutta tuo kehopositiivisuushan ei auta pätkääkään siihen, pitääkö uusi kumppani siitä selluliittisestä ja kohjuisesta kropasta vai ei.
Kun on terve itsetunto, ei enää kosketa niin syvältä, kun joku toinen ei pidä. Tietää edelleen, aina, olevansa hyvä ja rakastettava, toisten mieltymyksistä riippumatta, ja voi vain jatkaa matkaansa eteenpäin.
Työteknikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työteknikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työteknikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työteknikko kirjoitti:
Minää olen pannu vuosien mittaan paljon lihaviakin naisia työreissuilla konferensseissa ym...
Monesti homma saadaan mukavasti hoidettua kun keskustellaan ja luodaan turvallista ilmapiiriä, olen aina pyrkinyt vietimään lihavalle naiselle ettei hänen tarvitse hävetä mitään, ja minä voin tulla huoneeseen kun nainen on riisunut ja menny peiton alle, lisäksi laitetaan huone hämäräksi.
Usein sekin poistaa lihavalta naiselta ahdistusta kun sovitaan että panen peiton alla takaapäin.
Kokeile näitä vinkkejä, näillä konsteilla varmaan onnistutte hoitamaan homman ekaa kertaa ja suhde lähtee etenemään jos on näin tarkoitettu.
NO eiköhän tuossa nyt sitten tehdä todella selväksi, että se naisen keho ei kelpaa ja parempi olla vilauttamatta sitä tai sun munasi ei nouse.
Olen itse lihava nainen 85 kg ja kun pitkästä aikaa ryhdyin suhteeseen, ajattelin, että on todella lapsellista häpeillä kehoaan, vaikka sen tilanne on nyt tämä. Mulla on kuitenkin edes puolittain muotoja oikeilla paikoilla, isot ja kiinteät rinnat jne. Mutta mies lähti juuri tuohon, että valot aina todella himmeällä tyyliin eri huoneessa. Suhde oli talvella ja ajattelin, että mitä ihmettä tästä tulee, jos tämä jatkuisi vielä kesällä, kun Suomessa nyt vaan ei ole kauhean pimeää kesällä...
Muutenkin olen aika eläväinen sängyssä eikä mua pystyisi pitämään piilossa peiton alla ja olisihan se nyt ankeaa, jos ei voisi mennä suihkuun tai saunaan yhdessä tai mennä keittiöön juomaan kääriytymättä johonkin huopaan tai pyyhkeeseen jne. Enkä tykkää pitää vaatteitakaan sekstaillessa. Toki joku seksiviritys voisi joskus olla, mutta senkin pointtina olisi kai se, että sitä katsellaan eikä se, että sen avulla mennään näkymättömäksi.
No, jos miehet kokevat oman epämääräisen kroppansa olevan jotenkin täydellinen ja naisten olevan vastaamatta heidän tasoonsa niin ihan vapaasti, jättäisi sitten vaan minut rauhaan.
Sen aikaa kun tuo suhde kesti, olin muuttunut estottomasta ja villistä ihmiseksi, joka makaa paikallaan miehen alla ja on näyttäytymättä alasti muuta kuin hämärässä.
Tuli mieleen, että pimennysverhoilla saa kesälläkin pimeäksi. Meillä on joka makkarissa sellaiset, en pystyisi nukkua valoisassa. Ne myös auttavat viilentämään kun aurinko paistaa.
Tiedän ettei se ollut se pointti ja tuollaiset miehet on muutenkin epäkunniottavia. Kas kun ei pistä pussia päähän. Enkä siis ole mikään pimennysverhokauppias, mutta ne on oikeasti ihan must hankinta, lämmin suositus. Esim. Ikeastakin saa aika edullisia ja on erilaisia värivaihtoehtoja.
En kyllä suostuisi sellaiseen suhteeseen, missä kesällä pitää laittaa makkarin ovi kiinni ja pimennysverhot alas, että voidaan harrastaa seksiä. Huh.
- se nainen 85 kg
En minäkään, oli sitten kesä tai talvi.
Mutta jos lähtökohta on että voidaan häsätä pimeessä tai ei häsätä ollenkaan niin kyllä peiton alla hämärässä takaapäin paneminen aina itsetyydytyksen voittaa, varmasti molemmilla.
Miksi sitten ehdottelet tuollaista etkä osallistu naisen riisumiseen jne?
Näin pyrin toimimaan epävarman naisen kanssa, en halua lisätä naiselle enempää ahdistusta olemalla läsnä kun riisuutuu, tämä tietenkin vain silloin kun näin ollaan yhteisesti sovittu.
Mielestäni molempia tyydyttävä lopputulos on tärkeämpi kuin se kuinka sinne päästään.
Tuo toiminta on naiselle haitallinen, ellei hän ehdota sitä itse. Ja vpisit olla hänen ihollaan riisumassa häntä yhdessä etkä tarkkailla metrin tai kahden päässä.
Ensisijaisesti tällä toiminnalla olen varmistamassa aktin, en tukemassa naisen itsetuntoa.
Kyllä. Juuri näin. Hieno mies.
No onko se mies sitten mallivartaloinen adonis valtavalla kalulla? Tuskin, tavallisia me ollaan, suurin osa. Jos on ihastunut oikeasti niin ei sitä katsele toista niin kriittisin silmin mitä itse tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on selluliittia, kumpuja, arpia, riipputissit ja maha. Miesystävä tykkää. Ei varmaankaan kaikista osista, mutta kehuu niitä mistä tykkää. Joskus silti seksin aikana mulle tulee sellainen pakokauhu, haluan pois tilanteesta ja häpeän itseäni. Onneksi harvoin.
Oletteko ollut pitkään yhdessä?
Runsaan vuoden.
Saitko?
-ap
Vierailija kirjoitti:
No onko se mies sitten mallivartaloinen adonis valtavalla kalulla? Tuskin, tavallisia me ollaan, suurin osa. Jos on ihastunut oikeasti niin ei sitä katsele toista niin kriittisin silmin mitä itse tekee.
Olen adonis valtavalla kalulla ja kyltymättömällä halulla. Ilkka Nummiston näköinen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Naisten rinnat on yleensä kauniita n. 10 vuoden ajan. Sen jälkeen niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä ulkonäölle.
t. mies
Kymmenen vuoden ajan? Mistä alkaen? Syntymästä vai?
Kehopositiivisuus on utopiaa, kehorealistisuus on, kuten nimestäkin voi päätellä, realismia.
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Miehen pallit on kauniit... ööö... ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuus on utopiaa, kehorealistisuus on, kuten nimestäkin voi päätellä, realismia.
Ihan realistista on kyetä rakastamaan itseään oli keho minkälainen hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ilettää tää keskustelu. Nainen ei saa tuntea epävarmuutta. Peitto päälle ja anna!
Toisaalta hyvä vahvistaa päätöstä sinkkuudesta. Panona olo saa jäädä. Otan vastaedeskin orgasmin dildolta."Kosketus ällöttää"? Tässä on mielenkiintoinen ongelma: ällöttääkö sinua se kumppani, joka haluaa sinua koskettaa vai inhoatko itseäsi? Kuulostaa siltä että terapian tarvetta olisi.
Miksi? En ole tuolla tyrkyllä, joten mun haluttomuuden ei pitäisi satuttaa ketään. Jännä miten sinkun pitää hakeutua terapiaan jotta kelpaa mystiselle miehelle jota sinkku ei edes halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta hyvä vahvistaa päätöstä sinkkuudesta. Panona olo saa jäädä. Otan vastaedeskin orgasmin dildolta."Kosketus ällöttää"? Tässä on mielenkiintoinen ongelma: ällöttääkö sinua se kumppani, joka haluaa sinua koskettaa vai inhoatko itseäsi? Kuulostaa siltä että terapian tarvetta olisi.
Miksi? En ole tuolla tyrkyllä, joten mun haluttomuuden ei pitäisi satuttaa ketään. Jännä miten sinkun pitää hakeutua terapiaan jotta kelpaa mystiselle miehelle jota sinkku ei edes halua.
Se, että ei pidä toisten kosketuksesta ja harrastaa mielummin soloseksiä, on ihan okei. Mutta silloinhan kyse ei ole tilanteesta, joka kuuluisi tähän keskusteluun lainkaan.
Mulla oli atopia aika pahana silloin kun tavattiin nykyisen mieheni kanssa. Hän aina rasvasi kortisonivoiteella ihottumaisen selkäni, jonne en itse yltänyt. Eipä tuo muuta menoa haitannut. 😁