Voiko nainen olla ilkeä vaikka olisi kiinnostunut?
Onko tällainen jokin reaktio ihastumiseen? Koska katseista, eleistä yms. päätellen kiinnostusta olisi kummallakin puolella, mutta kun yrittää jutella, niin sitten onkin tyly ja lähellä ollessa välttelee katsetta vaikka kauempaa katsoo jne. Jotain naisten käänteispsykologiaa vai mitä? Tietoa tai kokemusta kellään? Mitä kannatta tehdä? Vai unohtaa vaan?
t. hämmentynyt mies
Kommentit (17)
Aivan yhtä hyvin, kuin mieskin voi olla ihastuessaan ilkeä ja sarkastinen.
Näin siis on käynyt nuorena myös itselleni, ja kun annoin asian olla niin kuulin vasta vuosien jälkeen, että kyseinen ihminen oli todella kiinnostunut minusta. Olin jatkanut jo elämääni ja tavannut ihmisen, kuka osa a ilmaista tunteitaan, tarpeitaan ja rakkauttaan.
Mä olen joskus nuorena ollut ilkeä, koska olen halunnut jostakin miehestä eroon. Mies ei millään ymmärtänyt, etten ole kiinnostunut hänestä, joten en keksinyt muuta keinoa, kuin olla ilkeä hänelle.
Ei ole kiinnostunut. Jotkut uteliaisuuttaan tai huomaamattaan tuijottavat, kuin zombit. Jotkut voivat silti kiinnostuneena olla perusilmeellä eli jonkun mielestä tylyjä.
Naisella ei ole omaatuntoa, eli psykopaattiin verrattava otus on.
Todennäköisesti hän ei ole kiinnostunut. Sanoisin, että naiset rupeaa tuossa tilanteessa ilkeilemään, jos he kokevat olonsa epämiellyttäväksi/ahdistuneeksi.
Ei ole kiinnostunut nainen ilkeä, ikinä. Tai jos on, niin kyseessä on joku persoonallisuushäiriöinen peluri. Ei jatkoon.
Kyllä voi. Sellaisella naisella on tsundere-luonne.
Voi olla kiinnostunut, mutta ei halua jostain syystä edetä.
Vo olla ettei ole kiinnostunut tai yksi vaihtoehto on, että hän jännittää kanssasi keskustelemista ja siksi vahingossa töksäyttelee. Ehkä hän pelkää torjutuksi tulemista ja on jo valmiiksi varuillaan. Voi olla, että hän ajan myötä rentoutuu, jos kyse on kiinnostuksesta tai sitten menee entistä enemmän lukkoon, kun ymmärtää vahingossä tölvineensä. Yksi vaihtoehto on myös, että hän on varattu. Tämäkin tilanne selvinnee kysymällä.
Ainahan niitä tossun alla olevia miehiä on ollut. Eli vastaus kysymykseesi on kyllä.
Mun tuttu on tällainen. Kertoo että on miehestä kiinnostunut mutta haluaa edetä varovasti, koska on ollut huonoissa suhteissa. Sitten kun tavataan tätä paria niin tuttu piikittelee miestä tuon tuosta, toistuvasti kerjää ylistystä ja vakuuttelua mieheltä ja jos mies (hämmennyksissään) sanoo jotain mitä muuta kuin mitä tuttuni olisi tahtonut kuulla niin alkaa draamailemaan.
Enpä tiedä, mutta outoa on.
Taitaa ap olla todella tyhmä mies. Ei se sinua halua.
Tylyys on eri asia kuin ilkeys. Mutta enpä usko, että ilkeä nainen on kiinnostunut tai jos on, ei ole tervepäinen.
N51
On kokemusta. Juokse, kun vielä voit.
Jos varoituksesta huolimatta alat tapailemaan, niin seuraavassa vaiheessa saat varautua raivokohtauksiin, flirttailuun muiden miesten kanssa sinun läsnäollessasi ja tarkoituksellisiin, sinua nöyryyttäviin kommentteihin muiden ihmisten kuullen.
Eikä hänen käytöksensä tule koskaan muuttumaan koska heikkoon itsetuntoon ei ole lääkettä.
Voin olla.
Jos minuun ihastunut mies jostain syystä kuittailee minulle ns. hyvänä vitsinä mielipiteitään esim. ulkonäöstäni, niin en hymyile ja hihittele, vaan ilmoitan oman mielipiteeni hänestä - ihan yhtä "kohteliaasti" kuin hänkin, vaikka olemme kiinnostuneita toisistamme.
Aika harva mies kestää tilanteen.
Jos miehet kelpaavat niin minä olen aina käytettävissä.
T: Markku 54v