Mistä niitä velamiehiä löytyy?
Siis vapaaehtoisesti lapsettomia.
Palstalla aina kerrotaan että miehet eivät halua lapsia, mutta taipuvat naisen tahtoon jotta saisivat säilytettyä parisuhteen. Minä pelkään nyt että kolmas suhde kaatuu miehen lapsihaaveisiin. Alussa miesten kanta on aina ehdoton ei lapsille. Ei tietenkään, kuka sellaisia haluaisi jos saa valita. Pikkuhiljaa mieli alkaa muuttua ja aika pian ollaankin jo sitä mieltä että lapsia ehdottomasti, sehän on elämän tarkoitus. Ei ehkä ihan vielä, mutta ehdottomasti joskus.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 9 vuotta, ja olemme olleet lisääntymisasiassa samalla sivulla. Nyt olen alkanut huomata huolestuttavia muutoksia miehen käytöksessä. Pää kääntyy kuin pöllöllä jos ohi kulkee söpö lapsi, mies lässyttää telkkarissa näkyville vauvoille ja on alkanut jutella että ei kai se lapsen kasvatus mitään rakettitiedettä ole, voisihan se olla mukavaakin puuhaa.
Onko olemassa miestä joka tietäisi, sanotaan nyt vaikka 25-vuotiaana, ettei oikeasti halua lapsia? Selvästi kohtaamani miehet hokevat ihan ajattelematta ja tottumuksesta että ei lapsia, vaikka ovat todellisuudessa eri mieltä. Harmittaa että molempien aikaa menee hukkaan.
Kokemuksia? Missä tapasit velamiehesi? Missä iässä hän oli varma lapsettomuudestaan?
Aika ahdistavaa kun koen että tämä nykyinen on oikeasti elämäni mies.
Kommentit (405)
Vierailija kirjoitti:
Miehet valehtelevat deittaillessa niin paljon, että on vela-naisena oikeasti vaikeaa löytää Sitä Oikeaa, jonka kanssa jaettaisiin ajatukset lapsettomasta elämästä.
Miehet siis valehtelevat olevansa veloja tai kertovat haluavansa lapsia, vaikkeivat ole asiasta varmoja. Sanovat vain mitä vasn halutessaan miellyttää naista.
Onko se sama asia kun naisetkin erotessa sanovat, että en oo ihan varma, meistä voi vielä tulle perhe, huijatessaan exän remppaamaan uutta kotiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet valehtelevat deittaillessa niin paljon, että on vela-naisena oikeasti vaikeaa löytää Sitä Oikeaa, jonka kanssa jaettaisiin ajatukset lapsettomasta elämästä.
Miehet siis valehtelevat olevansa veloja tai kertovat haluavansa lapsia, vaikkeivat ole asiasta varmoja. Sanovat vain mitä vasn halutessaan miellyttää naista.Onko se sama asia kun naisetkin erotessa sanovat, että en oo ihan varma, meistä voi vielä tulle perhe, huijatessaan exän remppaamaan uutta kotiaan?
:D :D
Kiusallista
Ulisijoille tiedoksi ja ap:n lohduksi, täällä yksi vapaaehtoisesti lapseton akateeminen 40+ pariskunta. Meillä on ympärillä riittävästi lapsia lähipiirin muodossa ja olemme kummeja. Ei ole omien lasten kaipuuta, jos sellaista tulee niin voi pyytää lähilapsia hoitoon ja tästä itseään muistutella!
Ota sellainen vanhempi mies, joka on jo lapsensa tehnyt ja lapset muuttaneet pois kotoa! Hyvin moni heistä ei enää uusia lapsia halua. Voi olla jopa suuri etu, kun mainostat, ettet halua itse lapsia! Eli suuntaa katseesi tuollaisiin noin 50-vuotiaisiin miehiin!
Voi rakastaa toista ja silti haluta lapsia. Tai siksi.