Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aina kännissä sanoo juttuja että haluaisi saattaa minut raskaaksi?!

Vierailija
11.10.2022 |

Taustaa. Olemmen vähän päälle 30v. Olemme aina olleet siinä päätöksessä että emme kumpikaan halua lapsia. Aina kun mies on humalssa hän sanoo juttuja" haluaisin tehdä sinut raskaaksi," "haluaisitko lapseni?" Mitkä häiritsee. Kun en tiedä voiko humalaisen juttuja ottaa tosissaan vai ei. Ahdistaa koska en halua että mieheni alkaa haluta lapsia, koska itse en halua KOSKAAN. Pelottaa jos hänelle herää joku vauvakuume. Mitä mieltä???

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joku suostuu porsimaan hänen mielikseen kernaasti emätin lepattaen.

Noinko äitisi teki kun isäsi tapasi?

Jokaisen meistä.

Vierailija
22/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa aivan saatanan epäkypsältä tapaukselta.

Ei välttämättä. Ehkä vaan pelkää ap:n reaktiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi vauvakuume herännyt, jos nuo jutut on uusia. Taitaa olla vakavan keskustelun paikka.

no aion ottaa puheeksi huomenna. Ja varmasti suutun koska hän on 4 vuotta vannonut ettei halua lapsia. ja minä olen sanonut samaa. jos yhtäkkiä muuttaa mieleensä ja meidän pitää nyt erota sen takia vituttaa entistä suuremmin.

Ei se välttämättä yhtäkkiä ole mieltään muuttanut vaan vauvakuume hiipinyt pikku hiljaa. Ei tuollaista pitäisi vannoa koska ihmisen mieli on niin arvaamaton tuossa lisääntymisasiassa.

No oikestaan tapasimme jo 25-vuotiaina. Jo alusta asti kumpikin oli aina sitä mieltä ettei vauvoja koskaan. minä en ole yhtään äiti ihminen enkä pidä lapsista. Vasta nyt päälle 30 kymppisenä hän on alkanut sanoa noita juttuja. kauhea jos tulee joku ero nyt tämän takia. En kyllä jaksa enää uutta kumppania etsiä.

Vierailija
24/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan tarkottaa, että haluaa nusasta. Luulee, että lapsesta jankkaaminen kuulostaa aikuisemmalta, ja siltä, että haluaa sitoutua, ja pimpsaa irtoaa paremmin. Mut jos sun mies vetää säännöllisesti kännit, niin ei taida olla vuoden isä -materiaalia.

Vierailija
25/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joku suostuu porsimaan hänen mielikseen kernaasti emätin lepattaen.

Noinko äitisi teki kun isäsi tapasi?

Jokaisen meistä.

No ei mun emätin kyl lepata. Kuulostaa aika karmealta jos jonkun vagina sellaista tekee. Joku hermosairaus?

Vierailija
26/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi vauvakuume herännyt, jos nuo jutut on uusia. Taitaa olla vakavan keskustelun paikka.

no aion ottaa puheeksi huomenna. Ja varmasti suutun koska hän on 4 vuotta vannonut ettei halua lapsia. ja minä olen sanonut samaa. jos yhtäkkiä muuttaa mieleensä ja meidän pitää nyt erota sen takia vituttaa entistä suuremmin.

Ei se välttämättä yhtäkkiä ole mieltään muuttanut vaan vauvakuume hiipinyt pikku hiljaa. Ei tuollaista pitäisi vannoa koska ihmisen mieli on niin arvaamaton tuossa lisääntymisasiassa.

No oikestaan tapasimme jo 25-vuotiaina. Jo alusta asti kumpikin oli aina sitä mieltä ettei vauvoja koskaan. minä en ole yhtään äiti ihminen enkä pidä lapsista. Vasta nyt päälle 30 kymppisenä hän on alkanut sanoa noita juttuja. kauhea jos tulee joku ero nyt tämän takia. En kyllä jaksa enää uutta kumppania etsiä.

Oletko läheisriippuvainen?

Vierailija
27/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan tarkottaa, että haluaa nusasta. Luulee, että lapsesta jankkaaminen kuulostaa aikuisemmalta, ja siltä, että haluaa sitoutua, ja pimpsaa irtoaa paremmin. Mut jos sun mies vetää säännöllisesti kännit, niin ei taida olla vuoden isä -materiaalia.

Maailman vanhin kikka päästä tekemään tarpeensa muijaan sanomalla että haluaa liikakansoittaa.

Vierailija
28/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mutta tämä on ollut tosi hyvä suhde enkä usko että löytäisin enää samanlaista. Yksinkin oli kurjaa kun halusin aina elämänkumppanin nuoresta saakka jonka kanssa tehdä kahdestaan asioita., mieheni on myös vähänkuin paras ystävänäni ja minä hänen. 

Vierailija
29/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% 25-vuotiaista miehistä sanoo ettei halua vauvoja, tai 99,5 % jos pimpsan saanti on siitä kiinni.

Vierailija
30/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% 25-vuotiaista miehistä sanoo ettei halua vauvoja, tai 99,5 % jos pimpsan saanti on siitä kiinni.

No sanoi vielä samaa 28-29 vuotiaana, nyt vasta alkanut kännissä noita asioita sanella.Toivottavasti kyse on vaan jostain kiimasta

Vierailija
31/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa aivan saatanan epäkypsältä tapaukselta.

Ei välttämättä. Ehkä vaan pelkää ap:n reaktiota.

Sanoin noin jatkuvan kännäilyn takia. Vielä kun sen lisäksi lapsen siittäminen vaikuttaa olevan tärkeämpi asia kuin se itse lapsi

Vierailija
32/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mutta tämä on ollut tosi hyvä suhde enkä usko että löytäisin enää samanlaista. Yksinkin oli kurjaa kun halusin aina elämänkumppanin nuoresta saakka jonka kanssa tehdä kahdestaan asioita., mieheni on myös vähänkuin paras ystävänäni ja minä hänen. 

Siis läheisriippuvainen kun pitäisi sitten löytää uusi.

Vierailija
33/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ei teillä ole pidemmän päälle tulevaisuutta, koska mies selvästi haluaa lapsen/lapsia ja sinä et. Tuhlaat kummankin aikaa. 

Vierailija
34/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei halua nukkeleikkejä. Jos sellaista väittävät, on jokin muu motiivi taustalla.

Vierailija
35/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se. Ei teillä ole pidemmän päälle tulevaisuutta, koska mies selvästi haluaa lapsen/lapsia ja sinä et. Tuhlaat kummankin aikaa. 

En tod jätä. ja luultavasti miehenikään ei halua jättää minua. Mutta kyllä tässä on kriisi tiedossa jos nuo sanat pitää paikkaansa.

Vierailija
36/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä voi kiihottaa ajatus siittämisestä, vaikka ei haluaisikaan lapsia

Hyi helvetti! Olette tekin porukkaa. Varsinkin jos ei halua lapsia, ja kun vielä monet pötkii karkuun.

Vierailija
37/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, valmistaudu nyt vaan siihen että tiet erkanee. Etsi vähän vanhempi mies seuraavaksi.

Vierailija
38/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, valmistaudu nyt vaan siihen että tiet erkanee. Etsi vähän vanhempi mies seuraavaksi.

En usko siihen. Olemme ollet ystäviä nuoresta asti. Olemme toistemme parhaat ystävät. Harmittaa vaan jos tulee jokin kriisi ja sitä on vaikea käsitell.ä

Vierailija
39/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tod jätä. ja luultavasti miehenikään ei halua jättää minua. Mutta kyllä tässä on kriisi tiedossa jos nuo sanat pitää paikkaansa.

Mutta miten luulet, että voitte jatkaa yhdessä, jos olette erimielisiä noinkin merkittävästä asiasta?

Vierailija
40/54 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten luulet, että voitte jatkaa yhdessä, jos olette erimielisiä noinkin merkittävästä asiasta?

Mieheni varmaan hyväksyisi sen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi