Aloitteko jo kaikki ryyppäämään?
Kommentit (43)
Minulla olisi konjakki pullo jonka sain 10 vuotta sitten ja on vieläkin avaamaton. Onkohan se jo arvokas. Kaveri yritti ostaa sen 250 eurolla mutta en myynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi konjakki pullo jonka sain 10 vuotta sitten ja on vieläkin avaamaton. Onkohan se jo arvokas. Kaveri yritti ostaa sen 250 eurolla mutta en myynyt.
Täytyy olla joku erikoisempi, jos kaverisi olisi ollut valmis siitä 250 euroa maksamaan. Laita tiedot, mikä pullo, niin katsotaan.
En alkanut. En edes muista milloin olen juonut viimeksi alkoholia. Rodoksella kolme vuotta sitten taisin hotellissa ottaa yhden drinksun. En voi sietää alkoholin makua.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus iskeä palstamamma. Senvuoksi känni päälle
Huonompiakin syitä on kuultu. Kun ei muuta saa laillisesti niin sama se on vetää känni päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla joku erikoisempi, jos kaverisi olisi ollut valmis siitä 250 euroa maksamaan. Laita tiedot, mikä pullo, niin katsotaan.
Se on Remy martin XO konjakkia.
En. Join eilen eli torstaina itseni kevyeen humalaan. Ei se ole päivään sidottua!
Ei. Pakastin marjat. Ennen otin aina naukun kun sain ruoan valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Remy martin XO konjakkia.
No, sitten olisi kannattunut myydä. Alkossa pullo maksaa 204 euroa.
Vierailija kirjoitti:
En aio enää juopua viinistä, vaan täyttyä Pyhästä Hengestä!
Budhan henki sulla on. Kristityt ei täyty on heillä on Jeesuksen todistuksen henki itsessään. Myllynkivii niillä jotka on kristittyjä vanhin voittanut. Väärentää nyt. Kiusannut. Varastellut. Hindujen meditaatio henkiä teissä on.
Aamuyhdeksältä avasin korkin 🍾