Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toukotaaperoiden torstainen lumisota...

02.11.2006 |

En pinoa nähny...

Noita aijempia en jaksan lukee, ni ny vaan omaa ihanaa napaa =)

np-ultra oli eilen ja siel mamman muru vilkutteli kovin, lääkäri sano että kovin on jo vilkas kaveri.. Kaikki oli vallan hyvin ja pieni sydän löi hurjasti <3

oli sitä pientä vaan niin ihana katsella..

Kaikki tietää jo, en voi salata tätä onnea ja eilinen sai taas arjen keskellä hymyilemään.

Jaksuja

rv 12+1

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli hyvin turvotus oli 1,5mm, ihan hyvä. Sydän toimi niinkuin pitikin. Lääkäri kysyi, että haluatteko tietää sukupuolen?? Mä olin, että hä, nyt jo? Lekuri ei sanonut suoraan, mutta ukon kanssa pääteltiin sanomisista. Lekuri totesi vielä, että viimeisellä ultra kerralla hän voi vielä varmistaa, että pitikö kutinsa :)

Sit niihin teitä askarruttaviin kysymyksiin;

Vanilja; meillä Tampereella tarjotaan vain yksi ultra, ihan ilmainen sellainen. Nyt vaan sattui käymään niin, että täällä on sellainen tutkimus istukan toimivuudesta ja raskausmyrkytyksestä menossa, että pääsen vielä kahteen eri ultraan, maksutta. Mutta esikoisesta tosiaan tarjosivat vain sen yhden, itse saa valita haluaako np-ultran vai rakenteen.

Unelma kyseli tuosta np-tuloksesta, juu ihan normaali sulla se vielä on. Lisätuykimuksiin laitetaan, jos turvotus on 3 tai yli. Muistelin, että esikoisesta mulla oli juurikin tuon verran turvotusta ja ihan terve kaveri syntyi. Vaikka toki voi tulla sairas lapsi vaikka turvotusta ei olisi lainkaan...

Rusina; meillä oli esikoisen syntyessä 2 vuotias uros labradori, tosi villi ja lapsellinen. Kasvoi aikuiseksi samassa kuin lapsi tuli taloon :)

Äitini oli jo lupautunut ottamaan koiran, jos se ei hyväksy lasta laumaansa. Poika on pari kertaa ottanut koiraa palleista kiinni ( en ole ehtinyt väliin ) ja koira on vaan tuhahtanut, että et sä viitsis lopettaa!

Ainoa murahdus on tullut, kun koiralla makkaraa ja poika olisi kanssa maistamassa herkkua. Koira menee omiin oloihinsa, jos haluaa olla rauhassa, muuten tuo pojalle palloa ja antaa pojan " retuuttaa" itseään.

He ovat parhaat kaverukset :)

Onnea Basilikalle tuplista! :)

Kira, Angel Eyes ja joku muukin oli löytänyt kodin ja muutto edessä. Onnea muuttoon, koittakaa jaksaa!!

Ja Kira tulehan kertomaan, toimiko tuo doppleri, olen itsekkin ajatellut mokoman laitteen hankkia...

Vesuvio (ko?) oli ollut kolarissa, toivottavasti kaikki on hyvin! Ja onneksi ei käynyt pahemmin.

-mani- pysy toki seurassamme, loppupään pitäjät voivat olla samaan aikaan laitoksella kanssasi :)

Laru; toivotaan, ettei kipuilu ole vaarallista! Ja, että paikat pysyy kiinni ainakin tuonne 35+ viikoille!

Kurpitsavatsalta, ihania uutisia! Onneksi kaikki oli hyvin ja kaveri kölli masussa :)

Sussulle onnea liikkeistä! :)

Ja viimeisenä mutta ei tietenkään vähäisimpänä; Onnea niille jotka ovat pikkusensa ultrassa nähneet!!! :)

Nyt lopetan, kun tulee romaani :)

OP, Käpy 13+2 & " iivari" 1v1kk

Vierailija
22/25 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laru: Doppler maksoi pikkasen vajaa satasen kun mukaan laskee postikulut ja sen ultrageelin. Itse laitteella oli hintaa 79¿.

Esikoista kun ootan niin tulee varmaan tehtyä ihan tyhmiä ja turhiakin hankintoja mut katsotaan nyt kuinka mukava laite se on. Sillä voi ainakin nauhottaa tietokoneelle äänet muistoksi =)

Säästettiin satoja euroja kun lapsi saikin alkunsa vain lääkityksellä, ei tarvittu rankkoja hoitoja. Ne " rahat" olen päättänyt sijoittaa lapseen ja odotuksen ihanuuteen, eli tuo doppler laite ja 4d- ultraan sekä turvallisiin ja luotettaviin vaunuihin ja lapsen auton istuimiiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole juurikaan tänne jaksanut kirjoitella kun pahoinvointi yltyi niin pahaksi että alkuviikosta olin sairaalassa tipassa ja nyt on taas olo vaan huonontunut ja paino tippunut:(

Hyviäkin uutisia kyllä on:) Tiistaina käytiin np-ultrassa ja siellä kaikki näytti hyvälle, vauvalla pituutta 63mm ja kovasti liikkui:)

Rupesin vasta ultran jälkeen ihmettelemään että olikohan osa ultrasta 3d kun kuva oli sellainen erilainen(sori tyhmyyteni) Tietääköhän kukaan tekevätkö oysissa sellaisen näissä seulonnoissa?

Mutta voimia kaikille että saadaan pidettyä tämä toukoiset mussukat kyydissä:)

T:Tähtikaari 13+3

Vierailija
24/25 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankintoja ei viel täs vaiheessa tehä, kaikki on jo paitsi tuplavaunut ja esikoisen sänky, täytyy luovuttaa häkkis pikkuselle.

Meille tarjotaan 3 ultraa, np, rakenne ja synnytyksen arvio..

Ja lääkäri ultraa myös.

Joku puhu jotain koirista, kun ei noi kaik viestit näy ni en tiiä et mitä.. Meil toi juniori jättiläinen lähtee uuteen kotiin pian. Helpompi alkaa odottaa sit vaavin tuloa ja uuden kodin etintää. Aikahan mulla ei koiralle enää riitä ku yksin 2 muksun kans. Ja toi jätti ei osaa viel muistaa kokoaan ni kaataa innostues kaik juoksevat lapset ym.. Pentu pennun tuntee =)

mut öitä ny!

Rv 12+1 ja 45mm ;)

(vastaa kokoa 11+5)

ja onnittelut tuplaraskaudest, kateeks käy! Mäki oisin tahton =D

Vierailija
25/25 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjotan, täällä yövuoroa justiisa alottelen. Enpä oo kovin innokkaasti jaksanut kirjottaa, mutta teidän kuulumisia käyn aina silloin tällöin lukemassa.

VANILJA: jos Oulussa menee yksityiselle ultraan niin suosittelen lämpimästi Meri-oulun neuvolaa, kauppahallia vastapäätä. Ultra maksaa 30e joten ei pahan hintanen. Neuvolaa pitää kätilö-terveydenhoitaja, tarvittaessa mahdollisuus ilmeisesti myös lääkärin tapaamiseen. Nettisivuilta löytyy lisää tietoa.

No kai tässä pitää alkaa töihin. Oikein hyvää vointia kaikille, toivotaan että pahoinvoinnit, flunssat yms. katoavat ja nopeasti!

maamelo 12+5