Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää hyvän tähden pukeko tyttölapsillenne röyhelömekkoja (yöks)

Vierailija
02.11.2006 |

lapsi on söpö kuin mikä ja mitä ihmettä hänellä on päällään!? Järkyttävä röyhelö/rimpsumekko.... Mikä ihme niissä viehättää äitejä!? No joo, oli pakkoo purkautua kun näin ihanan tyttölapsen puettuna tähän kauhtanaan....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee lähinnä mieleen, että lapsi on itse saanut päättää omasta prinsessaunelmastaan. Itselle kova paikka kun tämä edessä. Yhtä huvittavia ovat pienet pojat puvussa ja rusetti kaulassa. Ja ne pojat eivät yleensä edes itse tätä halua. Lapsille lastennäköiset vatteet.

Vierailija
2/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella tyttömäisiin mekkoihin :) ja usko tai älä, lastani ihaillaan kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen antanut heidän niihin pukeutua, vaikka itse en niistä niin tykkääkään. Prinsessa- ja röyhelökausi menee kyllä ohi.

Vierailija
4/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monenlaisia ja kulje sinä koppalakki päässä mutta jokainen päättäköön omien lasten pukeutumisesta eikä se muille kuulu pätkän vertaa.

Vierailija
5/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttölapset (useimmat) rakastaa röyhelömekkoja ja totta kai heille pitää se onni suoda, että saavat sellaisen juhliin pukea. Röyhelömekkokausi on lyhyt, joten annetaan lasten olla lapsia tässäkin asiassa.

Vierailija
6/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan voi tuntemattomalle ihmiselle sanoa et sun lapsellas on hirvee kolttu päällä tai saati sitten lapselle...

Vierailija
7/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole puhunut vielä muuta kuin aloituksen, tiedoksi vaan.... aivan, minulla on vaan poikia enkä ole ajatellut että tytöt ihan itse haluavat pitää näitä mekkoja = ) jotenkin olen ajatellut että tyttöjen äidit haluavat väen vängällä pukea tytöt niin. No tulipahan selväksi tämäkin, kiitos siitä! ap

Vierailija
8/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee yleensä lahjaksi tädeiltä ja mummoilta ja kavereilta. Jostain syystä. En ole itse ostanut yhtään, kaksi pientä tyttöä.

Vierailija
9/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka juhliin yms. pukea tädin espanjasta tuoman kullanväriset röyhelöunelman. Mulla muuten myös kaksi poikaa jotka haluu ne hirviö tai liekkipuserot ja sukat kanssa joka paikkaan vaikka kuvattomiakin löytyisi. Antaa lasten nauttia vaatteista ja lapsena olosta. Ei ne kauaa voi toteuttaa mielikuvitustaan.

Vierailija
10/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku pukee lapselleen yöksi röyhelömekon! Heh

Tytön äitinä täytyy sanoa ettäprinsessamekkojen ja röyhelöiden käyttöä joudun toppuuttelemaan, niin rakkaita ne pikkutytölle on. En tosiaankaan väkisin pukemaan.....

Vierailija
11/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä niitä on ollutkin. Kahdella vanhimmalla oli parhaaseen aikaan kaapissa yhteensä reilu 100 mekkoa=)

Tarhaankaan ei suostunut muuta pukemaan, joten talvella kulki sitten housuissa, joiden päällä oli prinsessaluomus, se oli aika liikuttavaa. Kruunu kuului kuvioihin tiiviisti, etelän reissulla ilman kruunua ei menty kuin nukkumaan, uima-altaassakin se pysyi päässä. Ja vain empatiakyvyttömän tollon mielestä prinsessat eivät ole söpöjä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän