Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain tietää että työkaveri puhuu minusta perättömiä asiota toiselle työkaverille

Vierailija
10.10.2022 |

Ja nyt olen niin vihainen ettei huvittaisi olla töissä ollenkaan. Toinen työkaveri laittoi kuvakaappauksia viesteistä joita tämä sonnanpuhuja on hänelle lähettänyt. Kertoo niissä minun tehneen ja jättäneen tekemättä juttuja töissä, eikä yksikään näistä väitteistä pidä paikkaansa.

Emme ole kavereita olleet tähänkään mennessä mutta nyt tuntuu että homma meni liian pitkälle. Minua saa inhota vapaasti ja saa puhua pahaakin, mutta keksittyjä juttuja ei tarvitsisi levittää eteenpäin. Onneksi tämä toinen työkaveri tuntee minut ja tietää mistä on kyse. Ärsyttää vain ajatus siitä, että nuo jutut leviäisivät muiden korviin ja saisivat minut näyttämään surkealta työntekijältä.

Helkkari sentään. Täällä olisi niin kivaa ilman tuota riemuidioottia.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se raasu kiukuttelee ja paiskoo tavaroita kun en tehnytkään yhtä hommaa hänen puolestaan. Enkä tee jatkossakaan, saa sitten miettiä miksi viimeisetkin avuliaisuuden rippeet ovat loppuneet.

Mukava tunnelma täällä.

Ap

Vierailija
2/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän edes ole töissä? Tänään on maananti ja työtä tekevien työ päivä. Viitaten aloitus päivämääräsi ja kellon aikaan jolloin sen olet lähettänyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ethän edes ole töissä? Tänään on maananti ja työtä tekevien työ päivä. Viitaten aloitus päivämääräsi ja kellon aikaan jolloin sen olet lähettänyt..

Olen töissä. Työ on päivystysluontoista ja maanantait ovat hiljaisia.

Ap

Vierailija
4/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen juttusille. Turha tänne on purkaa.

Vierailija
5/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei esimies liity tähän mitenkään. Työkaveri on puhunut noita juttuja ihan vapaa-ajalla yksityishenkilönä, eikä edes tiedä minun tietävän asiasta.

Ap

Vierailija
6/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei esimies liity tähän mitenkään. Työkaveri on puhunut noita juttuja ihan vapaa-ajalla yksityishenkilönä, eikä edes tiedä minun tietävän asiasta.

Ap

No mitäpä jos kertoisit sille työkaverillesi, että tiedät. Ja ilmoittaisit, että saa moinen sonnan jauhanta riittää, tai kohta tietää työnantajakin. Kyse kuitenkin siitä, että tuo työkaveri viestittelee työjuttujen tekemättömyykisistä, vaikka ehkä vapaa-ajalla. Eli todellakin koskee työnantajaa. Älä ole tossu, vaan pane hanttiin.

Vierailija
7/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitäpä jos kertoisit sille työkaverillesi, että tiedät. Ja ilmoittaisit, että saa moinen sonnan jauhanta riittää, tai kohta tietää työnantajakin. Kyse kuitenkin siitä, että tuo työkaveri viestittelee työjuttujen tekemättömyykisistä, vaikka ehkä vapaa-ajalla. Eli todellakin koskee työnantajaa. Älä ole tossu, vaan pane hanttiin.

En aio suolata sitä työkaveria joka minulle asiasta kertoi. Hän saisi tietysti vihat niskaansa.

Ap

Vierailija
8/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia liittyy työhön, niin tuosta voi kertoa esimiehelle ja esittää todisteet. Luottamusmiehelle voi myös käydä sanomassa.

Vierailija
9/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

aah, oletkin trolli.

Ketju sulkeutuu nyt.

Vierailija
10/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En aio suolata sitä työkaveria joka minulle asiasta kertoi. Hän saisi tietysti vihat niskaansa.

Ap

No melkoinen pelle sitten olet ja saat syyttää ihan itseäsi.

Vierailija
11/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tällainen trolli sitten tälle päivälle. No, aloitus oli kuitenkin keskivertoa parempi. Tätä jatkovedästystä voit vielä vähän treenata.

Vierailija
12/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia liittyy työhön, niin tuosta voi kertoa esimiehelle ja esittää todisteet. Luottamusmiehelle voi myös käydä sanomassa.

Ei tätä nyt kyllä aleta setvimään aikuisten toimesta kuin jossain päiväkodissa. :D Yhyy toi sanoi musta pahasti toiselle, mene sinä käskemään että pyytää multa anteeksi!

Ap

Vierailija
13/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

aah, oletkin trolli.

Ketju sulkeutuu nyt.

Täh?

Ap

Vierailija
14/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene niitten kuvakaappauksien kanssa esimiehen luo, ja kerro että pidät tuon tyypin käyttäytymistä epäasiallisena työpaikkakäyttäytymisenä.

Teidän pitää järjestää nyt jokin keskustelutilaisuus siellä... Pääsette haukkumaan toisenne ja purkamaan tunteitanne keskenänne. 

Kumpi teistä liimautuu tiukemmin esimiehen kylkeen?

Ota tukihenkilö mukaan todistajaksi, jos jokin keskustelutilaisuus tulee. 

Mene työsuojeluihmisen puheille!

Vierailija
15/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun kerroit.

Vierailija
16/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä kunnianloukkaussyytteen poliisille. Perättömien juttujen levittäminen on rikos. Silloin sinulla on oltava todisteita, että olet tehnyt asiat ja että työkaverin väitteet ovat perättömiä.

Vierailija
17/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä nyt kyllä aleta setvimään aikuisten toimesta kuin jossain päiväkodissa. :D Yhyy toi sanoi musta pahasti toiselle, mene sinä käskemään että pyytää multa anteeksi!

Ap

trollollloooo

Vierailija
18/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tottakai kuuluu juuri esimiehelle, jollet tee rikosilmoitusta suoraan.

Vierailija
19/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se raasu kiukuttelee ja paiskoo tavaroita kun en tehnytkään yhtä hommaa hänen puolestaan. Enkä tee jatkossakaan, saa sitten miettiä miksi viimeisetkin avuliaisuuden rippeet ovat loppuneet.

Mukava tunnelma täällä.

Ap

Anna osoite niin minä lähetän teille ämpärit ja lapiot.

Vierailija
20/40 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ihme, jos työkaverilla on mennyt kanssasi hermot. Aika keskenkasvuiselta vaikutat, kun et normaaleja työpaikan käytäntöjäkään hallitse. Jospa ap meet vaikka takaisin sinne päiväkotiin, kun siellä pärjäämiseen tasosi ehkä riittää.