Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Gisou!
Etenkin Gisoun hiusöljy. Hiuksista tulee kiiltävät, kuohkeat ja aivan ihanat. Myös sampoo ja hoitoaine superhyviä. Ei myydä Suomessa mutta voi tilata gisou.com.
Kannattaa kokeilla!
Kaljaa hiuksille. Oikeesti siitä ne tykkää. Jotkut hiukset tykkää kahvistakin. Vanhoja konsteja.
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Hyvä mieli on puolet terveydestä.
Vauhtimesta hurjin on HOM-MA-LIN-NA! Täynnä hauskaa värinää on HOM-MA-LIN-NA! Scripta aukee ja magnum laukee. Homma ooo-o!
En oikeasti ymmärrä. Joku kysyy vinkkejä miten hiuksista saadaan kivat ja tähän upotetaan kymmeniä häirikköviestejä.
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.
Älkää nyt ainakaan tuhlatko rahoja niihin Hairlustin tuotteisiin, joita Sara Parikka mainostaa. Hänellä itsellään on sellainen liruletti, että en todellakaan ymmärrä miksi firma on ottanut hänet mainostajakseen.
Suihkuun nukkumaan huomenna töihi!
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.