Tokmanni
Kävin tampereella eilen Tokmannissa eilen aamulla ja oli todella huonoa asiakaspalvelua.
Kysyin että onhan tämä kissan ruoka hyvää , johon myyjä totesi ettei tiedä kun ei ole maistanut.
Näin ei saa kohdella ketään vaan pitää olla asiallinen, en ole pyytänyt ketään syömään kissan ruokia!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon cittarissa töissä ja etenkin aamuhyllytyksen aikaan (aamulla hyllytetään kosmetiikka/hygienia hyllyt) olen asiantuntija niin hiusvärejen, hiusten muotoilutuotteiden kuin meikkienkin valinnassa. Joskus huvittaa kun enhän niistä sillain tiedä edes sen vertaa, että olisin itse käyttänyt. Mutta multa saa aina kysyä ja autan mielellään, ihan minkä vaan tuotteen valinnassa.
Itse Prismassa ja kyllä sitä itsekin mielellään auttaa asiakkaita, tai ainakin yrittää parhaansa mukaan vaikka ei niistä mitään tietäisi :D
vapaa kassa :)) kirjoitti:
Mitäs valitat? Ainakin se myyjä vastasi rehellisesti. Olisitko halunnut sen valehtelevan ja ylistävän kissanruokaa maasta taivaaseen?
Voisiko kaupan oveen laittaa varoituksen: "Varokaa tyhmiä asiakkaita!"
Joo ja viereen kyltin jossa sanotaan: "Älä kysy myyjiltä mitään. He ovat vain töissä täällä. He eivät tiedä mistään mitään."
Voi kauheeta... nyt on elämä pilalla
Vierailija kirjoitti:
vapaa kassa :)) kirjoitti:
Mitäs valitat? Ainakin se myyjä vastasi rehellisesti. Olisitko halunnut sen valehtelevan ja ylistävän kissanruokaa maasta taivaaseen?
Voisiko kaupan oveen laittaa varoituksen: "Varokaa tyhmiä asiakkaita!"
Joo ja viereen kyltin jossa sanotaan: "Älä kysy myyjiltä mitään. He ovat vain töissä täällä. He eivät tiedä mistään mitään."
"Täällä myyjät ovat alipalkattuja, niille ei makseta tietämisestä, vaan työn tekemisestä ja suorittamisesta"!
Jos voi arvata niin harvoin ns tavallisessa liikkeessä myytävä eläinten ruoka on hyvää. Monesti lihapitoisuus on hyvin pieni. Näin voi arvata sen ruoan laadun. Eläinliikkeessä parempaa ruokaa monesti ja ravinto-arvot sekä lihapitoisuus parempi. Toki moni syöttää ns kotiruokaakin. Samoin myyjän en tarvi tietää tuotteesta kyseisissä myymälöissä. Eri on esim joku apteekki, rautakauppa tai kukkakauppa missä myyjän pitää tietää tuotteista. Toki ei saisi olla tyly.
Kuka ostaa Tokmannilta kissanruokaa?
Aivan loistava vastaus, olisin naurahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Jos voi arvata niin harvoin ns tavallisessa liikkeessä myytävä eläinten ruoka on hyvää. Monesti lihapitoisuus on hyvin pieni. Näin voi arvata sen ruoan laadun. Eläinliikkeessä parempaa ruokaa monesti ja ravinto-arvot sekä lihapitoisuus parempi. Toki moni syöttää ns kotiruokaakin. Samoin myyjän en tarvi tietää tuotteesta kyseisissä myymälöissä. Eri on esim joku apteekki, rautakauppa tai kukkakauppa missä myyjän pitää tietää tuotteista. Toki ei saisi olla tyly.
Juurikin näin! Vertailemalla eri tuotteiden tuotesisältöä (lihapitousuutta yms.) saa ummikkonakin varmaan jinkinlaisen käsityksen, näin tekisin itse jos pitäisi ykskaks ostaa kissanruokaa asiasta mitään tietämättä.
Heinolassa on se ukko siellä töissä jonka työ näyttää olevan asiakkaiden taklailu hyllyjen välissä kun ne yrittää ostaa jotain.
JUST SILLOIN kun katot jotain niin tän on pakko päästä sun ja hyllyn välii tutkimaan jotain tärkeetä.
Mut se taklasi asioimaaan saman tien muualla.
Myyjä oli rehelinen sinulle!Yhtä hyvin olisi voinut ottaa Hyllystä 1 purkin kissan ruokaa ja kehua sitä ravintoa maasta taivaasen ja olisti ostanut.Vaikka todelisudessa ei tienyt mitä myi sinulle.Meillä on numero1, sama like Itis/ Itä Keskus.Palvelu pelaa aina.Joskin joskus kasoille ei kodattu hintojen muutos ja se ei ole koskaan kassojen vika missään kaupoissa,ei kaupakeskukset,likeet.Vaan mymälän esimiehen ja kassa vastaavan vika!
Mitä muuta tuohon olisi voinut vastata? Tyhmään kysymykseen saa helposti tyhmän vastauksen. Kyllä tuo oli ainut oikea vastaus.
Miksi ihmiset on tollasia ap:n kaltaisia tylsimyksiä? Huumoriahan se myyjän puolelta vain oli. Olisit sanonut, että et ole sinäkään maistanut ja siksi kyselet. Tai, että onko täällä joku toinen myyjä joka olisi mahdollisesti maistanut. Älä ole tollanen tosikko!
Vierailija wrote:
Siellä on aina välillä tosi tympeitä myyjiä. Vaikuttavat siltä, etteivät yhtään haluaisi olla siellä töissä. Jotain työkokeilijoita ehkä?
Tähän johtaa hallituksen pakkotyöllistäminen. Yhdessä kaupassa haisee miesmyyjä pistävälle hielle. Varmaan tahallaan. Jos ihmiset pakotetaan töihin missä eivät haluaisi olla niin totta kai he käyttäytyy sen mukaan eli aikaisesti ja tympeästi.
Tokmannista ei saa mitään palvelua, täynnä tympeitä myyjiä jolla ei ole mitään käsitystä asiakaspalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannista ei saa mitään palvelua, täynnä tympeitä myyjiä jolla ei ole mitään käsitystä asiakaspalvelusta.
Täynnä tympeitä myyjiä? Eihän Tokmanneista löydy hakemallakaan edes yhtä myyjää, jolta voisi pyytää ns asiakaspalvelua! Ainoa paikalla oleva henkilökunnan edustaja hoitaa kassaa.
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelijana voin sanoa että kyllä nuo asiakkaiden vitsit on kuultu sata kertaa eikä enää naurata
Tää on avaava näkökulma. Asiakas ei ole kuullut eikä käsitä sitä että sama kommentti on kuultu jo 99 kertaa ja kun hän yrittää kassalla olla nokkela ja saakin oudoksi luokitellut vastauksen niin hän luulee että kassa pitää häntä nyt ihan toopena. Kassa vain sanoo kuivasti vastaan kun on saman kuullut jo aikaisemminkin. Ja sitten asiakas vetää herneet nenäänsä.
Pakkoko siltä kassalta on kysyä tyhmiä kysymyksiä? Ei ole. Ostaa kissanruoan, maistaa itse kissansa kanssa sitä kotona ja toteaa itse meneekö pöperö jatkoon vai ei.
Tokmanni on kyllä huono kauppa nykyään. Vaatteet eivät kestä nykyään. Tarjoukset eivät ole tarjouksia. Mikä tarjous se sellainen on, että 2e tuotteessa on alennushinta 1,90e ? No se on tämä psykologinen alennus. Tympäisee, kun Halpa-Halli lähti Oulusta.
Tokmanni, suomen surkein asiakaspalvelu, se on täysin tuntematon asia henkilökunnalle, veloittavat jatkuvasti vääriä hintoja, ketään ei kiinnosta, kukaan ei hoida mitään, kukaan ei ota mitään vastuuta siinä puljussa.
Mä oon cittarissa töissä ja etenkin aamuhyllytyksen aikaan (aamulla hyllytetään kosmetiikka/hygienia hyllyt) olen asiantuntija niin hiusvärejen, hiusten muotoilutuotteiden kuin meikkienkin valinnassa. Joskus huvittaa kun enhän niistä sillain tiedä edes sen vertaa, että olisin itse käyttänyt. Mutta multa saa aina kysyä ja autan mielellään, ihan minkä vaan tuotteen valinnassa.