Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Huomaan siitä maniakauden alkavan kun postaan tänne miljoona eri aloitusta
12.10.2022 |
Miljoonasta eri asiasta päivän aikana. Olen kiihtyneessä sekä ylivirittyneessä tilassa. Mitä te syötte manian estoon??
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla sama kun viimeksi mania 2016, hirveästi keskustelun aloituksia täällä. Nykyään lääkityksenä bipoon Escitalopram+Voxra+Peratsin. Ei oo manioita ikävä.
Tiedän miltä tuntuu kun päässä on miljoona välilehteä auki ja ajatukset huutavat kilpaa. En edes käytä lääkkeitä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kun viimeksi mania 2016, hirveästi keskustelun aloituksia täällä. Nykyään lääkityksenä bipoon Escitalopram+Voxra+Peratsin. Ei oo manioita ikävä.
Onko tuo peratsin lisännyt sulla ruokahaluja?
Alue: Aihe vapaa
Silakkaa