Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on viisi lasta. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
12.10.2022 |

?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7lasta. Minä ollut aina kotona, tällä hetkellä teen töitä muutaman tunnin viikossa kun miehen työt antaa myöten. Hän on it-alalla. Velaton talo ja auto löytyy. Syömme ihan perus ruokaa, makaroonilaatikosta nakkikeittoon. Kalaa, sieniä, marjaa hankitaan itse. Kerta viikkoon haetaan joku noutoruoka tai mennään ravintolaan. Lapset ei oikeastaan tee kotitöitä🙈Välillä sanon et vaihtakaas lakanoita tai imuroikaa huone. Teen itse 95% kotitöistä ja minusta se on ihan ok, meillä on perinteinen perheen malli mikä nykyaikaan on vissiin jotenkin väärin. Mies ei paljon siivoa eikä tee ruokaa, mutta lasten kanssa touhuaa joka päivä jotain. Esim.tänään aiko viedä heidät kirjastoon iltasella. Viikkorahaa meillä ei anneta, rahaa saa jos tarvitsee. Lapset on iältään 1-15-vuotiaita

Vierailija
42/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viisilapsisesta perheestä. Kun katsoo että millaisia minusta ja sisaruksistani on tullut, niin olen vahvasti sitä mieltä, että vanhempieni ei olisi pitänyt lisääntyä ollenkaan. Varaa olisi ollut ehkä yhteen tai kahteen, henkistä pääomaa ei yhteenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä