Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vielä sairastanut koronaa. Onkohan mahdollista, että se ei vaan tartu toisiin?

Vierailija
09.10.2022 |

olen opettaja ja töissä 700 oppilaan koulussa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ainakaan tiedä sairastaneeni.

Pojallani oli korona, mutta itse en sairastunut. Voi olla että se oli minussa oireettomana, täysin mahdollista.

Vierailija
42/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän esimerkiksi veriryhmä vaikuttaa alttiuteen. Muistaakseni O-veriryhmällä on eniten vastustuskykyä koronaa vastaan. Moni muukin asia varmasti vaikuttaa.

Mulla on veriryhmä A, enkä ole sairastunut, vaikka olen ollut sairastuneiden lähipiirissä, niin töissä kuin kotonakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.

Niinkö? Kusetusta oli varmaan myös ne ruumiskontit sairaaloiden pihalla, niin Suomessa kuin ulkomaillakin.

Vierailija
44/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut, enkä ole yhtään piikkiä ottanut. En ole ollut myöskään yhdessäkään flunssassa! :) 

Vierailija
45/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on mahdollista. Puolisonikin on välttynyt, vaikka perheessä on ollut korona kahteen otteeseen. Myös työpaikallaan on ollut koronaa.

Vierailija
46/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Suomesta ei saa sellaisia ostaa?

No voi v i t u n dille, niitähän myydään käytännössä joka kaupassa aina K-marketeista suuriin Prismoihin. Missä hiton purkissa on voinut elää, kun pandemia riehunut jo useamman vuoden :D

Munasit ittesi aika pahasti. Mutta onneksi tämä on anonyymi palsta niin ei naamas näy koko kansalle.

Vierailija
47/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän esimerkiksi veriryhmä vaikuttaa alttiuteen. Muistaakseni O-veriryhmällä on eniten vastustuskykyä koronaa vastaan. Moni muukin asia varmasti vaikuttaa.

Mulla on veriryhmä A, enkä ole sairastunut, vaikka olen ollut sairastuneiden lähipiirissä, niin töissä kuin kotonakin.

Tottakai sunkaltaisiakin on. Myös moni O-veriryhmäläinen on sairastanut koronan. Mutta tilastojen valossa O-veriryhmässä sairastetaan koronaa vähemmän kuin muissa.

48/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut samaa. Toivottavasti niin on.

Minulla ei vieläkään ole tietääkseni ollut koronaa. Tosin en altistukaan yhtä paljon ihmisille kuin aloittaja.

Vierailija
49/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minullekaan tullut vaikka altistuksia on satoja. Tosin ei minuun mikään muukaan tunnu tarttuvan.

Kuuluisat viimeiset sanat.

Vierailija
50/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut. 4 rokotusta, kohta viides. Vasta-aineet otettu verestä ja negaa näytti, joten en ole sairastanut edes oireettomasti. FFP-tason suojain käytössä aina jos muita ihmisiä.

Vierailija
51/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen edes tietää onko sairastanut? On mulla ollut tässä melkein kolmen vuoden aikana pari kertaa kuumepäiviä, flunssanoireita ja muuta. En vain ole käynyt tai tehnyt testiä eikä siis ole tietoa olenko sairastanut vai en.

Vierailija
52/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sairastanut. 4 rokotusta, kohta viides. Vasta-aineet otettu verestä ja negaa näytti, joten en ole sairastanut edes oireettomasti. FFP-tason suojain käytössä aina jos muita ihmisiä.

Siellä taas joku rokote- ja maskivastainen jaksaa alapeukuttaa. 🤣🤣🤣 Ai niin, pari päivää sitten julkaistiin muuten tutkimus, joka osoittaa että mitä useamman koronan sairastaa, sitä huonommaksi oma immuunipuolustus menee ja sairastuu myös helpommin muihin sairauksiin. 🤷

Vierailija
53/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen edes tietää onko sairastanut? On mulla ollut tässä melkein kolmen vuoden aikana pari kertaa kuumepäiviä, flunssanoireita ja muuta. En vain ole käynyt tai tehnyt testiä eikä siis ole tietoa olenko sairastanut vai en.

Sen voi selvittää luotettavasti vain veresta tehtävästä testissä. Isommat labrat noita tekevät.

Vierailija
54/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tiedetty fakta. En minäkään ole sairastanut koskaan influenssaa, vaikka ikää puoli vuosisataa. Enkä sen puoleen koronaakaan, mutta sen tarttumista vastaan on tullut sentään suojauduttua.

Vierailija
55/55 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voi selvittää luotettavasti vain veresta tehtävästä testissä. Isommat labrat noita tekevät.

Sellaiseen ei ole mitään syytä mennä. Pikku köhässä tai nuhassa en muuta käytöstäni ja jos on kuumetta niin sitten olen pari päivää kotona. Ehkä tarkoitat sellaista jälkikäteen tehtävää, josta näkee onko veressä merkkejä aikaisemmasta koronasta. En koe sellaisellekaan tarvetta. Ehkä jos saisi ilmaiseksi tietää niin sitten joo. En koe merkitystä sillä olenko sairastanut taudin vai en. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi