Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisääkö painopeitto perusturvallisuudentunnetta?

Vierailija
09.10.2022 |

Kokemuksia?

Entä onko painopeitto liian kuuma? Mut ennen kaikkea lisääkö perusturvallisuudentunnetta ja sitä kautta onnellisuutta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis kertokaa kokemuksia. Multa kysyttiin haluaisiko painopeiton joululahjaksi enkä tiedä. Haluaisin lisää perusturvallisuudentunnetta. Onko painopeitosta siihen apua?

Vierailija
2/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää täälläkin. Mulla ei kokemusta painopeitosta.

Sen sijaan mulla nukkuu vieressä jättikokoinen nalle, oli 10 e alessa jokunen vuosi sitten marketissa. Tuo turvallisuudentunnetta, sitä voi pitää karvakädestä kiinni nukkuessa jne. Joskus tää nalle on myös vieressä kun katson telkkaa ja syön. Hehhe.

Huvittavaa, tiedän. xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei painopeitto lisää perusturvallisuudentunnetta, mutta saattaa auttaa levottomiin jalkoihin ja syventää hengitystä. Joillakin jopa vähentää kuorsaamista. 

Ennemmin turvallisuudentunnetta kasvattaa fyysinen läheisyys. Esimerkiksi rakkaan kainaloon käpertyminen ja hyväksytyksi tulemisen kokemus, kuin riisillä tai muovihelmillä täytetty kangaskappale.

Vierailija
4/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin tuohon trendiin mukaan ja painopeiton käyttö loppui itselläni siinä vaiheessa kun sain siitä kauheat selkäkivut

Vierailija
5/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppäsin tuohon trendiin mukaan ja painopeiton käyttö loppui itselläni siinä vaiheessa kun sain siitä kauheat selkäkivut

Hyvä tietää. Pitäydyn nallessa, kiitti kertomisesta.  🧸

Vierailija
6/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on jossain kyläpaikassa mahdollisuutta kokeilla paino peittoa, suosittelen kokeilemaan.

Äidilläni ja ystävälläni on painopeitto ja he ovat ihan rakastuneita siihen. Uni on kuulemma syvempää. Töissäkin tätä oli kehuttu, joten..

Koetin tätä peittoa yön äidin luona ja ahdistuin valtavasti. Näin sen kanssa painajaisen, että joku istuu päälläni ja en voi tehdä asialle mitään. Koetan huutaa ja kukaan ei auta, vaikka tiesin unessakin olevani vanhemmillani yötä. Ihan kamalaa!

Minulle on kerrottu, että peitto saattoi olla liian painava ja tarpeeni pyöriä öisin vaikuttaisi myös asiaan. Oli niin tai näin, ei koskaan enää.

Kokeile! Saatat olla sellainen, joka nukkuu murmelina seuraavaan aamuun.

Vierailija
7/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on panopeitto.

Vierailija
8/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin. Ei ollut vaikutusta suuntaan tai toiseen.

Vierailija
9/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on panopeitto.

Painopeitolla ei peittoa heiluteta.

Vierailija
10/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt omin voimin painopeiton alta pois. Mies auttoi kun tuli töistä kotiin. 

11/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää täälläkin. Mulla ei kokemusta painopeitosta.

Sen sijaan mulla nukkuu vieressä jättikokoinen nalle, oli 10 e alessa jokunen vuosi sitten marketissa. Tuo turvallisuudentunnetta, sitä voi pitää karvakädestä kiinni nukkuessa jne. Joskus tää nalle on myös vieressä kun katson telkkaa ja syön. Hehhe.

Huvittavaa, tiedän. xD

Ihanaaaa 🐹

Vierailija
12/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12 kg:n painopeitto hikoilutti paljon. Lisäksi tykkään kääntyillä yöllä ja pitää kyljellä nukkujana reisien välissä peittoa ettei jalat kosketa toisiinsa niin painopeiton kanssa se oli tuskaa. Onneksi parin kuukauden sisällä peittoon oli tullut pieni reikä jonka takia ryynit alkoi valuta ulos ja sain hyvän syyn heittää peiton roskiin.

Vierailija
13/13 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei painopeitto lisää perusturvallisuudentunnetta, mutta saattaa auttaa levottomiin jalkoihin ja syventää hengitystä. Joillakin jopa vähentää kuorsaamista. 

Ennemmin turvallisuudentunnetta kasvattaa fyysinen läheisyys. Esimerkiksi rakkaan kainaloon käpertyminen ja hyväksytyksi tulemisen kokemus, kuin riisillä tai muovihelmillä täytetty kangaskappale.

Hyi. Onko niissä riisiä sisällä. Ällöttävää käyttää eloperäistä ainetta sisällä. Se kostuu ja pilaantuu.

Ei voi pestäkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme