Mikä näistä joululahjoista olisi mieluisin?
A. Korillinen elintarvikkeita ja hygieniatarvikkeita
B. Villasukkia
C. Lahjakortti ruokaravintolaan
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pärjätään Suomessa vielä kun on varaa nyrpistellä A-vaihtoehdolle nenäänsä.
Onneksi niin. Rahat menevät hukkaan, jos koriin tunkee jotain toiselle täysin turhaa, esimerkiksi hajustettuja tuotteita, jotain halpisshampoita tai hoitoaineita, pahan hajuista dödöä, ällöttävän makuista hammastahnaa, hammasharjoja, terveyssiteitä tai muuta. Sama ruokien kanssa. Turha tulee kalliiksi.
Miksi oletusarvona on että kaikki on padkaa? Ihme asenne. Kiittämättömyyttä.
En halua muiden valitsemia elintarvikkeita tai hygieniatarvikkeita.
Sukkia en käytä kuin joskus saappaissa ja saappaita käytön tosi harvoin, koska ne ovat liukkaat ja epätukevat nilkkojen kohdalta esimerkiksi metsässä kulkiessa. Sisälläben pidä villasukkia ikinä.
Lahjakortti ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pärjätään Suomessa vielä kun on varaa nyrpistellä A-vaihtoehdolle nenäänsä.
Onneksi niin. Rahat menevät hukkaan, jos koriin tunkee jotain toiselle täysin turhaa, esimerkiksi hajustettuja tuotteita, jotain halpisshampoita tai hoitoaineita, pahan hajuista dödöä, ällöttävän makuista hammastahnaa, hammasharjoja, terveyssiteitä tai muuta. Sama ruokien kanssa. Turha tulee kalliiksi.
Jos ei ole toivonut mitään niin miksi siitä pitäisi olla kiitollinen? Vie sille joka kyseistä lahjaa tarvitsee ja jätä mut rauhaan. Ostan itse mitä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole toivonut mitään niin miksi siitä pitäisi olla kiitollinen? Vie sille joka kyseistä lahjaa tarvitsee ja jätä mut rauhaan. Ostan itse mitä tarvitsen.
"Jätä mut rauhaan"
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen näin. Jos joku haluaa ko. tuotteita väkisillä antaa, niin voi viedä korinsa vaikka avustuskeskuksiin.
Kenelle? Ei aikuiset tarvitse lahjoja jouluna!! Ei varsinkaan, jos tällä lahjusten antajalla ei ole edes mitään hajua mitä antaisi. Silloin on paras jättää lahjat hankkimatta ja keskittyä muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie lahjasi niille, jotka lahjoja kaipaavat. Useimmat eivät kaipaa. Se ei ole kiittämättömyyttä, vaan totuus.
Jos yrität lahjoillasi saada itsellesi lahjoja, niin se on typeryyttä.
C, koska en raaski itse käydä ravintolassa syömässä.
A olisi huono ellei lahjanantaja tietäisi tosi tarkkaan minkälaisia tuotteita käytän. Olen aika tarkka hygieniatuotteiden suhteen, koska on herkkä iho ja haluan että tuotteet ovat eettisiä. Joku herkkukori, jossa laadukkaita tuotteita kyllä olisi ihan kiva. Villasukat ja ravintolalahjakortti kiva.
Sanoisin C. Elintarvikkeissa olen niin nirso että tulisi takuulla vääriä, ja villasukkia minulta löytyy jo vaikka millä mitalla.
No kyllä! Olen ihan työtä tekevä ihminen, hyvin tulen toimeen tuloillani. Ei mulla ole mitään tarvetta saada mitään armopaloja keneltäkään sukulaisilta. Olen joskus muuten saanut tuollaisen "ruokapaketin" jossa oli jotain sipsejä jne niin oli kiusallista koska olisin itsekin voinut ostaa ihan kaikki samat tuotteet itsekin. Mutta se oli jonkinlaisena köyhäinapuna annettu.