Mies aina kännissä sanoo juttuja että haluaisi saattaa minut raskaaksi?!
Taustaa. Olemmen vähän päälle 30v. Olemme aina olleet siinä päätöksessä että emme kumpikaan halua lapsia. Aina kun mies on humalssa hän sanoo juttuja" haluaisin tehdä sinut raskaaksi," "haluaisitko lapseni?" Mitkä häiritsee. Kun en tiedä voiko humalaisen juttuja ottaa tosissaan vai ei. Ahdistaa koska en halua että mieheni alkaa haluta lapsia, koska itse en halua KOSKAAN. Pelottaa jos hänelle herää joku vauvakuume. Mitä mieltä???
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se. Ei teillä ole pidemmän päälle tulevaisuutta, koska mies selvästi haluaa lapsen/lapsia ja sinä et. Tuhlaat kummankin aikaa.
En tod jätä. ja luultavasti miehenikään ei halua jättää minua. Mutta kyllä tässä on kriisi tiedossa jos nuo sanat pitää paikkaansa.
Mutta miten luulet, että voitte jatkaa yhdessä, jos olette erimielisiä noinkin merkittävästä asiasta?
Mieheni varmaan hyväksyisi sen.
Eli oletat että hän taipuu tahtoosi? Voi voi. Sinulla on näköjään vielä paljon opittavaa. Toki jos miehesi on totaalinen lapanen, niin ehkä sitten tuo saattaa vaikka onnistuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se. Ei teillä ole pidemmän päälle tulevaisuutta, koska mies selvästi haluaa lapsen/lapsia ja sinä et. Tuhlaat kummankin aikaa.
En tod jätä. ja luultavasti miehenikään ei halua jättää minua. Mutta kyllä tässä on kriisi tiedossa jos nuo sanat pitää paikkaansa.
Mutta miten luulet, että voitte jatkaa yhdessä, jos olette erimielisiä noinkin merkittävästä asiasta?
Mies on riippuvainen minusta!
Ei ole hyvä merkki. Ajattele itseäsi ja eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni varmaan hyväksyisi sen.
Eli oletat että hän taipuu tahtoosi? Voi voi. Sinulla on näköjään vielä paljon opittavaa. Toki jos miehesi on totaalinen lapanen, niin ehkä sitten tuo saattaa vaikka onnistuakin.
Miehelläni on epävakaa häiriö ja hän on riippuvainen minusta. Olemme olleet ystäviä nuoresta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen riippuvainen joten sovimme yhteen. Olemme toistemme parhaat ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen riippuvainen joten sovimme yhteen. Olemme toistemme parhaat ystävät.
Mitäpä tähän enää sanomaan. Hyvää illanjatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tähän enää sanomaan. Hyvää illanjatkoa.
Jep. Kiitos samoin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi vauvakuume herännyt, jos nuo jutut on uusia. Taitaa olla vakavan keskustelun paikka.
no aion ottaa puheeksi huomenna. Ja varmasti suutun koska hän on 4 vuotta vannonut ettei halua lapsia. ja minä olen sanonut samaa. jos yhtäkkiä muuttaa mieleensä ja meidän pitää nyt erota sen takia vituttaa entistä suuremmin.
Voi harmittaa sinua mutta jos mies haluaa lapsen, hänelle päätös voi olla hyväksi.
Miksi seurustelet juopon miehen kanssa. Kuulostaa siltä että miehes on aina kännissä. On miehiä jotka on raittiita tai lähes raittiita joten miksei sulle kelvannut raittiimpi mies.
Känninen mies haluaa lapsen niin ei hyvä. Tuskin se sitä lasta koskaan hoitaisi. Jätät se ja etsi joku fiksu mies joka ei ryyppää joka viikonloppu.
Miesten vallankäyttöfantasioita pakottaa nainen raskaaksi. Lasta hän ei halua, vain aiheuttaa sinulle hankalan tilan. Raiskata sinut eräällä tapaa. Suosittelen putkien poikki laittamista jos kerran et lapsia halua. Se vähentää munasarjasyövänkin riskiä.
Mun vakipano ei uskalla laueta vaginaan edes kortsun kanssa, kun hän pelkää saatavansa minut raskaaksi, vaikka käytän e-pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa se oikeasti haluta. Ei uskalla sanoa sulle selvinpäin.
Onko miehen kaveripiirissä lisäännytty viime aikoina?Hänen siskonsa sai lapsen
Miehet on laumasieluja. Ne haluaa samoja asioita kuin muutkin, mutta siihen se sitten jääkin. On nähty niin monta kertaa. Kun kaveri hankkii talon niin pitää ostaa vähintään auto, jos kaveri menee kihloihin niin etsitään vaikka kuusen raosta nainen ja viedään vihille. Sitten ollaan hetken päästä, että miten tähän nyt tultiin. Ei ole varaa maksaa autoa ja vaimokin ahdistaa ja on vieras.