Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailen miestä joka ylpeilee sillä että työpaikan nuori siivooja on yrittänyt iskeä häntä. Mitä pitäisi ajatella?

Vierailija
09.10.2022 |

Eli tämä mies selitti jo heti tapailun alkaessa, että työpaikan siivooja oli antanut numeronsa hänelle. Kuulemma olivat jotain viestitelleet eikä mies ollut suostunut treffipyyntöön. Nyt pitkän ajan päästä hän edelleen välillä puhuu tästä aiheesta ja viimeksi eilen kysyi että tunnenko minä tätä siivoojatyttöä. Hän selitti että treffipyyntö ei ollut jäänyt yhteen kertaan, vaan kuulemma tyttö oli sitkeästi yrittänyt aina vain uudestaan kysellä miestä treffeille. Mies myös tietää missä siivoojan kaverit asuu ja ketä he ovat. Mistä hän tällaista tietäisi jos heillä ei muka olisi ollut vapaa-ajalla mitään tapaamisia? Hän myös tiesi että tämän naisen lapsen isällä on uusi suhde ja uusia lapsia. Mistä tuollaisenkaan tietäisi? Ja miksi hitossa nämä asiat pitää minulle kertoa kun ihan selvästi vaihdan aihetta kun hän alkaa puhua tuosta ja menen ihan vaikeaksi? En halua tietää tuollaisia juttuja.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko siivooja keitään naispuolisia työpaikalta? Miksi nainen miehesi on valinnut kohteeksi, ulkonäölläkö? Onko heillä muuta yhteistä?

Viihtyykö nainen työssään ja onko se tehnyt mieheesi vaikutuksen? Vai ajatus nuoren naisen ulkonäöstä ja elämästä, josta saa kuulla?

Onko sinulla ja miehellä ikäeroa? Voisitko tuntea sen ikäisen naisen jotain kautta? Tunnetko miehen muita työkavereita? Jos ajattelee siivoojan voivan olla tuttusi, voisitko tuntea muita miehen työpaikalta?

Vierailija
22/22 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko siivooja keitään naispuolisia työpaikalta? Miksi nainen miehesi on valinnut kohteeksi, ulkonäölläkö? Onko heillä muuta yhteistä?

Viihtyykö nainen työssään ja onko se tehnyt mieheesi vaikutuksen? Vai ajatus nuoren naisen ulkonäöstä ja elämästä, josta saa kuulla?

Onko sinulla ja miehellä ikäeroa? Voisitko tuntea sen ikäisen naisen jotain kautta? Tunnetko miehen muita työkavereita? Jos ajattelee siivoojan voivan olla tuttusi, voisitko tuntea muita miehen työpaikalta?

Käsittääkseni työpaikalla ei ole juurikaan muita naispuolisia. Mies itse epäili että hänet on valittu kohteeksi siten että muut miehet ovat yllyttäneet siivoojaa iskemään hänet. En ainakaan tiedä että heillä olisi mitään yhteistä. Itse olen siivoojan kanssa vähän samaa ikäluokkaa niin siksi tiedän hänet, kuitenkin olen jonkin verran vanhempi. Minulla ja miehellä on ikäeroa kyllä mutta ei aivan älyttömästi. Tunnen/tiedän monia miehen työkavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla