Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joisitteko yön yli huoneenlämmössä seissyttä avattua kauramaitoa?

Vierailija
09.10.2022 |

Jäi vahingossa pöydälle juuri eilen avattu kauramaito. Tarvis kahviin laittaa nyt ;I

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee vähän myöhässä, itellä sama tilanne. Mut päätin että juon :D Nää toiset keskustelut oli lähinnä nimittäin vaa  siitä et kauramaitoo ei oo maitoo

Ei oo maitoo ei, se on kaurajuomaa, ja vegaania. Kun muistat ravistaa menee rasvat sekasin.

Ei oo tungettu mitään eläinperäistä. Se jossa on 3% rasvaa maistuu kahvissa niiiin hyvältä, ei tarvii sokeriakaan.

Kauramaitohan on itsessään aika sokerista, muistan lukeneeni haitallisesta vaikutuksesta hampaisiin.

Vierailija
22/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en oo (kaura)maitoa juonu, enkä juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee vähän myöhässä, itellä sama tilanne. Mut päätin että juon :D Nää toiset keskustelut oli lähinnä nimittäin vaa v*ttuilua siitä et kauramaitoo ei oo maitoo

No eihän se olekaan maitoa. Maito tulee lehmästä, ei kaurasta. Kauramaito vettä, kauraa ja suolaa jos itse tekee. Jos ostaa kaupan niin mukana on öljyä ja kymmenittäin E-koodeja.

Alapeukku dorkat ei tajuu et tota velliä voisi tehdä halvemmalla litra tolkulla.

No kerropa meille resepti, niin kokeillaan.

Vierailija
24/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee vähän myöhässä, itellä sama tilanne. Mut päätin että juon :D Nää toiset keskustelut oli lähinnä nimittäin vaa v*ttuilua siitä et kauramaitoo ei oo maitoo

No eihän se olekaan maitoa. Maito tulee lehmästä, ei kaurasta. Kauramaito vettä, kauraa ja suolaa jos itse tekee. Jos ostaa kaupan niin mukana on öljyä ja kymmenittäin E-koodeja.

Alapeukku dorkat ei tajuu et tota velliä voisi tehdä halvemmalla litra tolkulla.

Ei mulla ole aikaa, mieluummin ostan senkin dorka

Dorka mikä dorka, oli aikaa tai ei 😂😂😂

Vierailija
25/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerropa meille resepti, niin kokeillaan.

googlaa "kauramaitoa itse"

Vierailija
26/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ja teidän kauramaidot, mieluummi otan ohrapirtelön tai usiammanki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän