Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko Dahmer sarjamurhaaja todella uskoon vankilassa?

LopunajantiedemiehetRy
11.10.2022 |

Olen nyt katsonut tuon Dahmerin sarjan Netflixistä melkein loppuun. Jännä, että homoseksuaali kannibaali ja sarjamurhaaja ilmeisesti silti tuli uskoon vankilassa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Dahmer sitten "virallisesti" oli, ellei psykopaatti? Teot olivat ainakin sen verran sairaita, ettei niitä milään nyyhkytarinalla voi perustella. Hänhän ei "vain" tappanut ihmisiä, mikä nyt tietysti itsessään on jo kamalaa.

Vierailija
42/49 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Dahmer sitten "virallisesti" oli, ellei psykopaatti? Teot olivat ainakin sen verran sairaita, ettei niitä milään nyyhkytarinalla voi perustella. Hänhän ei "vain" tappanut ihmisiä, mikä nyt tietysti itsessään on jo kamalaa.

Diagnoosit olivat epävakaa & skitsotypaalinen persoonallisuushäiriö parafilioineen, ei edelleenkään psykopatia. Myöskään autismia ei ole suljettu pois. Miksi et lue asioista vaan vastaat aina kysymyksillä? Tietoja löytyy ihan helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesseen liittyen :

Vierailija
44/49 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahmerinkiusaus on hyvä ruoka!

Vierailija
45/49 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahmerinkiusaus on hyvä ruoka!

Juu varmasti, et viittis reseptiä kertoo??

Vierailija
46/49 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun narsisti joutuu selkä seinää vasten tekemiensä vääryyksien tai mokien takia, perustemppu on tulla näyttävästi uskoon. Siinä saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Ensinnäkin gradiositeetti on palautettu sormia napsauttamalla - itsensä perusteellisesti munannut palautuu uskovaisena takaisin paremmaksi kuin muut. Toiseksi bonuksena tulee uusi hovi hyväuskoisista uskovaisista jotka on ihan että katsokaa, näin Jeesus parantaa paatuneimmankin.

Vierailija
47/49 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nämä mielipuolet taivaaseen menee kristinuskon mukaan. Jokainen poikkeuksetta tulee uskoon.

Itse olen ollut aina ystävällinen, tuottava yhteiskunnan jäsen, joka ei ole koskaan kenellekään mitään pahaa tehnyt muutamaa ikävää lausetta lukuunottamatta ja helvetti odottaa.

Vierailija
48/49 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun narsisti joutuu selkä seinää vasten tekemiensä vääryyksien tai mokien takia, perustemppu on tulla näyttävästi uskoon. Siinä saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Ensinnäkin gradiositeetti on palautettu sormia napsauttamalla - itsensä perusteellisesti munannut palautuu uskovaisena takaisin paremmaksi kuin muut. Toiseksi bonuksena tulee uusi hovi hyväuskoisista uskovaisista jotka on ihan että katsokaa, näin Jeesus parantaa paatuneimmankin.

Ei ollut narsku, olematon itsetunto.

Vierailija
49/49 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan nämä mielipuolet taivaaseen menee kristinuskon mukaan. Jokainen poikkeuksetta tulee uskoon.

Itse olen ollut aina ystävällinen, tuottava yhteiskunnan jäsen, joka ei ole koskaan kenellekään mitään pahaa tehnyt muutamaa ikävää lausetta lukuunottamatta ja helvetti odottaa.

Kuulostat melko katkeralta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän