Niin, mikäs siinä kun osaa edes jotakin tehdä, mutta minäpä en osaa mitään!
"Huonoilla papereilla huippukokiksi Eero, Miika ja Ali olivat heikkoja oppilaita koulussa, mutta menestyivät silti: "En olisi ikinä uskonut silloin tarkkiksella...""
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/huonoilla-papereilla-huippuk…
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Joten mitäpä minä sitten voin tehdä työkseen, kun en osaa edes helpoimpiakaan juttuja?
Ap.
Kerro enemmän. Mikä koulutus sulla on?
Sama. En opi mitään, en osaa tuottaa mitään ja kaikessa mitä yritän opetella en kehity oikeastaan yhtään. Tämä pätee opinnoista, työssä tai vaikka harrastuksissa. En ole edes keskinkertainen vaan kaikessa yksinkertaisesti huono. Ei haittaisi, jos olisin umpisurkea kaikessa ja hyvä yhdessä. Tällainen kaikessa huonon elämä on ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama. En opi mitään, en osaa tuottaa mitään ja kaikessa mitä yritän opetella en kehity oikeastaan yhtään. Tämä pätee opinnoista, työssä tai vaikka harrastuksissa. En ole edes keskinkertainen vaan kaikessa yksinkertaisesti huono. Ei haittaisi, jos olisin umpisurkea kaikessa ja hyvä yhdessä. Tällainen kaikessa huonon elämä on ankeaa.
Kerro sinäkin: mikä koulutus sinulla on, millaisia töitä olet tehnyt?
Ossoothan tuota ehkies kirjuttoo, taitohan sehin on. Häntä pystyyn vuan!
Peruskoulun kävin ja pääsin juuri ja juuri läpi, vaikka opiskelin ja yritin tosissani. Olen ollut valmalla, tehnyt töitä eläinkaupassa ja onnentassussa. En yksinkertaisesti osaa yhtää mitään. Olen surkea asiakaspalvelussa, sillä minulla ei ole malttia ihmisiä kohtaan, eikä muitakaan eläimiä kohtaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ylioppilas. Sen jälkeen vain kesken jääneitä koulutuksia.
Töitä olen tehnyt erilaisissa hantti- ja avustavissa hommissa, mutta työkokemusta on hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ylioppilas. Sen jälkeen vain kesken jääneitä koulutuksia.
Töitä olen tehnyt erilaisissa hantti- ja avustavissa hommissa, mutta työkokemusta on hyvin vähän.
Olet kuitenkin saanut opiskeltua ylioppilaaksi. Ei siis voi olla, ettet osaa mitään. Suosittelen hakeutumista ammatilliseen koulutukseen. Mites vaikka puutarha-ala?
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulun kävin ja pääsin juuri ja juuri läpi, vaikka opiskelin ja yritin tosissani. Olen ollut valmalla, tehnyt töitä eläinkaupassa ja onnentassussa. En yksinkertaisesti osaa yhtää mitään. Olen surkea asiakaspalvelussa, sillä minulla ei ole malttia ihmisiä kohtaan, eikä muitakaan eläimiä kohtaan...
Suosittelen sullekin ammattikouluun hakemista. Siellä saa harjoitella konkreettisesti asioita ja joku on siellä sua varta vasten opastamassa. Erkan kanssa voi miettiä, onko jotain oppimiseen liittyvää häikkää.
Joten mitäpä minä sitten voin tehdä työkseen, kun en osaa edes helpoimpiakaan juttuja?
Ap.