Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhokki äänikirjan lukija?

Vierailija
11.10.2022 |

Kuka on se, joka lukijana saa sinut jättämään kirjan kesken?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa Pöntinen minulle. Tai en ihan kesken jätä, jos kyseessä on jokin Kristin Hannahin teos, mutta laitan nopeuden ymmärryksen maksimille

Vierailija
2/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totun kaikkiin puolessa tunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oli lukenut Lopotin? Ei enää ikinä!

Vierailija
4/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totun kaikkiin puolessa tunnissa.

Onnenpekka! Mulla saattaa jonkin asteinen ärtymys jatkua alusta loppuun

Vierailija
5/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oli lukenut Lopotin? Ei enää ikinä!

Krista Putkonen-Örn, on muuten useiden suosikki. Mutta ei sinun, eikä myöskään minun.

Vierailija
6/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Putkonen-Örn

En tajua, kun on vielä tosi suosittu, mutta minä en vaan siedä. Osuu vissiin johonkin hermoon sen ääni ja tapa puhua.

Vierailija
7/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni Mustosen kirjojen lukijat ovat olleet melko huonoja ( Paitsi Erja Manto, mutta niiden vähemmän suosittujen kirjojen). En pystynyt kuuntelemaan

Minttu Mustakalliosta pidän näyttelijänä kovasti ( erityisesti Klikkaa mua sarjasta), mutta maiskuttelee ja huokailee lukiessaan . Jäi kirja nopeasti kesken. 

Vierailija
8/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mieslukija maiskautti lauseen päätteeksi. Se oli pakko jättää kesken. Noin muuten mieslukijat ovat yleensä siedettävämpiä kuin naislukijat. Vähemmän outoa painotusta, miellyttävämmät äänet, selkeämpää kuunneltavaa. Naisissa monta ihan hirveää.

Vierailija
9/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luette äänikirjoja?

Onko mistään mahdollista saada äänikirjoja ilmaiseksi?

Ihan melkeinpä mitä tahansa äänikirjoja siis 

t. köyhä

Vierailija
10/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörn Donner tai Andy Maccoy.

Vierailija
11/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. köyhä

Kirjastoilta löytyy myös. Kannattaa kysellä.

Vierailija
12/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niin karseita lukojoita, että on ollut pakko lopettaa, vaikka muuten olisi ollut mielenkiintoinen aihe. Joku nainen luki niin, että nuotti nousi aina lauseen loppuakohden, joka kuulosti aivan älyttömältä. En millään muista kuka oli lukija.

Sen sijaan Jari Nissinen on ihan ylivoimainen ja voisi lukea mun puolesta vaikka kaikki, olkoon aihe mikä hyvänsä.

Vierailija
13/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. köyhä

Kirjastoissa on jotain ja hetken voi kikkailla, kun noi äänikirjapuljut tarjoaa usein jonkun parin viikon ilmaisen tutustumisen. Se pitää sit vaan ajoissa katkaista, ettei tule laskua.

Vierailija
14/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lähes lapsenääninen nopeasti lukeva ja liikaa eläytyvä sai minut hylkäämään äänikirjan puolessa minuutissa.

Vierailija
15/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koskaan ei ruodita tubettajien ääniä ja äänialoja, tauotusta tai hitautta/nopeutta. Siis rakentavasti, ei haukkuvasti. Monilla "ärsyttävä ääni", ainakin suomenkielisistä. Onneksi videota saa nopeutettua, ja laatua paremmaksi jos on jätetty säädin siihen.

Vierailija
16/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. köyhä

Kirjastoissa on jotain ja hetken voi kikkailla, kun noi äänikirjapuljut tarjoaa usein jonkun parin viikon ilmaisen tutustumisen. Se pitää sit vaan ajoissa katkaista, ettei tule laskua.

Kiitos vastauksesta :)

Valitettavasti asun ulkomailla eikä kirjastoa ole mailla halmeilla niin siksi ajattelin että ehkä netistä löytyisi jotain?

Vierailija
17/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. köyhä

Kiitos vastauksesta :)

Valitettavasti asun ulkomailla eikä kirjastoa ole mailla halmeilla niin siksi ajattelin että ehkä netistä löytyisi jotain?

^ Lisään vielä että haluaisin jotain suomenkielistä kuunneltavaa ihan vaan pitääkseni kielitaitoa yllä :)

Vierailija
18/31 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krista Putkonen-Örn

En tajua, kun on vielä tosi suosittu, mutta minä en vaan siedä. Osuu vissiin johonkin hermoon sen ääni ja tapa puhua.

Minua ärsyttää se tämän lukijan tapa ääntää oudosti, kun henkilö sanoo toisen nimen. Sellainen aaltoileva nuotti, käskevä sävy, tosi ärsyttävä. Hän käyttää sitä ehkä eniten tällaisissa tilanteissa:

- David?, Kate kysyi kummissaan. David on siis lausuttu tosi oudosti.

Ei muutenkaan miellyttävä lukija joskaan ei missään nimessä pahin. Mutta Liisa Pöntinen on pahin.

Vierailija
19/31 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkia äänikirjojen lukijoita. En vain jaksa kuunnella, minusta on mukavampi lukea kirjat itse paperiversioina.

Vierailija
20/31 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan kaikkia äänikirjojen lukijoita. En vain jaksa kuunnella, minusta on mukavampi lukea kirjat itse paperiversioina.

Minä luen kirjat, joilta odotan paljon, paperisena. Kirjan lukeminen tuntuu ihan eri harrastukselta kuin äänikirjan kuuntelu. Mutta äänikirjalla on todellakin paikkansa, vaikkei nautinto ylläkään samaan. E-kirja on ihan jees tietyissä tilanteissa, mutta ei sekään ole sama kuin oikea kirja.

Inhokkini lukijoista on joku nainen, joka jotenkin huokailee samalla... En muista nimeään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi