Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Yököttävän näköinen ohut pitkä rasvaletti niin että leikkaa lyhyeksi.
Hyvän mielen kanssa puoli maailmaa.
Miten nuo isovanhemmat tähän edes liittyvät?
Samaa mieltä. Inhoan itseäni.
Katso peiliin niin näet totuuden
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Joten meillä ei tosiaan ilmaista rahaa ole!!!
Ikää kun tulee lisää niin ns lasimainen hius vihdoin karheutui minulla.
Pesen illalla: harjaan ennen pesua ja annan kuivua yön yli pyyhe pään alla. Aamulla vain sormin kampaan.
On kuohkeampi!
Siirryin kiharien hiusten silikonittomiin shampoisiin, ja ne tuntuvat sopivan, vaikka hiuslaatuni on aina ollut piikkisuora. Aina kannattaa kokeilla.
Kampaaja ei hiuksiini koske muuta kuin latvoja lyhennettäessä. (Hiukset peittää lapaluut. )
Olen huomannut, että jostain syystä kun syö pidemmän aikavälin KANANMUNIA, ihan keitettyinä, niin hiukset alkaa voida paremmin.
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.
Ruokavalio. Itse suosin rasvoja ja pois on jäänyt jauhot, sokeri. Avokado päivässä ! Kyllä tukka on vahva ja kiiltävä.
No vaikuttaa toki niin monintavoin muutenkin. Ihoon, koko terveyteen. Mutta tähän harvasta on ..
up.