Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Minulla on paksut kuivat ja pörröiset pitkät hiukset. Pesen tällä hetkellä redkenin frizz free shampoolla ja käytän hoitoainetta. Hoitoaineen levitän pää alaspäin etenkin päällimmäisiin hiuksiin ja latvoihin ja lopuksi vielä harjaan tangle teezerillä niin hoitoaineen saa tasaiseksi. Lopuksi vielä hiuksiin jätettävää kosteuttavaa hoitoainetta. Latvoihin tarvittaessa öljyä. Yleensä annan kuivua ilman fööniä ja ihan hyvä tulee. Kannattaa katsoa YouTubesta miten pestä hiukset hyvin, silläkin on iso merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paksut kuivat ja pörröiset pitkät hiukset. Pesen tällä hetkellä redkenin frizz free shampoolla ja käytän hoitoainetta. Hoitoaineen levitän pää alaspäin etenkin päällimmäisiin hiuksiin ja latvoihin ja lopuksi vielä harjaan tangle teezerillä niin hoitoaineen saa tasaiseksi. Lopuksi vielä hiuksiin jätettävää kosteuttavaa hoitoainetta. Latvoihin tarvittaessa öljyä. Yleensä annan kuivua ilman fööniä ja ihan hyvä tulee. Kannattaa katsoa YouTubesta miten pestä hiukset hyvin, silläkin on iso merkitys.
Plus yöksi sidon hiukset pikkumyy nutturalle etteivät hankkaudu tyynyä vasten. Hiukset kuivaan puuvillapaidalla ja pesin lopuksi huuhtelu viileällä vedellä.
jooojooojooojoooojojojojojojjj...
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Paras vinkkini on: ei mitään erikoishoitoja tai toimenpiteitä. Mökkishampoo ja hoitoaine pari kertaa viikossa max.
Olen tosissani.
Seppo Taalasmaan kalju on paras
Juuri näin vain tyhmä maksaa liikaa!
Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat
Kuulostaa kyllä ällöttäviltä.
Tuntuu hyvältä mies tässä sitä maataan kaakkois-helsingin saariston merellisessä miljoonatalossa lungisti omassa huoneessa. Mites teillä?
Minusta olisi ihan hauska kokemus.