Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi

Vierailija
09.10.2022 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊

Kommentit (2068)

Vierailija
581/2068 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä useampaa shampoota

Vierailija
582/2068 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tupakan poltto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/2068 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mummoon kannattaa pitää hyvät välit.

Vierailija
584/2068 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese hiukset

Vierailija
585/2068 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese hiukset joka päivä! (SHAMPOOLLA)

Vierailija
586/2068 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit auttaa

Vierailija
587/2068 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f

Kiitos toimii jo 1,5 viikon käytön jälkeen. Hiukseni on huomattavasti paksummat ja tyylikkäämmät.

Vierailija
588/2068 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on maantienvärinen, suomalainen tukka, jossa on paljon hiuksia, mutta yksittäinen hius on ohut. Haluaisin tietää, onko millään hoitoaineella oikeasti vaikutusta tähän hiukseen.

Siis puolipitkän hiuksen latvat menevät aina nuudelimaisesti nippuun ja muutenkin tuntuu, että kaikki muotoiluaineet tekevät hiuksista vain rasvaisemmat. Alan jo epäillä, etteivät mitkään aineet vaikuta tähän hiuslaatuun "oikein". Siis jäävät jotenkin hiuksen pinnalle killumaan ja tekemään vaan likaista vaikutelmaa. Suolasuihke oli pahin hullutus, jonka oon ostanut, en ymmärrä mitä sen olisi pitänyt tehdä, mulla vaan teki pesemättömän näköiseksi.

En ihmettele yhtään suomalaisten naisten pilkattuja kouvola-kananperse-lähiö tms.-tukkia. Mun hiuksista ei tunnu saavan klassisen kauniita mitenkään, ne on aina ku pikkutytöllä tuossa olkapäillä, joten taidan mennä ottamaan kunnon punkkarikampauksen parilla pinkillä osiolla. Ainakin näkyy että hiuksille on tehty jotain :D Eli mun mielestä se hiusvärien ja -leikkausten rajuus johtuu siitä, että ei noilla föönauksilla oikein mitään näkyvää vaikutusta tähän littanaan ole, ihan turhaa työtä kun vielä pyöräilykypärän laittaa päähän. Eikä pysy kiharat, hyvä kun ponnarikaan.

Mun teoria muuten siitä Monacon ruhtinatar Charlenen sivusiilistä on hermostuminen liru-luru -hiuslaatuun ja siksi otti sen sivusiilin. Mitään aviokriisiä tarvi olla, tämä tukkalaatu tekee hulluksi:D

Mulla on TÄSMÄLLEEN sama tukka. Olen lähtenyt linjalle että läträän sen superkiiltäväksi, suoraksi ja sileäksi enkä tee sille *yhtään mitään* muuta. Eli kun se kerran luonnostaan on suora ja sileä niin iloitaan sitten siitä. Hyväkuntoiset pitkät hiukset kyllä keräävät katseita vähän ohuempinakin :)

Ja kuivuupahan nopeammin kuin paksumpi...

Mutta siis turha haaveilla kohotuksista, kiharoista, laineista. Ne eivät pysy. Korosta siis omien hiuksiesi parhaita puolia! Kivan värin voit vielä laittaa, esim.kiiltokäsittelyllä saa kevyttä sävyä joka ei ole suomalaisten väritykseen liian raju

Vierailija
589/2068 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka siis pinkki punk-kampaus kyllä kuulostaa kivalta sekin! Mutta jos haluaa nk. klassista.

T. 594

Vierailija
590/2068 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka siis pinkki punk-kampaus kyllä kuulostaa kivalta sekin! Mutta jos haluaa nk. klassista.

T. 594

594 ON KISSA

Vierailija
591/2068 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan turkki kannattaa pestä

Vierailija
592/2068 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merilevä vahvistaa

Vierailija
593/2068 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki tukka

Vierailija
594/2068 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hiusten rasvaisuuteen auttoi maitotuotteiden jättäminen pois, samalla kasvojen ihosta tuli normaali rasvoittuvan ja finnisen sijaan.

Vierailija
595/2068 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa tukka 2x päivässä

Vierailija
596/2068 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaa tukka 2x päivässä

(kalju)

Vierailija
597/2068 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.

-ap

Ei kellään täällä hengaavalla ole ihmissuhteita

Vierailija
598/2068 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.

-ap

Ei kellään täällä hengaavalla ole ihmissuhteita

Harrastuksista puhumattakaan

Vierailija
599/2068 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese ne hiukset

Vierailija
600/2068 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset