Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näistä valitsisit, jos voisit?

Vierailija
09.10.2022 |

- puoli miljoonaa euroa
- aivan poikkeuksellisen upea ulkonäkö (saivartelijoille: ei, se ei ole vain katsojan silmässä)
- mahdollisuus nuorentua ja elää uudestaan viimeisimmät 1/3 tähän astisesta elämästäsi mutta kuitenkin niin, että kaikki oppimasi tieto säilyy sinulla (eli esim 30-vuotiaasta 20-vuotiaaksi)?

Mitä laitetaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua missään nimessä elää elämääni uudelleen, hyvä jos edes kertaalleen saa tämän läpi. Ulkonäkö on minulle kyllä ongelma, mutta ei ainoa joten pelkän ulkonäön korjaaminen ei auta. Joten se puoli miljoonaa euroa tänne kiitos. Voisin tehdä sillä paljon hyvää, en ole mikään jetset tyyppi.

Vierailija
2/9 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulle myös rahat, kiitos.

Olen jo tarpeeksi kaunis, eikä ole aikeita ryhtyä malliksi. Ja uusiksi eläminen on lähinnä painajaisskenaario.

Vierailija
4/9 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi kuitenkin samat ongelmat kuin 20-30v? Niiden takia 1.

Vierailija
5/9 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat ilman muuta. Ulkonäköä en pidä kovin tärkeänä asiana, enkä haluaisi elää elämääni uusiksi. Olen se kuka olen juuri sen takia, että kävin läpi kaiken sen, mitä tapahtui. Mulla on kaikki hyvin nyt. Lompsassa ois kyllä tilaa puolelle miltsille.

Vierailija
6/9 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nro 3 on kiehtovin, mutta hyödyttää konkreettisesti lähinnä silloin, jos on lähtökohtaisesti aika nuori, kun nopein kehitys ihmiselämässä tapahtuu alle 20-vuotiaana. Mä palaisin tästä 26-vuotiaaksi ja oishan se tavallaan kiva, mutta en tiedä, minkä verran se muuttaisi lopputulosta.

Vierailija
7/9 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli miljoonaa, muut vaihtoehdot ovat aivan järjettömiä. Ulkonäkö rapistuu, 1/3 elämästä toki iloa, mutta myös syvää tuskaa, jota viisauskaan ei pystyisi kumoamaan.

Vierailija
8/9 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi kuitenkin samat ongelmat kuin 20-30v? Niiden takia 1.

Mutta voisit välttää tekemäsi mokat? Vai etkö ole koskaan mokannut mitään?

Vierailija
9/9 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se tavallaan komeeta palata yliopistosta yläasteelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän