Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi annatte eläinten nimiä ihmisille? Eikö mielikuvitus riitä vai

Vierailija
02.11.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timit ja Nikit yms on eläinten nimiä!

Vierailija
2/10 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei siis nimetkin yhtäläisiä? Henkilökohtaisesti kyllä pidän eniten ns. vanhanaikaisista nimistä ihmisillä, mutta ei minua haittaa, mitä muut nimiksi laittavat lapsilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se nimi vaan sopii sille

Vierailija
4/10 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellaista olekkaan. Rolle, Musti, Piki...

Kaverin koiran nimi on Helmi ja aivan hurmaava nimi pikkuhauvalle! :)

Vierailija
5/10 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko empatiakykynne puutteellinen vai miten tätä on niin vaikea tajuta? En viitsi enempää asiasta riidellä kun tuntuu että saa kun pikkulapselle itsestään selviä asioita selittää.

Vierailija
6/10 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin joskus aikoinaan asuttiin samassa rapussa, missä eräällä perheellä oli koira, ja koiralla oli sama nimi kuin meidän pojalla. Mä myös tiedän Emma, Sami, Arttu ja Vili nimiset koirat, sekä heille ihmiskaimat.

Hyvin todennäköisesti jostain löytyy koira, jolla on sama nimi kuin minulla. Mitä sitten? Ei maailma kaadu siihen.

Vierailija
7/10 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan omassa empatiakyvyssäsi hiomisen varaa? Oma koirani on ihan yhtä rakas kuin lapsenikin. Oma sukuni tietää tämän ja osaa ottaa koirankin nimen kunnianosoituksena (koiran kaima löytyy suvun historiasta).

Vierailija
8/10 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kukaan tuttavapiiristä. Kuopukselle etsin nimeä ja ihan hirveästi vain harmittaa kun kaikki parhaat nimet ovat tuttavapiirissä joko ihmisillä tai eläimillä. Olisi enemmän valinnanvaraa jos edes lemmikkien nimet valittaisiin jostain muualta kuin ihmisten kalenterista. Lienen outo mutta en voi antaa tyttärelle nimeksi Moona jos sen niminen koira käy meillä kylässä. Ja meidän tuttavilla on paljon eläimiä. Ja suurimmalla osalla kalenterinimi.

Vierailija
9/10 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin oli kissa ja sitten tuli meitin poika eli kisssa oli kantanut niemeä kauemin, mutta, kun se nimi on sama mun mun isäni nimi ja tahdoin aina pojalleni isäni nimeä niin eipäs haittaa mitään.

Vierailija
10/10 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on viidakon laki