Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kyselee seksielämästä

Vierailija
11.10.2022 |

Onko normaalia että anoppi kyselee seksielämästämme ja antaa mulle neuvoja tyyliin "Mikon isä pitää posliiniksi ajetusta, varmaan Mikkokin. Oletko ajanut karvat pois" ja "poika varmaan tykkäisi saada seksiä ennen töihin lähtöä, isänsäkin tykkäsi nuorempana" ym ym.

Pidän tätä hyvin epäsopivana ja kun kerroin miehelleni tästä, niin hän vähättelee ja naureskelee, että "äiti nyt vaan on semmoinen, älä välitä".

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes,onpa huolehtivainen anoppi.

Vierailija
2/11 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kyllä normaalia. Paitsi ehkä niille ketkä on kuin kavereita mutta onhan toi nyt outoa. Mä kyllä sanoisin ettei tuo oo sopivaa. Ja ärähtäisin miehelle että lopettaa vähättelyn. Mä oon avoin seksijutuis ja voin puhuu miltei kelle vaa seksistä, mutta ei anoppi/appi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyt vaikuttaa sianjätön lähtölaskennalta. Ajattele, miehesi on saanut puolet geeneistään juuri tältä samaiselta anopilta, siis äidiltään!! Et kai ihan oikeasti tuollaisen äidin pojan kanssa halua elää? Lusikat jakoon vaan!!

Vierailija
4/11 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ja hui.

Vierailija
5/11 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppihan vaan haluaa siementä vakoon.

Vierailija
6/11 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella erikoista on. Voit sanoa suoraankin anopille ja myös miehellesi. Ei kuulu sietää.

Vierailija
7/11 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lessuilla ihan normia

Mikko tykkää

Vierailija
8/11 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lessuilla ihan normia

Mikko tykkää[/

Mistä tiedät? Oletko lessu?

Vierailija
9/11 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy seuraavalla kerralla: Mikko tykkää että vieraat miehet näkevät minut alastomana ja on todella kiihottunut kun vieras saa naida minua, miten Mikon isän laita on?

Vierailija
10/11 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan kolmen kimppaan. Sillään siitä selviää.

Vierailija
11/11 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy seuraavalla kerralla: Mikko tykkää että vieraat miehet näkevät minut alastomana ja on todella kiihottunut kun vieras saa naida minua, miten Mikon isän laita on?

Toi on hyvä 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan