Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustan jouluksi yksin suurkaupunkiin, jossa ei vietetä joulua

Vierailija
10.10.2022 |

Ei perhettä, joten joulut Suomessa ovat yksinäistä kärvistelyä kuolemanhiljaisessa kaupungissa. Tekeeköhän juuri kukaan muu tätä joka joulu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela!

Vierailija
2/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. En ole ikinä saanut viettää joulua niinkuin itse haluan, vaan aina pitänyt viettää sukulaisten kanssa. Vielä joskus lähden yksin johonkin paratiisisaarelle joulun pyhiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään ole jouluihminen, mutta talvi-ihminen kyllä. Matkustan Lappiin jouluksi hiihtämään.

Vierailija
4/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne menet?

Vierailija
5/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli moskovaanko olet menossa? JÄÄ SITTEN SINNE!

Vierailija
6/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mutta en välttämättä aina suurkaupunkiin.

Vierailija
7/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta. En ole

ikinä saanut viettää joulua niinkuin itse haluan, vaan aina pitänyt viettää sukulaisten kanssa. Vielä joskus lähden yksin johonkin paratiisisaarelle joulun pyhiksi.

Aikuinen ihminen saa viettää joulunsa haluamallaan tavalla, ei sukulaisten kanssa ole pakko joka joulu olla, jos ei haluta.

Vierailija
8/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta. En ole

ikinä saanut viettää joulua niinkuin itse haluan, vaan aina pitänyt viettää sukulaisten kanssa. Vielä joskus lähden yksin johonkin paratiisisaarelle joulun pyhiksi.

Aikuinen ihminen saa viettää joulunsa haluamallaan tavalla, ei sukulaisten kanssa ole pakko joka joulu olla, jos ei haluta.

EI SAA! Joulu kuuluu viettää joulun tavoin, eikä lähteä rintamakarkuriksi kuten 700 000 venäläistä! Varmaan sodan syttyessäkin ryntäisit ensimmäisenä käpykaartiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi